SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

dieta hardgainer

  • Dieta- Hardgainer, proszę nie besztajcie i pomóżcie ...

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    li oczywisty trening na masę. Myślałem o Suplach, ale po obejrzeniu "Pudzian Koks" i przeczytania tego artykułu: http://www.musclenow.com/ Stwierdziłem, że najważniesza jest dieta, dieta i jeszcze raz dieta- oraz oczywiście trening . Jednak nie wiem co, jak i ile jeść. Wyliczyłem tylko z kalkulatorków zapotrzebowanie: W sumie potrzebuję 2800 kcal.

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 3058 Data: 2006-09-06 21:09:29 Liczba szacunów: 0
  • Dieta, hardgainer

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    to konkretnie określać). Fasola, kukurydza, pomidory, kapusta to prawidłowe opcje? Pytanie 2: Przy tworzeniu diety opierałem się na ogólnych wytycznych postowanych na forum i dietach postowanych przez innych. Jakoś nie zauważyłem wędlin rano i wieczorem. Tradycyjnie na kolacje i czasem śniadanie mam wędlinę i przy rybie i jednym kurczaku mogę z nic

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 834 Data: 2008-07-06 13:21:05 Liczba szacunów: 0
  • Dieta hardgainer

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dieta do oceny, moje dane są w profilu. Wątpliwości mam co do kolacji, bo jest trochę 'ciężka'. Co wy na to? ;-) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/15ac2f32c2d74aa2849db2503414ccf8.png

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 648 Data: 2013-07-10 15:10:59 Liczba szacunów: 0
  • hardgainer,ektomorfik, dieta do oceny

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam, Oto dietka na mase, jaka teraz stosuje, sprawdzcie czy ok: 2x posilek: 200g chleb mieszany slonecznikowy(zamiennie zytni pelnoziarnisty) 120g szynki wiejskiej(zamiennie ogonowka) 30g salami 2 jajka na twardo(ok 2x55g) 1 pomidor 3x posilek: 110g platkow owsianych na wodzie 60g twarogu chudego 30g dzemu 1x posilek: jogurt naturalny sokólski 0

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2576 Data: 2006-06-22 01:24:44 Liczba szacunów: 0
  • Dieta do oceny - masa - hardgainer

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    at i ważę 64kg przy wzroście 178cm. Jestem hardgainerem, ektomorfikiem. Przez te 2 lata trenująć systemami takimi jak FBW, różne rodzaje splitów za wiele nie zrobiłem mimo że dieta taka w 90% składała się jedynie z jajek, piersi z kury i ryżu oraz owsianych. Osiągi siłowe wyglądają tak: MC 125x2, przysiad 130x1, WL: 80x1. Mówili mi że błędem, krór

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 789 Data: 2011-11-11 15:07:16 Liczba szacunów: 0
  • Dieta do oceny, hardgainer, cel masa

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam. Celem diety jest oczywiście masa. Moja waga to obecnie 63kg. Jestem hardgainerem. I posiłek 7:00 Placuszki owsiane z kuchni SFD 100g platkow owsianych 2lub 3 jajka 70ml mleka cynamon 2 łyzki miodu 5g oliwy B-27g T-24g W-82g Kcal-655 II posiłek 10:00 Chleb razowy 100g Jakaś wędlina(poledwica,szynka) Rodzynki 50g B-15g T-6g W-78g Kcal-426 III

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 833 Data: 2009-09-21 23:27:42 Liczba szacunów: 0
  • Dieta do oceny!!!! [HardGainer]

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    17 lat 52-55kg wagi ( rano waże ok. 52kg, w południe 53,5kg / pod wieczur 54 -55kg) 1. 1 Śniadanie - 7:30 - 100g płatków owsianych ( 366kcal / B: 12g / T: 7.2g / W: 70g) - mleko - rodzynki 2. 2 Śniadanie - 9:00 - 4 nalesniki z dzemem truskawkowym ( tj. ok 900 kcal / B: 30g / T: 17g / W:155g ) - 1 szklanka maślanki 250ml 3. Obiad - 12:00 - Torebka

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 814 Data: 2010-06-30 13:22:50 Liczba szacunów: 0
  • Hardgainer - dieta do oceny .

