SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cofeina

  • 1. WIEK:23 2. WAGA:86 3. WZROST:177 4. WYMIARY: -biceps:40 -klatka: -udo:66 -talia:83 5. STAŻ NA SIŁOWNI: 6. DIETA: -białko:250 -węglowodany:200 -tłuszcz:120 7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: Obecnie leci pierwszy Cypio solo 250/e5d 8. TRENING: push pull nogi 9. CEL CYKLU: redukcja 10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA: 11. [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1203 Data: 6/9/2016 4:57:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Jedzenie...Cofeina... Gainer a Xpand ????

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam! Własnie zaczynam cykl na xpandzie. Biore go w dt(2x/dzien) przed i po treningu a w dnt(1x/dzien) na czczo. I teraz kilka pytań: 1. Ile czasu trzeba odczekac po wzięciu xpanda i czy wogole trzeba, (przy mono tak było) zeby po treningu wypić gainera?? 2. W dzień nie treningowy jem xpanda na czczo, ile czasu musi minąć zeby zjesc śniadanie [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1430 Data: 3/15/2007 10:04:32 AM Liczba szacunów: 0
  • czy ktos moglby mi powiedziec czy ECA przyda mi sie gdy po 2 miesiecznej kontuzji wracam do treningu mam do zrzucenia okolo 5 kilo, kiedy trenuje waga nie zmienia sie ale podczas przerwy przytylem, od kiedy znowu trenuje minely 3 miesiace i zrzucilem moze 1 kg chcialbym wrocic do poprzedniej wagi. polecacie moze tez cos innego poza ECA i co [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1335 Data: 6/10/2008 7:56:32 PM Liczba szacunów: 0
  • cofeina i kreatyna

    Temat
    Odżywki i suplementy

    czy cofeina ma wplyw na kreatyne slyszlem ze jak sie zazywa kreatyne to nie powinno sie zazywazc w zadnej postaci kofeiny czy to prawda ??

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1750 Data: 3/2/2007 9:40:06 PM Liczba szacunów: 0
  • cofeina

    Temat
    Odżywki i suplementy

    ile dziennie bierzecie cofeiny zeby was poklepalo ??

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2468 Data: 8/20/2010 7:33:12 PM Liczba szacunów: 0
  • cofeina interactive

    Temat
    Odżywki i suplementy

    cofeina interactive brał ktos? 200mg w kapsie kupilem za 8 zeta haha daje rade?teraz mam api i nie mam porównania wogole ta firma trzyma poziom czy jakies scierwo? pOLUJE NA MAMMOTHA Widze tanie rzeczy mają

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 630 Data: 12/4/2010 12:14:02 PM Liczba szacunów: 0
  • efedryna+cofeina+yohambinum.......

    Temat
    Odżywki i suplementy

    .........to mam co jeszcze dodać aby spotęgować efekt odchudzania pozdrawiam

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1690 Data: 10/24/2004 6:05:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Mono + cofeina

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Czym to może grozić? Wypiłem dzisiaj z rana mono a po 0,5h całego tigera wiec aż prawie cały litr?

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 799 Data: 3/20/2008 2:59:10 PM Liczba szacunów: 0
  • cofeina

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    jaki symbol ma coffeina na etykiecie b6 czy b12 czy moze inaczej?

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1117 Data: 11/12/2008 1:26:30 AM Liczba szacunów: 0
  • Witam, mam takowe pytanka: 1. Spalacz z cofeiną i yohimbiną (w miare taki "średniej mocy") - jest taki? 2. Arson jest tak mocny jak to niektórzy mówią? - nadaje się do połączenia z efedryną? czy to mieszanka wybuchowa jest? ... 3. To że Scorch + effka. może być to wiem, ale powie mi ktoś gdzie można kupić osobno johimbinę? (nazwę jakąś [...]

    Odpowiedzi: 2190 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/16/2009 7:53:45 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] z czym połączyć YHCL? Myślałem o zestawie: kofa+ketony mali+synefryna (zakupione oddzielnie, dawki większe niż w spalaczu) lub pozostać przy scorchu. Ewentulanie sama yoha+cofeina. Być może już na tym etapie ziółka ze spalacza nie będą tu miały takiego znaczenia. Poza tym, jeżeli typowy wieloskładnikowy spalacz nie będzie miał przy YHCL [...]

