SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

sprawdzenie nowego treningu

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 691

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 9973 Wiek 23 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 30617
Witam. Założyłem podobny temat w dziale "trening w domowych warunkach" (zwykle piszę tam, ponieważ ćwiczę w domu, choć używam sprzętu i nie mogę się zdecydować... ).

Ale do rzeczy: zaczynam nowy trening i chcę, aby ktoś, kto się na tym zna, przeczytał i pokazał mi błędy.

Partie mięśniowe łączyłem na podstawie pracy mięśni podczas treningu w celu uzyskania lepszego zmęczenia mięśnie bez stosowania zasady "wstępnego zmęczenia mięśni" (choć i tak nie stosowałbym jej z powody za małego stażu).

trening:

Klatka:
1.Rozpiętki 15 / 6 serii
2. Przenoszenie sztangielki 8 / 6 serii
Barki:

1.Arnoldki 15 / 6 serii
2.Unoszenie ramion ze sztangielkami w siadzie 15 / 6 serii


Dzień B: Nogi + Plecy

Nogi:

1. Przysiady 10 / 8 serii
2. Wypychanie nóg do góry w leżeniu 15 / 8 serii
Plecy:

1.Podciąganie hantli w opadzie (nachwyt)**** 12 / 4 serie
2.Podciąganie hantli w opadzie (podchwyt) 12 / 4 serie
3.Wznosy barków (sztrugsy) 30, 40, 50, 60 brak serii
4. "Supermeny" z tułowiem nad ziemią / 4 serie


Dzień C: Biceps + Triceps

Bicepsy:

1. Uginanie przedramion z "supinacją" 20 / 6 serii
2. Uginanie przedramion chytem młotkowym 20 / 6 serii

Tricepsy:

1. Wyciskanie "francuskie" hantli oburącz 12 - 11 - 10 - 9
3. Wyciskanie "francuskie" hanli jednorącz 12, 11, 10, 9



Dodam, że 4 razy w tygoddniu mam bieganie, zazwyczaj późnym popołudniem koło 18:00, więc trening mam koło 15:00 , 16:00

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 13 (za niecały miesiąc 14)

Waga: 52

Wzrost: 161

Cel treningowy: masa z lekką rzeźbą

Staż treningowy na słowni: 4 miesiące

Uprawiane inne sporty: bieganie

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): 2 hantle po 5 kg, sztandielka z max. obciążeniem 9.25 kg

Dieta: Staram się jeść dużo białka i węglowodanów

Przeciwskaznania medyczne: nie używać ekspandera

Zażywane suplementy: brak :)

w moim przypadku jak trenuję siady mniej niż 2x w tygodniu to mnie kolana swędzą - VooDa

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 140 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1030
za wczesnie na silke lepiej sie podciagaj na drazku i pompki rómb 15 lat to absolutne minimum na powazny trenning
pozdro
napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2441 Napisanych postów 47120 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 515512
ja generalnie w Twoim wieku unikałbym ćwiczeń typowo siłowych

z tego co pamiętam Mawashi ułożył fajny plan dla osób w wieku 13-18 lat

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 5005 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 19714
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 9973 Wiek 23 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 30617
rion10 - "unikałbym ćwiczeń typowo siłowych" wskaż mi ćwiczenia siłowe, bo nie wiem, które to (może wyciskanie francuskie?).

hadesZiom2 - ćwiczyłem na tym planie przez miesiąc, potem był trening stacyjny i teraz dzielony.

w moim przypadku jak trenuję siady mniej niż 2x w tygodniu to mnie kolana swędzą - VooDa

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

REGULAMIN I ANKIETA DZIAŁU

Następny temat

2 tematy;-genetyczna granica,bol plecow-ledzwie

Rafael Brandao wschodząca gwiazda PRO Rafael Brandao wschodząca gwiazda PRO Diamond Cup Espinho 2018 Diamond Cup Espinho 2018 Denis Cyplenkov - najsilniejsze ręce na świecie Denis Cyplenkov - najsilniejsze ręce na świecie Kiepska genetyka? 6 sposobów na podkręcenie genetyki Kiepska genetyka? 6 sposobów na podkręcenie genetyki Zaburzenia libido i supresja HPTA „na cyklu” Zaburzenia libido i supresja HPTA „na cyklu” Chcesz szybciej schudnąć? Jedz ryby! Chcesz szybciej schudnąć? Jedz ryby! Panatta World Cup Rimini 2018 Wyniki Panatta World Cup Rimini 2018 Wyniki Najlepsze ćwiczenie na mobilizację bioder Najlepsze ćwiczenie na mobilizację bioder