SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

maca razowa

  • Maca razowa

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam Szukam alternatywy dla pieczywa i wafli ryżowych. Co sądzicie macy razowej Sonko? BTW:11,8 g/0,9 g/71,3 g/ 355 kcal Skład:mąka pszenna, mąka żytnia pełnoziarnista (40%), woda.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 2840 Data: 10/10/2015 8:52:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna do weryfikacji

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] coś takiego. Rzeczywiście węglowodanów mogło być troszkę za mało. Współczynniki, które przyjąłem: B:2,5xM W:2xM T:0.5xM POSIŁEK 1 3 duże jaja gotowane 40g chleb żytni razowy/maca razowa 100g szynka wiejska 60g otręby pszenne B:48g W:32g T:38g POSIŁEK 2 250g twaróg chudy 20g chleb żytni razowy/maca razowa 100g jabłko B:51g W:28g T:2g POSIŁEK 3 [...]

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1638 Data: 5/4/2009 9:23:37 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] ale się powstrzymałam. Ogólnie ten dzień na głodzie byłam... strasznym, szczególnie wieczorem... 7:00 2kaps Therm Line Forte, Carni Line btw 0/0/16/63kcal 8:00 twaróg, jaja, maca razowa, whey, 2kaps CLA + 4kaps Omega3 + 2kaps Vita-Min btw 45/22/24/480kcal 11:30 kurak, miso, marchew, oliwa, dymka i glony wakame, 2kaps CLA (foto) btw 26/9/5/209kcal [...]

    Odpowiedzi: 472 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/16/2009 8:58:35 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] A, żeby jakaś fota była, to nocny śledzik, bo innych nie robiłam :> 9:00 2kaps Therm Line Forte, Carni Line btw 0/0/8/34kcal 9:30 jajo, twaróg, truskawy, 5g whey'a, maca razowa, 2kaps CLA + 4kaps Omega3 + 2kaps Vita-Min btw 22/14/32/345kcal 13:00 kurak, kasza gryczana, pomidory, oliwa, 2kaps CLA btw 32/13/32/375kcal 14:00 2kaps Therm [...]

    Odpowiedzi: 472 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/14/2009 12:17:43 AM Liczba szacunów: 0
  • Ocenicie mi dietke?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Czesc wszystkim, Dietka v2.0, wzialem pod uwage pare nowych rzeczy i wasze uwagi :) 1) Wliczac bialka roslinne? Liczylem (za wyczytana rada Michaila) przy bilansie azotowym tylko bialka zwierzece. Jestem ekto - razem z tymi roslinnymi wyjdzie mi ze 2.5g bialka na kilogram ciala... mam je jednak doliczyc i zaczac jesc smiesznie male ilosci miesa w [...]

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 3782 Data: 2/26/2008 12:52:07 AM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja - ocena diety

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] "razowa" do tego tylko ser, ogólnie słaby posiłek. W sumie to nie można nazwać tego posiłkiem. Brak białka i węgli złożonych dobrego pochodzenia np.ryż,ziemniaki,kasza,makaron,płatki,bataty itp. 3.Dobrze. Ale dodałbym tłuszczy. 4.Dobrze,jw chyba że to potreningowy 5.Znowu ta nieszczęsna maca, na noc ostatni posiłek przed snem bez węgli, B+T.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 710 Data: 7/26/2015 7:57:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania Juniora vol. 9

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    [...] produktów. Czy moge je spokojnie uwzględnić w swojej diecie ? Pierwszy to Maca razowa czy tam jakaś inna bo jest tego dużo... a drugi to tortellini. Z góry dzięki za odp. maca jak najbardziej a te tortellini nie wiem z czego są robione, ale widze rozne rodzaje, jakies serowe, miesne itp? raz na jakis czas na pewno nie zaszkodzi, ale codziennie [...]

    Odpowiedzi: 5927 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/9/2015 9:58:15 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] grymas niezadowolenia na twarzy Beware... DIETA i SUPLEMENTACJA: 8:00 2kaps Therm Line Forte + pół butelki Carni Line btw 0/0/5/21kcal 8:30 jaja, szynka gotowana, koperek, maca razowa, pomidor, otręby z cynamonem, 2kaps CLA + 4kaps Omega3 + 1kaps Vita-Min (foto) btw 28/28/21/448kcal 12:30 whey, mleko, migdały, 2kaps CLA btw 30/11/10/257kcal [...]

