SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

Wpc

  • repez / DZIENNIK / BRAK MASY BRAK KLASY / nowe foty s.10

    Post
    Trening dla początkujących

    DZIEN TRENINGOWY NR 15 Witam, kontuzja barku jakby przeszla . Bardzo sie ciesze, bo bark byl moim najwiekszym problemem. Dietka: 1. owsiane jogurt banan jablko wpc z mlekiem orzechy 2. makaron ser twarogowy chudy oliwa warzywa 3. ryz bialy kurak oliwa warzywa 4. ryz brazowy kurak warzywa + sos pomidorowy trening po: GainBolic 6000 OLIMP 50g + [...]

    Odpowiedzi: 158 Ilość wyświetleń: 9166 Data: 11/4/2009 9:21:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Zapasy, BJJ i judo -trenuj ciężko a na pewno Ci się udo ;-D

    Post
    Sztuki Walki

    Odwodnienie bardzo osłabia - sprawdzone empirycznie - że tak się wyrażę Ja dziś kolejny dzień na posiłkach typu: sniadanie: garść płatków owsianych na wodzie + 30-40g wpc I-III posiełek:15g ryżu + 150g cycka w ziołach + surówka z białej kapusty. 30 min przed snem: serek wiejski Do tego ok 1l dziennie zielonej herbaty i dads ol Rano waga(na [...]

    Odpowiedzi: 3005 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/5/2009 10:47:59 AM Liczba szacunów: 0
  • Przepisy Na Koktajle

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    chłopie zainwestuj w wpc i będzie po kłopocie i nie cuduj bo mleko w proszku dobre również nie jest

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/5/2009 10:11:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Białko

    Post
    Odżywki i suplementy

    ELite Whey Protein Dymatize/SP80 Olimpu - tanie, a dobre. DObrze je wspominam. Jesli nie przykladasz duzej wagi do smaku, czy rozpuszczalnosci- chociazby WPC Ostrowii. Jest masa firm z dobrymi produktami-poszukaj w wyszukiwarce, byly juz podobne tematy. Zmieniony przez - Skerx w dniu 2009-11-05 22:38:37

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 949 Data: 11/5/2009 10:37:52 PM Liczba szacunów: 0
  • zalanie po weglach

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    na wieprza to mnie bedzie stac, ale wół odpada nie stać mnie olej lniany? gdzie i po ile mniej wiecej? W V posiłku bardziej chodzi tu o szybkość przyżadzenia niz rodzaj ryby, poprawie sie dam makrele. Co do diety to w treningowe dam +400 kcl, a w niereningowe - 400kcl bedzie dobrze, kiedy dawac lniany, przez najblizsze 2 tyg niema możliwości dac [...]

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2263 Data: 11/6/2009 8:18:50 AM Liczba szacunów: 0
  • dziku05 & cssource /Dziennik / rywalizacja !

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień 4 Tydzień 1 Dieta : 9:00 dwa placki owsiane 12:00 ryż,cyc,warzywa,oliwa 15:00 ryż,3 jajka,warzywa, 17:30 kanapki z pastą z groszku + twaróg 21:00 serek wiejski i twaróg Trening : 16:30 mecz w kosza 20:00 4km truchtem Suple : na czczo 5g Cell Pumpa po mecz 20g wpc 80 do ostatniego posiłku 1kaps Omega 3 Wpiska z wczoraj (05.11) Zmieniony przez [...]

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 2404 Data: 11/6/2009 9:02:34 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta REDUKCYJNA DO OCENYY !!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dzieki za rade :) Moja propozycja : 1 posiłek 8:00 K / B / T / W 150g Mleko 2% tłuszczu 70,5k 4,5b 3t 6,4w 50g Płatki owsiane 195k 6b 4t 35w 100g Ser twarogowy chudy 98k 19,8b 0,5t 3,5w 20g orzechów wloskich 132k 3b 12t 2w 495 / 33/ 19,5/ 47 2 posilek 11:30 K / B / T / W 100g Makrela wędzona 221k 21b 16t 0w 100g Pomidor 29k 0,9b 0,5t [...]

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1412 Data: 11/6/2009 10:05:25 AM Liczba szacunów: 0
  • Nawet ruscy robią w gacie, gdy nadchodzi PODKARPACIE %-) ****SPAM POST****

    Post
    Informator PODKARPACKI

    szmal ktos to wpc łowickie?

