SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

znowu dieta ;o

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 678

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1024 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 18640
Siema. Mam ułożoną dietę ale trochę mi nie odpowiada ( składniki i czas jedzenia ). Proszę o poradę co mógłbym zmienić.

1 Śniadanie I ( 7;00)
Płatki CORNFLAKES + Mleko 0,5 / 2,0% tłuszczu.

2 Śniadanie II ( ok. 10;30)
2kromki z chlebem razowym/zwykłym (jak nie mam razowego) 1dna z pomidorem 2ga z jajkiem

3 Śniadanie III (ok. 12;40)
Takie samo co śniadanie II (biorę do szkoły 4kromki 2z jajkiem 2z pomidorem)

4 Obiad (ok. 14;30)
ryż + sos + pierś z kurczaka

I TERAZ ZACZYNAJĄ SIĘ SCHODY :D

WTOREK CZWARTEK PIĄTEK CHODZĘ NA SW
WTOREK CZWARTEK WYCHODZĘ O 16 WRACAM O 20
W PIĄTKI WYCHODZĘ O 17;30 WRACAM 21
PONIEDZIAŁEK ŚRODA PIĄTEK SOBOTA - TRENING SIŁOWNIA

I przez tydzień robiłem tak że przyjeżdżałem i jadłem gainera , po 30minutach otwierałem tuńczyka w oleju potem szedłem spać.
W treningi na siłce to samo robiłem tylko że o 17 i potem wieczorem nie wiedziałem co jeść :X

Co byście poradzili jeść wtedy ? Nie wiem , gainera brać na SW od razu czy kupić białko jakieś? Jak coś to proszę jeszcze o sprawdzenie tej diety ;)

z góry dzięki ejlan ;)



Zmieniony przez - ejlan w dniu 2009-01-03 20:56:06
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1160 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 8304
Odrazu mowie , za malo posilkow...

1. Platki owsiane daj i dodaj warzywko , mleko moze byc , dalbym omege-3 albo jakies zrodlo tluszczy tj. olej lniany , oliwa.
2.Dobrze ale jednak najlepiej razowy , mozesz tu dac szynke chuda drobiowa, mozesz dac tu tez oliwe
3.Moze byc ,jesli nie masz innego wyjscia. byle sie zgadzalo z BTW i zapotrzebowaniem
4.Moze byc



PRZED TRENINGAMI jedz wieksza ilosc wegli i bialko(chude miesko , jaja).
PO TRENINGACH jedz wegle zlozone tj. ryz , makaron itp. oraz jakies miesko CHUDE

ZA MALO posilkow !

Na SW mozesz brac sobie carbo

Pozdro


Zmieniony przez - FutureLife w dniu 2009-01-03 21:04:21
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1024 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 18640
dzięki ;D SOG-acz; D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1160 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 8304
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

prosze o waszą opinie

Następny temat

Redukcja Suplementacja.

NutLove