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    da mama . Posiłek 4 (przed treningowy) Jajo kurze całe + pieczywo ciemne Posiłek 5 (po treningowy) Ciemnie pieczywo + 150g serka wiejskiego/ryba z puszki Dodam że wiem że ta dieta jest słaba bo i finanse ograniczają i rodzice , muszę się przed nimi ukrywać jak kolejny raz z rzędu maszeruję do lodówki Pod koniec grudnia będzie gainer i carbo . Tak

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1336 Data: 2010-12-01 13:06:51 Liczba szacunów: 0
  • jak przytyc na twarzy???

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    i pieniezne jest raczej malo mozliwe i mam takie pytanie czy moglby ktos ulozyc dla mnie jakas "tania" diete. wy macie wiecej wprawy to wam szybciej pojdzie ulozenie takiej diety i przy okazji jakiegos programu cwiczen ( trening domatora) jezeli oczywiscie sie wam chce. ps. co niektorym przydalyby sie cwiczenia i dieta na objetosc mozgu.

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-08-01 13:03:38 Liczba szacunów: 0
  • [FAQ] TECHNIKALIA ĆWICZEŃ SIŁOWYCH

    Post
    Usuniete tematy

    ow. Wiekszosc osob w polsce katastrofalnie zle cwiczy. To jest abolutny bezmiar patologii. Nie da sie tego lepiej opisac innymi okresleniami -> wsteczne treningi, wsteczna dieta, wsteczna regeneracja. Posune sie dalej, jak wiemy istnieje okres pierwszych 2-3 miesiecy treningowych gdzie staniesz sie silniejszy i wiekszy od samego tylko patrzenia

    Odpowiedzi: 2129 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-09-29 16:52:45 Liczba szacunów: 0
  • Robimy mase - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam. Prosze o sprawdzenie diety. Jest to moja druga dieta, po pierwszej przytylem gdzies okolo 3kg. Wiek: 19lat Waga: 66kg Wzrost: 177cm Budowa: Ektomorfik !!!!!!: Typowy hardgainer Zapotrzebowanie: 1,7 1,5 4,0 I. Posilek - 400ml Mleka 2% - 70g Platkow owsianych - 50g Sera chudego - 2 Kromki chelba razowego - 30g Orzechow wloskich Razem

    Odpowiedzi: 1758 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-09-15 13:48:31 Liczba szacunów: 0
  • Robimy mase - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam. Od paru lat, z małymi przerwami, chodzę na siłownię. Postanowiłem przeanalizować swoją dietę i tak powstała moja nowa dieta. Jako że nie do końca jestem pewien swoich założeń, to ewentualnie proszę o poprawienie mnie. Dodam, iż wzorowałem się na poście Qazara - "Robimy mase - fakty nie mity by qaz". Ważne jest też to, iż jestem t

    Odpowiedzi: 1758 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-01-08 16:44:40 Liczba szacunów: 0
  • CALY TYDZIEN - prosze o pomoc

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    30g : 25,0 0,0 95,0 = 480kcal 17.00 kreatyna (vitalmax) 5g -Kobieta: 18.00-21.30 Matrix Pro 32 80g + Czekolada 100g 31 14 77 = 800 kcal -dom: 22.00 prolongatum (biogenix) 30g : 25,0 = 100kcal -lozko: 22.30-07.00 /// PRZESADZIŁEŚ Z TĄ DIETĄ TYGODNIOWĄ..... oceniając ogólnie dieta jest wporządku ale szczerze wystarczyło dac jeden dwa dni do oceny

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1047 Data: 2005-10-01 18:36:41 Liczba szacunów: 0
  • Volvo TS trenuje, może nie pożałuje %-)

    Post
    Trening dla początkujących

    Hubert81 Ty to inna liga jeżeli chodzi o ilość składników omleta Ann.. Życzą smacznego i czasem na sempa idą jak mam placki koles08 " w puszce gainera - vitafit ciacho-karmel" dobrze, że czytasz posty wcześniej napisane... Testudos Raczej jestem ektomorfem ale nie jakiś hardgainer raszek01 Zszedłem na ziemię, a poza tym wolę być b.dobr

    Odpowiedzi: 719 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-09-08 21:04:51 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ składamy podania/zgłoszenia do weryfikacji!

