SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Budowa masy mięśniowej

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 15015

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 467 Wiek 30 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 28773
Wczoraj po dwóch dniach przerwy trenowałam zgodnie z rozpiską Martuccy dzień B.
Był to mój najsłabszy mój trening (nie licząc dnia, w którym pierwszy raz miałam hantle w ręku), ponieważ zmniejszyłam ilość powtórzeń i ciężar. Wczoraj skupiłam całą swoją uwagę na prawidłowym wykonywaniu poszczególnych ćwiczeń i niestety jest źle.
Poniżej podsumowanie moich „dokonań”:
1. PLANKS: 30’;35’;30
2. MC: 5x6kgx2hantle; 10x6kgx2hantle; 10x6kgx2hantle
Moim problemem są opadające barki przy skłonie przez co robię okrągłe plecy
3. Wykroki
Robiłam bez obciążenia, ponieważ czułam ból w kolanie i nie mogłam utrzymać równowagi. Myślę, że mogą mieć na to wpływ moje krzywe kolana.
4. Wiosłowanie: 10x8kg;10x8kg;10x8kg
Tu myślę, że jest ok. Ostatnie powtórzenia robiłam resztką sił
5. Wyciskanie leżąc: 10x6kgx2hantle; 10x6kgx2hantle; 10x6kgx2hantle
Mój mąż twierdzi, że za bardzo macham rękami na boki
6. Wyciskanie na barki stojąc: 10x4kgx2hantle; 10x4kgx2hantle; 10x4kgx2hantle
OK
7. Uginane przedramion: 10x6kgx2hantle; 10x6kg; 10x6kg
Mąż uznał, że za bardzo się bujam i po pierwszej serii wykonywałam ćwiczenie siedząc i uginając ręce na zmianę
8. Wyciskanie francuskie: 10x2kg;10x2kg;10x4kg
To chyba moje ulubione ćwiczenie

Wklejam też dzisiejszą miskę, ale w trochę innej formie niż poprzednio. Wiem że będzie dla Was mniej czytelna ale trochę szkoda mi czasu na przepisywanie cyferek z jednej tabelki do drugiej.

Będę wdzięczna za wszelkie uwagi


napisał(a)
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 467 Wiek 30 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 28773
Pod hasłem spaghetti z pulpecikami kryje się to


napisał(a)
Tetiszeri Doradca
Ekspert
Szacuny 555 Napisanych postów 3088 Wiek 42 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 31990
izka_ka

2. MC: 5x6kgx2hantle; 10x6kgx2hantle; 10x6kgx2hantle
Moim problemem są opadające barki przy skłonie przez co robię okrągłe plecy - Problem lezy w slabosci gornej czesci plecow, spinaj lopatki trzymaj je razem bez tracenia napiecia miedzy nimi. Inaczej kregoslup sie zaokragla i moze byc katastrofa przy ciezarze. Rozumiem, ze to byl RDL nie MC bo MC z hantlami sie nie da zrobic.
3. Wykroki
Robiłam bez obciążenia, ponieważ czułam ból w kolanie i nie mogłam utrzymać równowagi. Myślę, że mogą mieć na to wpływ moje krzywe kolana. - - Bol w kolanie moze wynikac z miliona rzeczy i niekoniecznie kolana. Bujanie noga to slabosc miesnia posladkowego sredniego i czesto przywodziciele
4. Wiosłowanie: 10x8kg;10x8kg;10x8kg
Tu myślę, że jest ok. Ostatnie powtórzenia robiłam resztką sił
5. Wyciskanie leżąc: 10x6kgx2hantle; 10x6kgx2hantle; 10x6kgx2hantle
Mój mąż twierdzi, że za bardzo macham rękami na boki - To niech maz pomoze bo na klate wzielas 6kg i na bicka 6? Klata wieksza i mocniejsza.
6. Wyciskanie na barki stojąc: 10x4kgx2hantle; 10x4kgx2hantle; 10x4kgx2hantle - Jak masz tendencje do gibania, jak w bicku, to moze lepiej zrob wyciskanie barkow siedzac? Jak stoisz to podciagnij kosc lonowa, zeby kuperka nie wypinac i nie wyginac lordotycznie kregoslupa ledzwiowego.



