Witam, Niestety na swojej skrzynce nie mam zadnych informacji odnosnie zamówienia 427517. W kazdym razie punkty uzupełniłam :) Proszę sprawdzić czy wszystko się zgadza?
Czorny_Kor: Witaj, nasza Firma rozwija się w szybkim tempie, liczba zamówień w ostatnich tygodniach bardzo wzrosła i nadal wzrasta. Sprawia to nam wielką radość, gdyż świadczy o tym, że nasze produkty są dobre i budzą zainteresowanie. Modernizujemy Firmę, aby sprostać ilości zamówień. Jestem przekonana, że nam się to uda, ale potrzebujemy wsparcia [...]
Czorny_Kor: Dziękuje Ci za te słowa, oczywiście podany przez Ciebie numer telefonu umieścimy na liście przewozowym. O Gratis się nie martw, gdyż już koszulka w rozmiarze XL została dopisana do Twojego zamówienia. Serdecznie Cię pozdrawiam BOK kelton
Chciałbym się zapytać w jakim terminie dochodzą paczki gdyż czekam już ponad tydzień i niestety nic do mnie nie doszło. Specjalnie wybrałem pobranie myśląc że przesyłka dojdzie szybciej, ale niestety się pomyliłem. Myślałem że w takiej dużej firmie zamówienia realizowane są o wiele szybciej.
przyszlo zamowienie, ale nie kompetne, brakuje obciazenia dzwonie do keltona pod wszystkie podane numery i nie odbieraja numer zamowienia 17790 Zmieniony przez - ziutek43 w dniu 2009-12-31 10:51:22
Nr zamówienia 10756. czy może mi ktoś odpowiedzieć kiedy zostaną zwrócone moje pieniądze za to anulowane zamówienie. Już 8 dni temu dostałem maila, że na moja prośbę zamówienie zostanie anulowane, ale zwrotu pieniędzy do tej pory nie mogę się doczekać.
Tristram: Oczywiście przepraszam za wydłużenie terminu realizacji zamówienia, jestem pewna, że następne Pana zamówienie zrealizujemy terminowo. Serdecznie pozdrawiam BO Kelton
Witam ;) W sklepie Kelton jest możliwość wzięcia sprzętu na raty. Należy skontaktować się z działem obsługi klienta i zamówić to co chcemy a następnie poinformować którąś z Pań że chcemy kupić te rzeczy na raty. Sklep wtedy wysyła do banku informację i odsyła dane zwrotne ile wynosiła by rata i na jaki okres czasu. Przed dokonaniem zakupu na raty [...]
Witam, mam pytanie czy paczka zostala wyslana tak jak mialo byc? (Wtorek) nr zamowienia 669491, jesli tak to mozna prosic o ID paczki na email by ja obserwowac?? Zmieniony przez - Torishou w dniu 2016-01-06 11:03:56
Lalka nie ma za co. Spox Ten mój drugi e-mail miałaś potraktować z przymróżeniem oka. To był tylko wyraz zdziwienia. Myślałem, że otrzymam inną odpowiedz. Miałem za mało czasu aby wybrać coś innego z Twojej oferty. Ja też przepraszam, jeśli uraziłem Ciebie. Powiem tak, szkoda, że nie doszliśmy do porozumienia w sprawie zamówienia Pozdrawiam [...]