SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

staki bez kreatyny

  • Siemacie mam dylemacik pomożecie? :)

    Post
    Odżywki i suplementy

    przerwa od kreatyny musi trwac tyle co cykl podczas przerwy mozesz brac staki bez kreatyny np. white flood lub tez samo aakg z treca plus kofeina na pobudzenie Zmieniony przez - mombas w dniu 2008-06-30 23:33:31

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1604 Data: 6/30/2008 11:27:59 PM Liczba szacunów: 0
  • co brac miedzy cyklami

    Post
    Odżywki i suplementy

    dokładnie tak jak napisał kolega wyzej, dieta ,aakg staki bez kreatyny

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 812 Data: 11/25/2009 6:42:45 PM Liczba szacunów: 0
  • NitroBolon brać czy nie???

    Post
    Odżywki i suplementy

    Po pierwsze uwazam,ze za wczesnie na staki kreatynowe. Po drugie suplement ten nie jest w całosci komplenty, bo zawiera małę dakwi kreatyny, zazwyczaj łaczy sie go innymi formami kreatyny. Po trzecie na tym etapie na samej diecie powinieniesc rosnac, bez kreatyny. Po czwartek zaczynajac dyskusje podaj jakies dane o sobie lub wypełni profil. [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1391 Data: 1/27/2007 7:34:30 PM Liczba szacunów: 0
  • spadki na 2 cyklu hst ;-(

    Post
    Trening w domu

    [...] elektrolitów nie uzupełniałeś należycie? jak trening intensywny to kreatynke dodaj, bez kreatyny nie polecam wysokiej intensywnosci, z mojego doswiadczenia wynika ze w takim wypadku przetrenowanie przychodzi błyskawicznie. dlatego ja z cyklu kreatyny prawie nie schodze, chyba ze przerwy pomiedzy kupnem nastepnej puchy, przerzucilem sie na staki.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1349 Data: 12/27/2005 2:40:14 AM Liczba szacunów: 0
  • TCM REZULTATY (wasze wyniki)

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] ciężko zgodzić- lecz trudno jest "dochodzic swoich racji" gdy dość niewymierne rzeczy sie porusz- przynajmniej słabo opisywalne. z doświadczenia jednak wiem, że staki daja mi jednak wiecej niż mono - wiąże sie z tym również wyższy wydatek -nie da sie ukryć. no i żeby nie było niejasności to odnosze sie do porownywalego okresiu czasu- [...]

    Odpowiedzi: 58 Ilość wyświetleń: 5560 Data: 3/17/2008 8:19:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Powrót. Co z czym?? Jak brać?? Kiedy??

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] Jeżeli nie masz mozliwości zjadania co najmniej 2,5-3g bialka/na kg masy z normalnego porzywienia to dodaj do posilków bialko(np. 100%whey protein lub Precision Isolate Kaizena). Kreatyne lub staki zostaw na czas kiedy zaczniesz notować stagnacje przy normalnej diecie. Po takiej przerwie i bez kreatyny będziesz szybko szedł do przodu.pozdro.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 2399 Data: 8/6/2006 3:53:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Co wybrać ???

    Post
    Odżywki i suplementy

    a czemu piszesz o sobie mówiąc kolega? niech sobie "kolega" dietę ułoży po co staki jak to pierwszy cykl??... zwykłe mono/jabłaczan wystarczy jak już nie potrafisz bez kreatyny wytrzymać ;o ale tak czy inaczej dieta musi być, bo bedziesz miał większe spadki niż przyrosty Zmieniony przez - Dzedor w dniu 2008-11-25 15:27:26

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 834 Data: 11/25/2008 3:25:19 PM Liczba szacunów: 0
  • suplementacja u piłkarza...

    Post
    Odżywki i suplementy

    no... czynnik teoretyczny jest nieodzowny często- bo trudno przetestować wszystko i w każdej metodzie opieram sie tutaj na wlasnym doświadczeniu; lepiej na mnie dzialaja staki bez wątpienia koszt jest oczywiście dużo wekszy, ale też jest on bardziej rozlozony w czasie Faf stosuje dość male dawki kreatyny więc może i on cos powie od siebie -może [...]

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1121 Data: 9/13/2009 2:15:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Odzywki - potrzebna pomoc

    Post
    Odżywki i suplementy
    PRO

    [...] oparty na 3 rodzajach kreatyny: monohydrat, jabłczan, chlorowodorek kreatyny, bez zbędnych wypełniaczy. Bardzo fajna pozycja na rynku kreatyn, często ludzie kupują wymyślne staki z masą substancji, których większość w składzie jest w minimalnych - nie nie dających dawkach. Tutaj tego nie mamy, po prostu czysty mix kreatynowy. SFD WPC Plus - o [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 256 Data: 4/27/2020 10:17:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Thiago2 / BLOG - powoli do przodu malymi kroczkami

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] multiple SPORT® 60caps. (Dokupie, gdy zabraknie) Szczegółowe opisy: Xpand Recovery 925g XPand Recovery firmy Dymatize jest najsilniejszym i najskuteczniejszym stakiem kreatynowym aktualnie dostępnym na rynku. Zawiera aż 4 opatentowane formuły - Dymatize CREATINE ESTER FUSION™, Dymatize XPANSION MATRIX™, Dymatize [...]

