SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta,

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1199

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10675 Napisanych postów 44874 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Witam serdecznie,

Forum czytam od dawna,ćwiczyłem też dawno ok 8 lat temu.I nadszedł okres gdzie brakło motywacji i totalnie rozstałem się z siłownią.
Klatka wisi,brzuch nie jest taki jakbym chciał.Nadszedł czas żeby coś z tym zrobić.Nie chce robić nic na szybko,tylko ma to być spokojnie a do celu.
Na lato już za późno aby zrobić formę.Więc cel złapać mięśnia przy jednoczesnym trzymaniu wagi~(2-3kg) nie robi różnicy.
Później chciałbym to mądrze zbijać do 108 kg cel kostka na brzuchu.

Waga obecna aktualnie to 121 kg przy 194 cm.Poziom tłuszczu ok 22%.Zmierzone na dniach będzie w profesionalnym gabinecie(myślę że to chyba pomiar wiarygodny?)
Jestem aktualnie w treningu od 1 kwietnia jem regularnie bez śmieciowego jedzenia.
Staż ćwiczeń kiedyś 3 lata.Jestem endomorfikiem.

Liczyłem zapotrzebowanie przy założeniu B 1.9/T 1,0/W 2,6 wynoszące 3328 kcal w tym B 235 T 124 W 317.
Treningi w tej chwili 5 razy w tygodniu.
Chciałbym to podzielić na kilka etapów np.
1) Trzymanie regularnych posiłków bez podjadania ok 2 tyg( uszykowanie diety)
2) 06(Lipiec)- Grudzień(12) -// 5 miesięcy MASA(siła)
3) Grudzień - Luty - 3 miesiące // ( schodzenie z ciężarów ) wytrzymałość/rzeźba
4) Marzec -Czerwiec - 4 miesiące // obcinanie kalorii rzeźba

1)Moje pytanie brzmi czy dobrze jest to wyliczone?
2) Gdzie mogę ewentualnie wrzucić zdjęcia i pokazywać postęp czy jest aby ktoś dodatkowo spojrzał na to z innej strony.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3453 Napisanych postów 8469 Wiek 43 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 407841
Rozkład cykli: masa-rzeźba, nie jest uzależniony od chęci, czy od kalendarza, tylko od bf.

Jeśli masz bf 22 to robienie masy nie będzie "robieniem masy" tylko dalszym otłuszczaniem.

http://www.sfd.pl/Body_fat__znaczenie_w_budowaniu_masy_mięśniowej-t1132868.html

Oblicz zapotrzebowanie, odejmij ze 300 kcal ułóż dietę, wprowadź sensowny plan treningowy, zredukuj do przyzwoitego poziomu (ile to zajmie - nie wiadomo - nie kalendarz, tylko efekty to określą), a na budowanie masy przyjdzie odpowiedni czas.

Reaktywacja czy falstart? http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661-s119.html#post-18195840

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4093 Napisanych postów 68531 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 561905
Tutaj możesz przeczytać o podstawach:
http://potreningu.pl/articles/290/jakzabrac-sie-za-ukladanie-diety 
Zacznij od policzenia zapotrzebowania kalorycznego
http://www.sfd.pl/-t276436.html 
Jeżeli Twoim celem jest redukcja to odejmujesz ok 300kcal, jeżeli masa to dodajesz Ok 300 kcal
http://www.sfd.pl/-t1135388.html - Źródła węglowodanów w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135440.html- Źródła białka w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135648.html - Źródła tłuszczu w diecie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10675 Napisanych postów 44874 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Ok dzięki za informację.Mam program MR BIG V4.71. Poczytam również ten który został podany.
Gdy ogarnę się z dietą (około 2 tygodnie) gdzie mogę robić swoje postępy w galerii zdjęcia?
Dodam ,że od pół roku regularnie robię zdjęcia z pomiarami i wagą z myślą powrotu i efektów.
Mam zdjęcie na którym ważyłem 109 kg 10 lat temu i do tej formy mam plan wrócić.

Dobrze ,że takie forum istnieje cały czas miałem w głowie masę nawet ważąc 134 kg...Ah to głupie myślenie.
To redukujemy.



Zmieniony przez - WujaSzymon w dniu 2018-05-13 18:53:12

Zmieniony przez - WujaSzymon w dniu 2018-05-13 18:54:36
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4093 Napisanych postów 68531 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 561905
Mizesz sobie założyć na forum bloga i prowadzić codzienne wpisy . Może Ci to pomoc przy robieniu formy
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta na redukcje do oceny.