napisał(a)
Tetiszeri Doradca
Ekspert
Szacuny 555 Napisanych postów 3088 Wiek 42 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 31990
Masz bardzo kiepskie zrodla wegli, po co Ci tyle wafli ryzowych, po co miod? Masz wiekszosc wegli prostych.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 467 Wiek 30 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 28773
Wczoraj cały dzień na waflach, bo niestety tylko to znalazłam rano w szafce. Oprócz tego co wypisałam były również warzywa. Śniadanie to jajka na miękko, do tego pomidor no i te wafle. Przekąska i obiad to jedzenie w pracy - sałatka z kurczakiem i warzywami (sałata, ogórek, papryka) polana sosem z oliwą miodem i sokiem z cytryny. Musiałam zjeść do tego wafle bo nie czułam się najedzona samymi warzywami.

Próbowałam dziś na śniadanie robić omlet z owsianką, ale na śpiąco chyba coś źle doczytałam i wyszła mi niezbyt smaczna jajecznica z płatkami owsianymi.
2. MC: 5x6kgx2hantle; 10x6kgx2hantle; 10x6kgx2hantle
Moim problemem są opadające barki przy skłonie przez co robię okrągłe plecy - Problem lezy w slabosci gornej czesci plecow, spinaj lopatki trzymaj je razem bez tracenia napiecia miedzy nimi. Inaczej kregoslup sie zaokragla i moze byc katastrofa przy ciezarze. Rozumiem, ze to byl RDL nie MC bo MC z hantlami sie nie da zrobic.
Tetiszeri teraz to już nie wiem co robiłam. Wpisałam na yt martwy ciąg z hantlami i starałam się robić tak jak na filmiku. Rozumiem, że powinnam trzymać się takiego ciężaru przy jakim jestem w stanie utrzymać spięte łopatki, i dopiero potem dokładać?
3. Wykroki
Robiłam bez obciążenia, ponieważ czułam ból w kolanie i nie mogłam utrzymać równowagi. Myślę, że mogą mieć na to wpływ moje krzywe kolana. - - Bol w kolanie moze wynikac z miliona rzeczy i niekoniecznie kolana. Bujanie noga to slabosc miesnia posladkowego sredniego i czesto przywodziciele
Może lepszym rozwiązaniem było by wykonywać na początku jakieś inne ćwiczenie na wzmocnienie tych mięśni?
5. Wyciskanie leżąc: 10x6kgx2hantle; 10x6kgx2hantle; 10x6kgx2hantle
Mój mąż twierdzi, że za bardzo macham rękami na boki - To niech maz pomoze bo na klate wzielas 6kg i na bicka 6? Klata wieksza i mocniejsza.
Następnym razem postaram się dźwigać więcej. Mąż przez całe ćwiczenia stoi nade mną i pilnuje żebym sobie krzywdy nie zrobiła
6. Wyciskanie na barki stojąc: 10x4kgx2hantle; 10x4kgx2hantle; 10x4kgx2hantle - Jak masz tendencje do gibania, jak w bicku, to moze lepiej zrob wyciskanie barkow siedzac? Jak stoisz to podciagnij kosc lonowa, zeby kuperka nie wypinac i nie wyginac lordotycznie kregoslupa lędźwiowego
No i wyszło, że mąż ma racje…. Połowę ćwiczeń kłóciłam się z nim, że MUSZĘ STAĆ bo tak było napisane w rozpisce treningu

