SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

zgrabne pośladki

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 11663

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49721 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Patrząc na siebie w lustrze widze zgrabną postać kobiecej budowy i wszytko by bylo ok gdyby nie fakt ze postanowilam popracowac na miesniami. Wiekszość jest bardzo dobrze opracowana w atlasie, kłopot pojawia sie z pośladkami. Jakie ćwiczenia wykonywać by rownomiernie rzeźbić tyłeczek? By efektem nie stały się popekane i postrzępioe skały a okrągłe połówki jabłek?
Jeśli chodzi o trening to dwa razy w tygodniu chodzę na fittness(step i hilo) plus dwa razy na basen resztę moge poświęcić na siłownię. Znam ćwiczenia z atlasu 13.odwodzenie nogi w tył i 16.martwy ciąg na prostych nogach z treningu Body&Bar w klubie ale które mieśnie pośladkowe pracują, wielkie, średnie czy małe?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 5958 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 27546
jestem maniaczka przysiadow, wykrokow i martwego ciagu na prostych nogach
jak dla mnie to najlepsze cwiczenia na posladki
oczywiscie na niewielkim ciezarze
12 - 16 powtorzen w serii




------------------------------
"When you exercise, your goal isn't to burn fat, it's to become a fat burning machine"
-------------------------
Twarda, syntetyczna i leniwa Efka
--------------------------
Doradca Trójboj

-------------------------
Twarda, syntetyczna, leniwa i d****na Efka
-------------------------

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1198 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 8670
wartościowy post dla mojej żony, napisz Verono, jak popracowac nad samymi pośladkowymi , a jednocześnie nie dopuścic do rozwoju dwugłowych ?




POJEDYNEK TYTANÓW W LEGNICY:http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=90229 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 672 Wiek 103 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 18387
Dobrymi ćwiczeniami na mięśnie pośladków są:

- jazda na rowerku
- podnoszenie nóg do góry leżąc na brzuchu

Pozdrawiam wszystkich! - Vitoss
"Kto nie próbuje, nic nie osiąga,
Kto dąży do celu, osiąga wszystko."

Impossible is nothing.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 5958 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 27546
vitoss
troche mi sobie ciezko wyobrazic jak niby ten rowerek ma tak rewelacyjnie wplywac na posladki.....

darooo
a dlaczego dwuglowe maja sie troche nie rozwinac??
bo nie bardzo rozumiem??
przeciez nei ma szans zeby z normalnie trenujacej dziewczyny jakis "dziki paker" sie zrobil....


------------------------------
"When you exercise, your goal isn't to burn fat, it's to become a fat burning machine"
-------------------------
Twarda, syntetyczna i leniwa Efka
--------------------------
Doradca Trójboj

-------------------------
Twarda, syntetyczna, leniwa i d****na Efka
-------------------------

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1198 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 8670
no co ja zrobię, ona ma taki pogląd też uważam, że lepsze jędrne pośladki i lekko wydatny dwugłowy niż jego brak i nieładny pośladek. Najgorsze jest to , że siłownia ją nudzi, a za to uprawią jogę. Wyganiam ją teraz na fitness. Joga jogą, ale jakieś fizyczne ćwiczenia być powinny. Ja mam za to skręt w drugą stronę - ćwiczenia siłowe - tak, rozciąganie niechętnie, no i robi się ze mnie kaleka heh




POJEDYNEK TYTANÓW W LEGNICY:http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=90229 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 91 Napisanych postów 17167 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 56924
Jeżeli chodzi o mnie to wyraźną poprawę w obrębie mięśni posladkowych zauważyłem po włączenie do programu wykroków wykonywanych z niewielkim obciążeniem - dobranym tak by wykonać po 12-15 powtórzeń. Oj jak mnie po tym ćwiczeniu pupa bolała... ale za to, nio nie bedę mówil co powiedziały mi koleżanki, bo to raczej sprawa intymna
Ale ogólnie na rozwój mięśni pośladkowych dobrze wpływaja przysiady (szczególnie dolna częśc tego ćwiczenia), wykroki oraz martwe ciągi - wszystkie te ćwiczenia, w róznej kolejności, i róznymi sposobami wykonuję na każdej sesji poświeconej mięśniom ud, a jako ze kazde z tych ćwiczeń angażuje mięśnie pośladkowe - to sa one dość jędrne

Daroo - to troszeczkę niedobrze że unikasz ćwiczeń rozciagajacych - nie tylko poprawiaja one gietkośc, i zasieg ruchu - przyśpieszaja one także regenerację, co nie pozostanie bez wpływy na przyrosty

"When the flood calls, you have no home, you have no walls"

Zmieniony przez - Kruszek w dniu 2003-05-31 00:14:22

Wesoły wegan :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 5958 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 27546
darooo
ale Ty jestes wyczynowiec...
a ona nie....

co nie przeszkadza ze moglbys sie troche porozciagac jak mowi Kruszek



-------------------------
"When you exercise, your goal isn't to burn fat, it's to become a fat burning machine"
-------------------------
Twarda, syntetyczna i leniwa Efka, magnes na Bulmastifa
-------------------------
Doradca Trójboj

-------------------------
Twarda, syntetyczna, leniwa i d****na Efka
-------------------------

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 327 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 6783
Nie jestem znawcą w dziale i nie mam zamiaru sie tutaj mądrzyć, ale z punktu widzenia rehabilitacyjnego, wykonywanie martwego ciągu na prostych nogach zbyt mocno obciąża kręgosłup, co może w przyszłości zakończyć się nieciekawie. Wogóle żadnych ciężarów nie powinno podnosić się na prostych nogach!
Pozdrawiam

"Nigdy nie jest dobrze, kiedy może być lepiej"

"Nigdy nie jest dobrze, kiedy może być lepiej"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 4438 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 20875
ja preferuję wykroczne i zreszta wszelkie przysiady a tkaze martwy ciąg na prostych .. oczywiście ciężary jak najbardziej umiarkowane , nawet ograniczam sie do samej sztangi .. ważne by trzymać wciąz napiete posladki by czuć ich pracę podczas całego zakresu ruchu .
Cóz moze na wyprostowanych sie nie powinno nic podnosić ,ale ktoś to ćwiczenie wymyślił i co ważne jest skuteczne , a jesli sie robi je z "głową" to nikomu nie powinna sie stać krzywda , wystarczy dokładnie obserwować swoj organizm/ciało .

<...be nobody's darling- be an outcast...>

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 91 Napisanych postów 17167 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 56924
Widziałem w jaki sposób jest wykonywany martwy ciag na prostych nogach i również jestem przeciwnikiem tego ćwiczenia - ja jestem za uginaniem nóg w stawe kolanowym w miarę schodzenia z ciężarem do dołu - przy prostch nogach rzeczywiscie mozna by sobie zrobić krzywdę.

"When the flood calls, you have no home, you have no walls"

Wesoły wegan :)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

3 cm w 30 dni w ręce a klatka????

Następny temat

Taki bajer...

BF