    Post
    Odżywki i suplementy

    72 do 76 obecnie 72 naczczo bez ubrania (niski bf) -Staz treningowy - 2,5-3 lata -Najblizszy cel sportowy - Siła w 3 bojach, choć jakbym przytył to miło by było -Planowana dieta zgodna z celem - dieta oparta na duzej ilosci tłuszczy i białka, nisko ww węglowodany głównie rano i po treningu. 5 posiłków dziennie. rozklad b/t/ww b2, t3-3,5 ww 3, w

    Odpowiedzi: 539 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-02-08 18:50:29 Liczba szacunów: 0
  • TEST: JESIEŃ 2o1o - MASA by KAROL - pods.str.34!

    Post
    Odżywki i suplementy

    to skomlikowany i nie sprawiedliwy sport - dla niektorych oczywsicie nie wystarczy dobrze grac/w tym wypadku ciwczyc - zeby cos osiagnac Tu wszystko ma znaczenie ->trening,dieta,regenearcja Jesli chodzi o diete - to trzeba patrzec na nia calosciowo jak sie rozkladaja posilki jakie BTW co sie je,jakie zrodla w kazdym posilku Z tym 'po treningu' j

    Odpowiedzi: 344 Ilość wyświetleń: 8898 Data: 2010-10-13 15:21:26 Liczba szacunów: 0
  • Dieta do oceny + krotkie pytanka. za konkreT odpowiedzi sOgacze

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Po pierwsze wielkie sory ze dopiero teraz wklejam ta diete, ale cos mi net padl i nie mialem go 2dni Mam nadzieje ze znajdzie sie jeszcze ktos kto bedzie chcial sprawdzic to co poprawilemchłopaki licze na was za konkreTy sGi ŚNIADANIE 7:30 il B WW T 2 jajka cale gotowane 120g 11,7 0,6 9,1 Płatki owsiane 50g 5,9 34,6 3,6 Mleko 2%

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1618 Data: 2006-08-30 15:16:47 Liczba szacunów: 0
  • Dieta do oceny + krotkie pytanka. za konkreT odpowiedzi sOgacze

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Po pierwsze wielkie sory ze dopiero teraz wklejam ta diete, ale cos mi net padl i nie mialem go 2dni Mam nadzieje ze znajdzie sie jeszcze ktos kto bedzie chcial sprawdzic to co poprawilemchłopaki licze na was za konkreTy sGi ŚNIADANIE 7:30 il B WW T 2 jajka cale gotowane 120g 11,7 0,6 9,1 Płatki owsiane 50g 5,9 34,6 3,6 Mleko 2% 200ml 6,8 9,8 4,0 T

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1618 Data: 2006-08-31 17:31:09 Liczba szacunów: 0
  • Dla EKTOMORFIKOW

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    CWQICZENIA PODSTAWOWE I 1 IZOLOWANE. SLOWO MUSI WCALE NIE ZNACZY ZE MUSZA TO BYC TYLKO TE CWICZENIA, TYLKO ZE MAJA STANOWIC WIEKSZOSC I PODSTAWE ////koles jak napisze ci ze dieta musi opierac sie na bialku i ponizej przedstawie diete, ktora bedzie skladac sie z samego bialka (bez wegli i tlusczcy) to jak to zrozumiesz? A pomysl o innych, ktorzy s

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 6547 Data: 2004-07-28 22:32:21 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go >>> KONTYNUACJA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Za 2 tygodnie koncze trening HST,pozniej tydzien przerwy i chcialbym zaczac split,ktorego nie robilem juz kilka miesiecy. Obecna waga to jakies 81kg,przy 178 cm wzrostu,typ hardgainer'a,cwicze przeszlo 2 lata(w tym kilka dluzszych przerw niestety). Moim priorytetem od dluzszego czasu jest klatka. Wyrzucilem wyciskanie na poziomej,zastapilem pompkam

    Odpowiedzi: 2048 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-18 01:29:16 Liczba szacunów: 0