SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

trening 400m biegi

temat działu:

Inne dyscypliny

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 15680

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 12 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 111
przepraszam moze to gdzies bylo ale nie znalazlem
trenowalem a raczej przygotowywalem do 100m ale wyszlo tak ze bieglem
na 400m pierwsze trzysta luz, ale na 301 metrze miesnie przestaly wspulpracowac i "dowloklem" sie na mete z czasem 00.57.00841 czy macie jakies pomysly na trening na te "najciezszy" dystans

mam 16 lat 70 kg 186 wzrostu

chcesz grac w piłkę?...musisz myśleć jak piłka!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10675 Napisanych postów 44875 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Ja trenuje 400m i biegam to w 53,43 ale zeby zrobic jakis plan to cięzko bo to jeden z najtrudnijszych dystasów. Wazne jest to ze trzeba umieć rozłozyc siły (pierwsze 200 lcisz na 90% a kolejne 100 max a później jeszcze wiecej) W sobote biedna właśnie na 400 w Wawie. Ale co do tego treningu to musisz sie dogadać z jakimś Trenerem lekkiej, on Cie oceni zobaczy bo tak przez neta sie moim zdaniem nieda. (Sam plan to zamało motywacja)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10675 Napisanych postów 44875 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
może po prostu zabrakło ci wytrzymałości czy biegałeś kiedyś dłuższe dystanse 10000m i wzwyż? jeśli nie to spróbuj (jak pierwszy raz to bieglem to myślałem że umre gdzieś w lesie z braku wody, ale teraz to normalny trening)
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 12 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 111
dzieki a ty rakos jak trenujesz np. moze 5 razy w tygodniu sam albo w jakims klubie, bo ja np. na setke mialem rozpisany plan tygodniowy ale tak jak mowisz na 400 moze byc tylko indywidualny (dla kazdeko inny )


co do 1000 tak biegalem 2.58,98 ale nie lubie i masz racje nie mam wytrzymalosci na poczatku za bardzo wyprulem a potem kicha


dzieki i pozdraiwam

chcesz grac w piłkę?...musisz myśleć jak piłka!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 2194 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 16768
Brak Ci albo wytrzymałości albo za szybko poszedłeś pierwsze 200m.
Napisz jaki masz czas na 200 albo 300m bo według nich można mniej więcej określić czas na 400m jeśli masz dobrą wytrzymałość.Teoretycznie pierwsze 100m biegniesz szybko ale nie na gaz rozpędzasz się ,2 i 3 100metrów biegnniesz najszybciej na całym tym dystansie jednak też nie na maxa.Ostatnie 100m biegniesz na maxa(o ile na tym etapie można wogóle biec na maxa),chodzi o to ,że biegniesz go ile sił starasz się wydłużyć krok na tej ostatniej prostej bo szybciej przebierać nogami nie da rady.

Swoją drogą Rakoś patrząc na Twoje wyniki na 200 i 300m możesz dużo szybciej biegać na 400m tj. w granicach 52 sek. ale zapewne jako świeży sprinter brakuje Ci jeszcze odpowiedniej wytrzymałości tępowej w stosunku do dysponowanej szybkości.Popracuj nad tym bo predyspozycje masz żeby biegać szybciej ten dystans

Życie zaczyna się po piędziesiątce...w bicepsie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 12 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 111
nie miezylem sobie na 200 i 300 ale na 100 mam 11.78.42 slabo ale przygotowywalem sie do tej setki tydzien i z 12.9 zrobilo sie 11.8 ale
jak zmierze sobie na 200 i 300 to napisze.
aha tak jak juz pisalem zabraklo mi wytrzymalosci bo prawdopodobnie zle rozlozylem sily :przez pierwsze trzysta ciagnolem tak samo ok 90% a potem kicha pelzalem do mety
1

chcesz grac w piłkę?...musisz myśleć jak piłka!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 2194 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 16768
Te 11.8 było mierzone na foto?

Życie zaczyna się po piędziesiątce...w bicepsie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 12 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 111
nie

chcesz grac w piłkę?...musisz myśleć jak piłka!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 12 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 111
Wysłana - 20 lipiec 2003 21:39 Profil klubowy
--------------------------------------------------------------------------------
Poniedziałek:Szybkość-6x60m(na 3/4 siły),10x30m (ze startu lotnego),2x120m na pół siły

Wtorek:Siła biegowa-1,2km różnego rodzaju skipów ,podskoków i wieloskoków
Odc.25-50metrowe.Skoro już trenowałeś 1,5 roku zakładam ,że wiesz o co chodzi ale jakby co to pytaj.

Środa:Tempo-6x200m przerwy między odcinkami 3-3,5min

Czwartek:Wybieganie-6km truchtu w tempie ok.5.30/km

Piątek:Wolne

Sobota:Tempo-2x250m+200m+150m przerwy między odcinkami 3min a seriami 5min

Niedziela:Wolne

Trening jest jak napisałeś na 2 tygodnie jeśli chcesz na dłużej to już trzeba troche go przerobic.



to twoj cytat wlasnie znalazlem i czy nadal jest aktualny zwarzajac iz to jest zapewne odpowiec na moie pytanie

chcesz grac w piłkę?...musisz myśleć jak piłka!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 2194 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 16768
Heh gdzieś Ty to wygrzebałale tak pamiętam to moje. Zakładając ,że trenujesz juz troche czasu i chodzi o krótkie przygotowanie tj.2 tyg.

Co do tej setki to bardziej wydaje mi się wiarygodny czas 12.90 porównując do wynniku na 400m.Jednak i tak z tego czasu możesz się zakręcić na 400m w granicach 56.0 jeśli dobrze rozłożysz siły i będzie dysponował odpowiednią wytrzymałością.

Życie zaczyna się po piędziesiątce...w bicepsie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 2194 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 16768
Tam gdzie tempo w sobote to ma być 2x(250+200+150)

Życie zaczyna się po piędziesiątce...w bicepsie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

System POWERBALL

Następny temat

sylwetki amerykańskich atletów jak oni to robia?