SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

sprawdzenie nowego treningu

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 664

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 9973 Wiek 22 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 30617
Witam. Założyłem podobny temat w dziale "trening w domowych warunkach" (zwykle piszę tam, ponieważ ćwiczę w domu, choć używam sprzętu i nie mogę się zdecydować... ).

Ale do rzeczy: zaczynam nowy trening i chcę, aby ktoś, kto się na tym zna, przeczytał i pokazał mi błędy.

Partie mięśniowe łączyłem na podstawie pracy mięśni podczas treningu w celu uzyskania lepszego zmęczenia mięśnie bez stosowania zasady "wstępnego zmęczenia mięśni" (choć i tak nie stosowałbym jej z powody za małego stażu).

trening:

Klatka:
1.Rozpiętki 15 / 6 serii
2. Przenoszenie sztangielki 8 / 6 serii
Barki:

1.Arnoldki 15 / 6 serii
2.Unoszenie ramion ze sztangielkami w siadzie 15 / 6 serii


Dzień B: Nogi + Plecy

Nogi:

1. Przysiady 10 / 8 serii
2. Wypychanie nóg do góry w leżeniu 15 / 8 serii
Plecy:

1.Podciąganie hantli w opadzie (nachwyt)**** 12 / 4 serie
2.Podciąganie hantli w opadzie (podchwyt) 12 / 4 serie
3.Wznosy barków (sztrugsy) 30, 40, 50, 60 brak serii
4. "Supermeny" z tułowiem nad ziemią / 4 serie


Dzień C: Biceps + Triceps

Bicepsy:

1. Uginanie przedramion z "supinacją" 20 / 6 serii
2. Uginanie przedramion chytem młotkowym 20 / 6 serii

Tricepsy:

1. Wyciskanie "francuskie" hantli oburącz 12 - 11 - 10 - 9
3. Wyciskanie "francuskie" hanli jednorącz 12, 11, 10, 9



Dodam, że 4 razy w tygoddniu mam bieganie, zazwyczaj późnym popołudniem koło 18:00, więc trening mam koło 15:00 , 16:00

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 13 (za niecały miesiąc 14)

Waga: 52

Wzrost: 161

Cel treningowy: masa z lekką rzeźbą

Staż treningowy na słowni: 4 miesiące

Uprawiane inne sporty: bieganie

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): 2 hantle po 5 kg, sztandielka z max. obciążeniem 9.25 kg

Dieta: Staram się jeść dużo białka i węglowodanów

Przeciwskaznania medyczne: nie używać ekspandera

Zażywane suplementy: brak :)

w moim przypadku jak trenuję siady mniej niż 2x w tygodniu to mnie kolana swędzą - VooDa

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 140 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1030
za wczesnie na silke lepiej sie podciagaj na drazku i pompki rómb 15 lat to absolutne minimum na powazny trenning
pozdro
napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2027 Napisanych postów 44664 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 419185
ja generalnie w Twoim wieku unikałbym ćwiczeń typowo siłowych

z tego co pamiętam Mawashi ułożył fajny plan dla osób w wieku 13-18 lat

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 5005 Wiek 23 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 19714
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 9973 Wiek 22 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 30617
rion10 - "unikałbym ćwiczeń typowo siłowych" wskaż mi ćwiczenia siłowe, bo nie wiem, które to (może wyciskanie francuskie?).

hadesZiom2 - ćwiczyłem na tym planie przez miesiąc, potem był trening stacyjny i teraz dzielony.

w moim przypadku jak trenuję siady mniej niż 2x w tygodniu to mnie kolana swędzą - VooDa

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

REGULAMIN I ANKIETA DZIAŁU

Następny temat

2 tematy;-genetyczna granica,bol plecow-ledzwie

Akop Szostak wraca do MMA! Akop Szostak wraca do MMA! 8 błędów, które być może popełniasz na siłowni 8 błędów, które być może popełniasz na siłowni Cytrulina wspomaga anabolizm! Cytrulina wspomaga anabolizm! Kreatyna wspomaga mózg i układ kostny Kreatyna wspomaga mózg i układ kostny Błędy na siłowni, które mogą doprowadzić do kontuzji Błędy na siłowni, które mogą doprowadzić do kontuzji Paweł Jabłoński - ocena sylwetki Paweł Jabłoński - ocena sylwetki Migdałowe Ferrero Migdałowe Ferrero Uniwersalne ćwiczenia, które można wykonać praktycznie wszędzie Uniwersalne ćwiczenia, które można wykonać praktycznie wszędzie