W rozpisce było również napisane, żeby robić po 15 powtórzeń a ja ćwiczyłam 10 i starałam się skupić na technice – tak jest ok, czy powinnam robić te 15 powtórzeń?
napisał(a)
Tetiszeri Doradca
Ekspert
Szacuny 555 Napisanych postów 3088 Wiek 42 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 31990
Aha rozumiem, no tak pusta kuchnia , czasem tak sie zdarza, jak zakupow sie nie zrobi. Myslalam, ze Ty tak zazwyczaj jesz. Fakt same warzywa no chyba , ze sa ta bataty to raczej ciezko...bo ilez mozna szpinaku, fasolki czy papryki zjesc.... Martwy ciag to cwiczenie gdzie dzwigasz ciezar z podlogi czyli z martwego punktu i musi to byc sztanga i ciezar bo inaczej to jest jak przysiad. Sztange zeby dzwingac to gryf musisz miec mniej wiecej na wysokosci polowy goleni, jak jest problem z np. dosiaden nisko to wtedy daje sie podstawki. Ciezar opuszczasz z powrotem na ziemie czego w RDLu nie ma. MC to jest ciezkie cwiczenie. Hantli z ziemi nie wezmiesz, tzn mozesz, ale to juz nie MC. Przypuszczam, ze robilas RDL czyli rumunski martwy ciag gdzie nogi masz czesciowo usztywnione. Jezeli nie jestes pewna co i jak, to nagraj sie i wrzuc w temat z konsultacja techniki. RDL tez dobry, ale inaczej dziala. Wyciskanie barkow mozna robic i tak i tak. Jak ktos ma tendencje to nietrzymania brzucha i wyginania sie, to albo musi nad tym pracowac i dopiero zrobic, albo usiasc. Ja zazwyczaj wyciskam na siedzaco, pozwala mi to wziac wiekszy ciezar.


Zmieniony przez - Tetiszeri w dniu 2015-07-17 11:07:31
napisał(a)
Tetiszeri Doradca
Ekspert
Szacuny 555 Napisanych postów 3088 Wiek 42 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 31990
Jezeli chodzi o plecy to musisz robic cwiczenia wzmacniajace ich gorna czesc. Dobre sa cwiczenia z pilatesa. Jak masz w planie 15 powt to tak, powinnas je robic. I to 15 to juz jest klnac glosno :)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 467 Wiek 30 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 28773
Dzięki wielkie za odpowiedź. To co robiłam to było w takim razie RDL. Zastanawiam się w takim razie jakie powinnam wykonywać ćwiczenie skoro w rozpisce jest napisane martwy ciąg z hantlami? http://www.sfd.pl/Trening_siłowy_dla_początkującej_Lady_:_-t803543.html 
napisał(a)
Tetiszeri Doradca
Ekspert
Szacuny 555 Napisanych postów 3088 Wiek 42 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 31990
Wydaje mi sie, ze w rozpisce o ten ciag chodzi tylko malo to czytelne. To faktycznie jest predzej na poczatku dawane niz klasyczny MC, ktory jest trudniejszy technicznie. To pracuj nad pleckami i neie zapominaj o miesniach brzucha w RDLu. Jak gora puszcza to i reszta kregoslupa pojdzie.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 467 Wiek 30 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 28773
Tetiszeri dzięki że zaglądasz do mnie. Jestem kompletnie zielona w temacie ćwiczeń.
Kiedy powinnam wykonywać ćwiczenia na kręgosłup? W dzień nie treningowy czy przed/po treningu? I cały czas zastanawiam się co z wykrokami – robić je powoli i dokładnie tak długo aż wzmocni mi się zad czy dołożyć jakieś inne ćwiczenie na wzmocnienie?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

brak efektów - problem z dietą?

Następny temat

Redukcja - proszę o radę

Zaburzenia libido i supresja HPTA „na cyklu” Zaburzenia libido i supresja HPTA „na cyklu” Chcesz szybciej schudnąć? Jedz ryby! Chcesz szybciej schudnąć? Jedz ryby! Denis Cyplenkov - najsilniejsze ręce na świecie Denis Cyplenkov - najsilniejsze ręce na świecie Diamond Cup Espinho 2018 Diamond Cup Espinho 2018 Panatta World Cup Rimini 2018 Wyniki Panatta World Cup Rimini 2018 Wyniki Rafael Brandao wschodząca gwiazda PRO Rafael Brandao wschodząca gwiazda PRO Szwedzka fitness modelka Jelly Devote i jej gorąca transformacja Szwedzka fitness modelka Jelly Devote i jej gorąca transformacja Kiepska genetyka? 6 sposobów na podkręcenie genetyki Kiepska genetyka? 6 sposobów na podkręcenie genetyki