    Odpowiedzi: 2190 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/18/2016 1:59:12 PM Liczba szacunów: 0
  • ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

    Post
    Doping - zdjęcia
    PRO

    SQUIBB LAB Porn-Star (mix the substance sex - Cofeina 150mg + Sildenafil 30mg + Tadalafil 10mg + Norwalina 80mg + Glukoza) /SFD/2016/12/7/b75d4ef747014b2ba6b087e19facaa1a.jpg Ojjjj będą fajerwerki na sylwestra /-)_ bralem od nich sex drive. tez bogaty sklad z johimbina. jeden z lepszych wieczorow w zyciu mialem....

    Odpowiedzi: 25701 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/7/2016 11:08:50 PM Liczba szacunów: 0
  • ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

    Post
    Doping - zdjęcia
    PRO

    SQUIBB LAB Porn-Star (mix the substance sex - Cofeina 150mg + Sildenafil 30mg + Tadalafil 10mg + Norwalina 80mg + Glukoza) /SFD/2016/12/7/b75d4ef747014b2ba6b087e19facaa1a.jpg Ojjjj będą fajerwerki na sylwestra /-)_

    Odpowiedzi: 25701 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/7/2016 6:46:58 PM Liczba szacunów: 0
  • KREATYNA - wszystko(chyba)

    Post
    Odżywki i suplementy
    PRO

    [...] apokalipsa napisal co wie mozesz tez zastanowic sie nad innym niz kreatyna antykatabolikiem; mozesz sprobowac oddzielic jakos spozycie kofeiny od spozycia krety (jak mowie, cofeina dziala gdzies przez 4-5 godzin); mozesz tez olac, brac rownoczesnie i sprawdzic czy dziala; radze tez poszukac testow w ktorych byly takie zestawy, moze ktos mial [...]

    Odpowiedzi: 2449 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/26/2007 11:44:03 AM Liczba szacunów: 0
  • Dawkowanie Efedryny

    Post
    Doping
    PRO

    lessie ma doświadczenie i robił dużo dużo areobów do tego i diete ud 2.0 lekko zmodyfikowana wieć bierz to pod uwage. a wracajc do tematu zaczni od 25 mg efki + cofeina dwa razy dziennie jak ebdzie ok to przejdz stoponiow do 3-4 porcji dziennie.

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/15/2006 3:24:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Turanabol: co to jest?????

    Post
    Doping
    PRO

    Preparaty poza handlem: Oral-Turinabol tab. D Jest doustnym sterydem, który był dostarczony we wczesnych latach 60-tych i wprowadzony na rynek w dawnym DDR. Na zachodzie był znany tylko przez niektórych, najczęściej przez kulturystów. Po upadku "muru berlińskiego" zaczął być trudno dostępny, tylko na recepty. O.T. ma anaboliczne [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/28/2004 6:41:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Sildenafil Actavis 100mg

    Post
    Doping
    PRO

    Trzymaj się niskiej dawki. Ja mam podobnie z cofeiną. Do 150-200mg solo jest bardzo OK, powyżej mogę iść spać, ziewanie, nic się nie chce. Wiele osób ma podobnie z różnymi substancjami. Pomyśl też o zmianie na cialis.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/19/2014 6:48:26 PM Liczba szacunów: 3
  • Przedtreningówka mocna pompujaca i pobudzajaca

    Post
    Odżywki i suplementy
    PRO

    DI brałem był dobry ale jako tako samej kofy zabardzo nietoleruje mam bole głowy od nadmiaru i złe zamopoczucie to juz cofeina co jest w stimul 8 1-2-3 cofeine czy jakos tak dobrze działa,a moze macie jakies propozycje przedtreningówek?

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 17335 Data: 1/6/2016 9:02:52 AM Liczba szacunów: 0
  • Prawdopodobnie wałek

    Post
    Odżywki i suplementy
    PRO

    [...] dawki do 10 mg pozniej z kofeina i temat sie urwał..Moze jestem odporny na nia.SKończyłem na 10 mg .Podbic do 15 czy uderzac w kofeine?Ale tu nei ma znaczenia czy jest cofeina czy nie , jak masz czuć johe to poczujesz i bez cofeiny . Najczęstsze objawy działania johy to dreszcze , roztrzęsienie , nagłe napady ciepla i zimna ( falowo ) , [...]

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 5276 Data: 7/13/2018 3:54:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Spalacz tłuszczu

    Post
    Odżywki i suplementy
    PRO

    To tylko yohimbina + cofeina, jak jesteś pewien że skąłd się zgadza to ok.

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 10761 Data: 4/9/2018 4:20:44 PM Liczba szacunów: 0