SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

nowy FBW

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 2365

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 42 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 423
Witam.
Wybrałem sobie ten trening z postu georga:

Nogi: Przysiady ze sztanga na barkach 3s
Plecy: Wiosłowanie sztanga 3s
Klatka: Wyciskanie sztangi na skosie 3s
Barki: Wyciskanie sztangi z za glowy 2s
Biceps: Uginanie ramion ze sztanga 2s
Triceps: Wyciskanie sztangi wasko 2s


I teraz pytanie, bo wszystko czuję po sobie, najbardziej chyba ten przysiad po treningu poza klatką. Jestem początkującym po zrobieniu tego zestawu czuję zmęczenie mięśni poza klatą, zastanawiałem się czy by jeszcze nie dołożyć jakiegoś ćwiczenia na klatę?

Kolejne pytanie to ile czasu przerwy robić pomiędzy, seriami danego ćwiczenia a pomiędzy przejściem na inne ćwiczenie?

No i ogólnie czy to dobry trening?

No i pytanie jeszcze dlaczego nie ma nic na brzuch?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 42 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 423
Plecy: Wiosłowanie sztanga 3s