Witam, zamiast zamówienia 486190 przyszedł mi szejker, dwa zeszyty treningowe, gainer i kreatyna... (Z paragonem na powyższy zestaw, nie na mój). To pokrywa się z moim zamówieniem w 0 %. Prosiłbym o wysłanie mi mojego już opłaconego zamówienia (po raz pierwszy, bo paczka, która do mnie przyszła nie jest moim zamówieniem) i poinstruowanie kuriera, [...]
Cześć, nie da się zrealizować zamówienia ponieważ wyskakuje informacja(wszystko na screenie). O co chodzi i jak to rozwiązać? /SFD/2019/11/10/c5915c3550be49dbb178adf5df566173.jpg Zmieniony przez - sssjpaw w dniu 2019-11-10 21:21:55 Zmieniony przez - sssjpaw w dniu 2019-11-10 21:22:36
Witam. Nastąpiła pomyłka w zamówieniu. Chciałem zmodyfikować i dodać coś i wyszło tak że mam teraz dwie paczki jedna dobra jedna zła. Chciałbym anulować zamówienie nr: 789584 A wyślijcie mi paczkę o numerze zamówienia: 789618 Proszę o odpowiedź czy wyraziłem się dosyć jasno i czy da się coś z tym zrobić. Z góry przepraszam za te problemy, wyszło [...]
Witam, Złożyłam zamówienie wczoraj, po godzinie paczka była gotowa do nadania i tak od wczoraj sobie czeka, nigdy nie zdarzyło się by tak długo czekała na kuriera:/ Przeważnie w ciągu 2 dni była już u mnie. Czy są jakieś opóźnienia? Zastanawia mnie tez fakt dlaczego nie dostałam żadnego maila z potwierdzeniem zamówienia, zawsze praktycznie od [...]
Witam chcialem przeprosic za zalozenie 2 takiego samego tematu pierwszy zalozylem w dziale ogloszenia ale niestety nie trzymalem odpowiedzi na moje pytanie . Chcialem sie was zapytac czy moze ktos z was zamawial jakies rzeczy z www.brazilcombat.com.br lub www.gameness.com.br jak jest z przesylkami ile trzeba czekac jaki jest koszt no i interesuje [...]
wysłałem zamówienie parę dni temu ale jeszcze nie przyszła do mnie prośba o potwierdzenie. Wysyłacie coś takiego czy przesyłka już poszła? "jedyną drogą rozwoju jest ciągłe podnoszenie poprzeczki, jedyną miarą sukcesu jest wysiłek jaki włożyliśmy aby go osiągnąć" AGILITY HANDLER PRO
[...] ale wyskoczyl u nich jakis blad i napis, ze mam skontaktowac sie ze sklepem w celu zaplaty za zamowienie, wiec sie kontaktuje%-) wystarczy, ze wplace naleznosc za zamowienie na konto w tylule podac nr zamowienia tak jak w przypadku zwyklego przelewu? czy musze sie skontaktowac z kims w celu zmiany statusu oczekiwania na platnosc? dzieki za odp:)
Witam. Dziś o 15:20 zamówiłem białko ze sklepu SFD. Niestety jestem zmuszony zrezygnować z zamówienia i zrobić je dopiero w połowie września. Jaka jest szansa że paczka już poszła? W stanie zamówienia jest napisane : W realizacji. Nie wiem czy to znaczy że zamówienie zostalo już zrealizowane? Zamawiałem pierwszy raz więc nie wiem. Bardzo proszę o [...]
Witam zamawiam białko sfd i chce zamówić 3 sztuki ponieważ mi spasowało ale chciałbym 3 różne smaki jak to ustalić podczas zamówienia(wybierania smaków) muszę zamówić wszystkie 3 osobno i za każdy zapłacić oddzielnie za przesyłkę? Czy da się to jakoś inaczej rozwiązać? Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedź!
Witam, mam pytanie czy można liczyć na gratisy do zamówienia (695317). Suma jest na prawdę wysoka, wczesniejsza paczka byla 2x mniejsza i gratisy wrzucone nam przez "kotsfd" tego pana, w 100% mnie zadowoliły, więc myślę, że i tym razem nie zawiedzie nas pan :). Oraz oczywiście nasza współpraca będzie podtrzymana w następnych zamówieniach na [...]
mam problem z dokonaniem zamowienia... towar mam juz w koszyku i nie wiem co zrobic dalej mzoe to blad na stronie , a moze to ja nie umiem odszukac odpowiedniego guzika
Chciałbym anulować przesyłkę o numerze 1044283 ponieważ wybrałem zły produkt więc nastąpiła pomyłka. Nasąpiło wysłanie potwierdzenia więc jeszcze mogę to anulować ? Dziękuje i przepraszam
Witam, chciałbym się dowiedzieć czy z moim zamówieniem jest wszystko okej, to znaczy czy pieniądze zostały przelane, bo nie dostałem żadnego potwierdzenia :/ numer zamówienia to 673808 Czekam na odpowiedz Pozdrawiam :)
Numer zamówienia: 474493 Data zamówienia: 2015-03-10 16:41:17 Wczoraj otrzymałem maila z wiadomością że nie dostaliście wpłaty , którą zrobiłem tego samego dnia co złożyłem zamówienie. Dziś przed chwilą wysłałem Wam potwierdzenie przelewu co dalej ? Jak długo jeszcze będę czekał za paczką ?
Witam. We wtorek 7.01 zamówiłem u Państwa paczuszkę. Przy wcześniejszych zamówieniach już na następny dzień miałem info o przekazaniu do pakowania oraz wysyłce paczki, natomiast w tym przypadku do teraz żadnej wiadomości nie otrzymałem. Proszę o wiadomość co się dzieję z zamówieniem oraz kiedy zostanie nadane. Numer zamówienia: 290436 Pozdrawiam.