    Odpowiedzi: 413 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/7/2007 7:37:49 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] poprawia wygląd skóry i jędrność ciała, co dla 40latka nie jest bez znaczenia;)....do dzisiaj największym dozwolonym anabolikiem pozostawał monohydrat kreatyny...żadne staki czy też jabłczany...jednak pojawienie się na rynku suplementów kwasu D-asparaginowego zmienia wszystko....Olimp T-100 posiada dodatki o działaniu synergistycznym co [...]

    Odpowiedzi: 865 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/31/2012 6:02:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Jedno pytanie o Xpanda

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] czystej masy mięśniowej oraz wyzwalających energię na czas treningu. W 775g produktu XPAND™ nie znajdą państwo ani jednej zbędnej kalorii! Wiele firm tworząc staki najnowszych generacji dodaje do swoich produktów cukry proste. Nie dajcie się na to nabrać! Maksymalne ilości składników potrzebne do oczekiwanych przez was efektów nie [...]

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 2822 Data: 4/6/2005 5:22:14 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] Stack sprawia że jest on najlepszym przed i po treningowym produktem na rynku. Kaizen Xtreme Stack miesza się szybko i smakuje znakomicie. Spróbuj raz a odrzucisz inne staki kreatynowe. Kaizen Xtreme Stack zawiera dwie najnowocześniejsze formy Kreatyny: CEE (etylowy ester kreatyny) oraz CEO (ester orotowy kreatyny) oraz szereg znakomitych [...]

    Odpowiedzi: 164 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/10/2008 11:00:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Idzie nowe - czy lepsze? Rynek pokaze.

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] i ze smakiem (a nie jak bysmy sami zrobili sobie mieszanke.. bee!) to taki mój wywód - że jak ktoś chce sie bawić w suplementacje to powinien wykorzystywać takie dary jak staki.. akurat jest wiele niewypałów itd. złych proporcji - ale akurat ten jest OK. Mam go na oku od dłuższego czasu - szczególnie że kosztowałbym w detalu pewnie tyle lub [...]

    Odpowiedzi: 256 Ilość wyświetleń: 15316 Data: 9/10/2004 3:16:55 PM Liczba szacunów: 0
  • wykres ukazujacy wydalanie kreatyny z moczem przy stosowaniu fazy nasycenia i bez , wzor - monohydrat 1. KREATYNA Swoj artykul zaczne od najbardziej efektywnego a zarazem popularnego suplementu jakim jest kreatyna ( kwas ?-metyloguanidynooctowy). Kreatyna jest stałym skladnikiem tkanki miesniowej i odgrywa zasadnicza rola w przemianach [...]

    Odpowiedzi: 88 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/30/2006 4:12:50 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] cm na plus) Obwod Lydki - 44cm (+2 cm) Obwid pasa- 89,5 cm (+1,5 cm) Fizogen - Blast Cycle - glowny suplement testu, smak super naprawde jest z najlepszych jeżeli chodzi o staki kreatynowe. Co do dzialania to opisze wam to tak, pierwsze 2 porcje czulem bardzo mocno lecz po przyjsciu z treningu były rozwolnienia itd… pozniej mysle ze [...]

    Odpowiedzi: 131 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/19/2010 8:47:47 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] Wszechobecność boosterów tlenku azotu spowodowała niestety, że wielu nie wyobraża sobie treningu bez pompującej argininy. Nie możemy pozwolić sobie na myślenie, że pompujące staki wykonają za nas całą treningową pracę. Czasem zadowolenie z obrzmiałych mięśni, wywołane działaniem suplementu może być tak duże, że ćwiczącemu może wydawać się, że [...]

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 3199 Data: 6/28/2010 4:54:07 PM Liczba szacunów: 0
  • XPAND JUZ W SPRZEDAZY !!!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] bledu a cenowo jak pisalem podobnie.oczywiscie poinformuje was obiektywnie i rzetelnie czy warto w to sie bawic bo bylem juz na cell pumpie i bede mogl wam porownac te 2 staki.co prawda niebylem na estrze ale to ponoc jest jakby udoskonalone mono wiec bez prekursorow niznaczy az tak wiel o ile sie nie myle,wiec szacunek apokalipsa i inni i [...]

    Odpowiedzi: 482 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/29/2005 12:00:39 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] w wyciskaniu i podciaganiu sztangi. reszta cwiczen poszla bez wiekszych problemow. zostalo 10 dni i trzeba sie zregenerowac, zakupic superdrol, połaczyc z mocnym spalaczem i zrobic troche formy na lato 2007. chociaz jeszcze trzeba to przemyslec czy truc sie ph, czy moze zrobic miesiac odpoczynku od kreatyny a pozniej zjesc jakies staki pozdr

    Odpowiedzi: 164 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/19/2007 9:51:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomocy -> co teraz. :]

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] zincas forte i filomag ---? łykaj 1 tab zincasu i 4 filomagi przed snem. Powiedz oco Ci chodziło z tym cynkiem że niby co ma do kreatyny?? Na Następny cykl zbieraj kase na staki A teraz wykupuj abonament i dawaj soga Ps. Co do przedmówcy z tym transporterem to mozesz to olać bo to nic nie daje w ogólnym rozrachunku. Możesz jeść glukoze [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 977 Data: 11/15/2005 7:01:07 PM Liczba szacunów: 0