    Odpowiedzi: 472 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/17/2009 7:24:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Maca

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    No tak, chlebek ten jem ale zaciekawiłem sie bo gdzieś mi sie o uszy obiła ta maca.. :) Chyba o to chodzi http://www.sonko.pl/repository/images/produkty/maca/maca-razowa.jpg Wyczytałem że przetworzony jest i ma duże IG. Czyli KUPA Zmieniony przez - Mandel w dniu 2010-04-27 20:43:25

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1616 Data: 4/27/2010 8:40:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Tittii / na początek! -6cm z ud

    Post
    Trening dla początkujących

    Jedzenie 1. chleb szynka kiwi 2. jogurt owies bialko 1 porcja Dymatize 3. maca razowa serek grani 3 % 4. szynka oliwki 5. to samo. Wszystko ok. 1800kcal Zmieniony przez - Tittii w dniu 2009-05-14 00:35:53

    Odpowiedzi: 332 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/14/2009 12:35:15 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] płatków owsianych + pomidor =350kcal 3. orzechy =150kcal , salatkie zrob z fasoli orzeszkow ziemnych do tego rozne warzywa, cebula, pomidor, ostra papryka 4.twaróg 200g + maca razowa + czekolada (2kostki gorzkiej)= 400kcal daj już spokój tej czekoladzie, maca zupelnie nie na miejscu zamiast dawać zrodla dobrego tluszczu typu zmielone siemie [...]

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 6580 Data: 3/15/2010 9:39:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania Juniora vol. 9

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Witam, mam pytanie odnośnie dwóch produktów. Czy moge je spokojnie uwzględnić w swojej diecie ? Pierwszy to Maca razowa czy tam jakaś inna bo jest tego dużo... a drugi to tortellini. Z góry dzięki za odp.

    Odpowiedzi: 5927 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/9/2015 8:45:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Jedzenie z soboty. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/40884fc13efe430083c9621379c6f098.PNG Wyszło mi trochę za dużo białka dzisiaj. Wpadła dodatkowo maca razowa, bo chciałam sprawdzić, czy będzie mi smakować. Woda - 2,5 l + 3 herbaty z cytryną. Ten tydzień trzeba chyba spisać na straty pod względem siłowo-sprawnościowym: - ogólny brak siły - praktycznie 0 [...]

    Odpowiedzi: 1538 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/17/2013 1:06:52 AM Liczba szacunów: 0
  • (L)Rallygunia/ rekompozycja i naprawa od środka

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] z indyka 25 g ryżu 250 g brokułów trochę oleju soczek Marwit 3. 150 g udźca z indyka 25 g ryżu 250 g brokułów mleko z kawą 4. jajko, białko, pomidor, ogórek kiszony 2 x maca razowa soczek marchewkowy 5. 20 g whey z mlekiem 1784, B149, T71,W142 teraz trening rozgrzewka 10 min orbitrek niby szału w obciążeniach nei ma ale przerwy skrócone do [...]

    Odpowiedzi: 356 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/28/2011 7:06:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania Juniora vol. 4!

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Ja osobiście zupełnie nie jem chleba i wymowka na prawdę słabego kalibru. Jest wiele źródeł węgla którymi możesz zastąpić chleb od wafli ryzowych przez ryż makaronu ziemniaki płatki owsiane , chleb waza, maca razowa itd...

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/9/2013 10:24:15 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] wasa (2) posmarowane łyżeczką serka + banan + kawa + kostka czekolady = 300kcal 2. 2 jajka + 3 łyżki płatków owsianych + pomidor =350kcal 3. orzechy =150kcal 4.twaróg 200g + maca razowa + czekolada (2kostki gorzkiej)= 400kcal 5.soczewica +pomidor = 150kcal 6.brokuł + marchewka = 100kcal [...]

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 6580 Data: 3/15/2010 8:48:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Macie, kobity, jakiś sposób, żeby się mąka razowa troszkę kleiła? Chciałam zrobić kiedyś na grilla takie coś ala maca, ale z razowej mi się kruszy.:-?

    Odpowiedzi: 1061 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/18/2012 2:12:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Macie, kobity, jakiś sposób, żeby się mąka razowa troszkę kleiła? Chciałam zrobić kiedyś na grilla takie coś ala maca, ale z razowej mi się kruszy.:-? woda z maka tylko ..tylko nie za geste....jak tak nawet pierogi robie

    Odpowiedzi: 1061 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/18/2012 9:55:13 PM Liczba szacunów: 0
  • DT ilomi

    Post
    Ladies SFD

    Melduję się już z domu. Wypiska z piątku: Jedzenie: 1.twaróg,jajko sadzone,kromka chleba razowego,jogurt i musli 2.Kawa,ciastka dwa owsiane,ostatnie:) serek Danio@@-) 3.Sałatka z buraka(duuużo) ,pierś z indyka z jakimś nadzieniem zielonym,podejrzewam szpinak Trening:Ten co w poniedziałek Rozgrzewka-10 minut orbitrek 4* całość Przysiad *20 pompka [...]

    Odpowiedzi: 877 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/31/2015 7:00:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Miałam sie juz nie udzielac ale po prostu nie moge... "Jedzenie normalnej żywności, takiej jaką jedli nasi rodzice, dziadkowie i wszystkie wcześniejsze pokolenia jest równoznaczne z ortoreksją - dobre. " To tak na powaznie?! w takim razie bardzo jestem ciekawa tych waszych babci. Z tego co słyszałam od swojej oraz innych baci a nawet prababci [...]

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 9097 Data: 10/13/2013 3:05:21 PM Liczba szacunów: 0