logo
zamknij zamknij

Podciąganie sie na drążku???

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 24700

0 5 0
napisał(a)
fireman998
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 138 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 4271
Kto mi pomoże, ponieważ chcę poprawić swoja wytrzymałość w podciaganiu sie na drążku(chodzi mi o to po prostu żeby sie jak najwiecej razy podciagać) - i tu mam problem jak sie podciągać żeby poprawić się. Narazie podciągam sie tak ze 12 razy i ćwiczę tak:10 serii po 7 powtórzeń, 2 minuty przerwy - podciągam sie podchwytem.A czy podciaganie sie nachwytem pomoze mi w podciąganiu podchwytem???????

FiremaN998

FiremaN998

Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
finderx
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 30570 Wiek 40 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 49845
powinieneś robić różne kombinacje podciągania się a mianowicie zmieniać uchwyt rąk (nachwyt, podchwyt), podciągać się w szerokim jak i wąskim uchwycie, możesz także dodać do tych możliwści niewielki na początek ciężar - powinno pomóc

Pozdro - Tomek - aktualn, ogólnorozw, hobby, strong
تحية , كل شخص

"Aktualności" - Dział ten nazywam od 19.2.03 pustynią SFD

Pozdro - Tomek

napisał(a)
fireman998
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 138 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 4271
Ale nikt by mi nie podał jakiegos planu treningowego - myślę tu otym: ile razy w tygodniu się podciagać, ile serii, ilość powtórzeń, sposób podciagania no i wogóle jakiś taki plan który by mi pomógł - pomyślcie cos nad tym?????????

FiremaN998

FiremaN998

napisał(a)
GallAnonim
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 1620 Wiek 37 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 17696
Moja propozycja:podciagaj sie codziennie.To zwiekszy wytrzymalosc,pomimo ze to szok dla organizmu.Po tygodniu przerwa dwa dni. Potem znowu podciagaj sie codziennie.Tak przez miesiac.
Podczas codziennego podciagania rob trzy serie do oporu. Raz na tydzien zafunduj sobie ostry trening:zaloz sobie ze podciagasz sie np.50 czy 70 razy. I podciagnij sie. W ilu seriach chcesz.Moze byc ich nawet 40 )
Pamietaj jednak ze po tym dniu nastepnego dnia nie rob jak zwykle trzy serie do oporu- a tylko jedna. Efekt przyjdzie na 130 %

Nie ma ludzi nieomylnych...

napisał(a)
Kolorek
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 230 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 6261
Ja zawsze się podciągałem techniką choinki.Tzn.robisz jeden dwa trzy cztery podciągnięcia(można ,a nawet trzeba więcej ale to było tak przykładowo;)) a potem schodzisz w dół.Można to robić z kolegami wtedy każdy ma więcej czasu na odpoczynek

live and die by the gun!-2Pac shakur
napisał(a)
Anonim
Ekspert
Szacuny 10593 Napisanych postów 42058 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
ja mam niezle efekty bez zadnego planu treningowego... po prostu mam na stale zalozony draze w futrynie dzwi i jak kolo niego przechodze to sie od czasu do czasu (kilka razy dziennie) podciagam z 10-20 razy roznymi technikami...
hehe po jakims czasie weszlo mi w nawyk
powoddzenia :)

Who dares wins!!!
1
napisał(a)
cyrkiel
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 233
tak, całkiem słuszne uwagi :)
napisał(a)
jakryc ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 204 Napisanych postów 13874 Wiek -6889 dzień Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 158206
co drugi/trzeci (zależnie od samopoczucia po treningu) dzień, ale maksymalna ilość podciągnięc.

SI VIS PACEM, PARA BELLUM...
napisał(a)
rysh
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 823 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 11779
Gal anonim: troche nie widzi mi sie twoja rada.Nie powinno sie cwiczyc codziennie plceow (kazdej innej grupy miesniowej tez), kiedy mu sie maja miesnie zregenerowac ,przeciez bedzie je tyral codziennie.
Moja rada: Podczas podciagania koncentruj swoja uwage na motylach (najszersze grzebietu) , napinaj je podczas podciagania.Bedziesz pewnie robil przez to mniej powtorzen w serii ,bo to jest meczace.Ale jak po miesiacu sprubujesz bez koncentracji na motylach (samoistnie sie napinaja podczas podciagania) sie podciagnac to bedziesz mial lepsze efekty niz jak bys cwiczyl miesiac koncentrujac sie tylko na bicepsach lub tricepsach.

.:Żryj i daj żryć! :.
1

.:Żryj i daj żryć! :.

napisał(a)
Sikora
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 528 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 7749
ja robiłem tak:
rob jak najwiecej serii po 5-6 powtorzen z bardzo krotkimi przerwami (gdzies kiedys ktos tak na sfd radził i to dobre było)
mozesz sobie tez kupic takie ciezarki co sie przyczepia do nog (dosc lekkie sa bo kolo 4 kilo ) i s ie z nimi podciagac
pozatym tka jak napisali musisz rozne kombinacje robic i zarowwno podchwytem i nachwytem
i jeszcze jest dobra metode ze za kazdym razem gdy sie przechodzisz pod drazkiem to sie podciagasz ale ta metoda dobra jest tylko na poaczatku potem nic nie daje
i jeszce jedno jak sie podciagniesz to opuszczaj sie powoli o rob pompki (pomoze ci to uniknac bołu w łokciach np)


Pannowac nad sobą - to najwyższa władza.

Allach wziął różę, lilię, gołębicę, węża, trochę miodu,
jabłko z Morza Martwego i garść pyłu.
Kiedy spojrzał na mieszankę, zobaczył kobietę.

napisał(a)
fireman998
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 138 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 4271
a jak by tak do tego podciągania sie dołaczyć pompki to jak z moja sylwetką, pomogło by to coś - a jeśli tak to jak to połączyc tzn. ile robic pompek, jakich no i ile serii??????????????????

FiremaN998

FiremaN998

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

selekcja zolnierza polskiego

Następny temat

zwiekszenie szybkosci reki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Takiej nagrody jeszcze nie było!!!

Patrycja Zahorska dołączyła do Fenix Team!

Nabiał - podstawa diety czy zagrożenie dla zdrowia?

Glikogen VS trening na czczo

Czy wysokie spożycie cukru wpływa niekorzystnie na skórę, włosy i paznokcie?

Jakie są rodzaje ryżu?

Sterydy anaboliczno-androgenne a podaż protein

Trening HIIT- trening interwałowy