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/6/2009 11:13:16 AM Liczba szacunów: 0
  • Ostrowia + Carbo

    Post
    Odżywki i suplementy

    Lepszym sposobem, jest przygotowanie porcji, wedle brakow w diecie. Wegle+bialko-np. potreningowo. Normalnie nie jestes w stanie zmieszac calosci na tyle dokladnie, by kazda porcja byla rowna. np. dzisiaj brakuje CI 50g wegli i 30g bialka w diecie, to robisz szejk uzupelniajacy braki. Jutro bedzie brakowalo tylko bialka, to pijesz tylko WPC, a w [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 501 Data: 11/6/2009 9:50:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy cykl Mety Jeffa

    Post
    Doping

    Co do diety to hmm... Taką pożądną dietą nie nazwałbym tego , ponieważ jem dużo ale oczywiście treściwie ale takowej rozpisku ile gram białka,węgli czy tluszczy z posilku nie mam. Generalnie to mniejwiecej wyglądało by tak; Śniadanie 6:30 Płatki 50g + 30ml mleka 3 jaja na twardo Przedtreningowy 8:00-8:30 Torba ryżu 150gram twarogu/4 jaja/2 [...]

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 2085 Data: 11/6/2009 10:40:06 PM Liczba szacunów: 0
  • REANIMATOR - TOTALNA REANIMACJA

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Co do zdobywania tej wiedzy to chyba ci się troszkę poprzestawiało nie porównuj WPC z białkiem np. z ryb 50g prochu w białka bezsens jeszcze do tego dwukrotnie bezsens do kwadratu I jeszcze troszkę nie poważne są twoje rozważania na temat wchłaniania jedzenia w płynie W standardzie powinno się cię przekierować do działu odżywianie Pozdr.

    Odpowiedzi: 715 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/7/2009 9:57:58 PM Liczba szacunów: 0
  • WPC_fan/Blog/Redukcja

    Post
    Trening dla początkujących

    WPC: serek camembert czasem mozna, byleby nie za czesto. Spro fatu = sporo kalorii. Wszystko zalezy poczywiscie od ilosci. Ja czesto wrzucam ser zolty do diety a jak jestem duzo poza domem i mi sie dieta i treminarz posilkow sypie to mam w pudelku jaja na twardo + ser zolty pokrojony w kostki. Wiem ze raczej d... taka dieta, ale co tam. Lepsze to [...]

    Odpowiedzi: 974 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/7/2009 10:51:07 PM Liczba szacunów: 0
  • LOW CARB KONKRETY NIE MITY

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    I POSIŁEK 4 jaja kurze całe 240g Płatki owsiane 40g Orzechy włoskie 50g Oliwa z oliwek 30g Warzywa: Pomidor BTW: 30g/88,59g/39,12g 1101 KCAL II POSIŁEK Wieprzowina karkówka 200g Oliwa z oliwek 30g BTW: 32,2g/75,48g/0g 804,7 KCAL Warzywa: Kalafior III POSIŁEK (PRZEDTRENINGOWY) Mięso z piersi kurczaka b/skóry 130g Makaron pełnoziarnisty 40g Warzywa: [...]

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 2722 Data: 11/8/2009 8:30:30 AM Liczba szacunów: 0
  • Jaka dieta bedzie najlepsza??

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    dorzuć jaja lub wpc

    Odpowiedzi: 270 Ilość wyświetleń: 13972 Data: 11/8/2009 1:00:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Masa EKTO

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    bo nie stworze Ci równie dobrego jedzienia jakie podałem, a podałem najlepsze rozwiązania... nie dam Ci "gwiazdki z nieba" jak nie masz pomysłów zainwestuj w wpc i koniec chyba że chcesz żeby Ci polecał sery pleśniowe, topione itp mogę polecić ale to nie będzie szczere więc pozdr

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 2029 Data: 11/8/2009 2:36:57 PM Liczba szacunów: 0
  • cichybob86/dziennik/fotki str. 5

    Post
    Trening dla początkujących

    Wiesz co, ja Ci powiem, że w ilość ww trzeba się wstrzelić po prostu. Po treningu masz ogromny ciąg na ww i białko i możesz jadać w posiłki z ww, to będziesz nadkompensował glikogen. Ja kombinowałem dość długo i doszedłem do wniosku, że posiłek potreningowy najlepszy dla mnie to carbo+wpc 50/40 +mono i tak mi najlepiej idzie. Trenuję wieczorem [...]

    Odpowiedzi: 150 Ilość wyświetleń: 7725 Data: 11/9/2009 10:34:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Późny trening

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    tak jak wyzej jak latwo lapiesz tluszcz to zapodaj BCAA a po treningu wypij odrazu wpc a potem na noc posilek bialkowo-tluszczowy

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 911 Data: 11/10/2009 11:29:21 AM Liczba szacunów: 0
  • Niemożliwe staje się możliwe!moja walka z brzuchem

    Post
    Trening dla początkujących

    tancerka25: mi sie tez podobaja takie doleczki u kobiet . Jesli nadal cwiczysz ciezarkami 1kg to zdecydowanie za malo. Moze na barki byloby jeszcze OK, ale reszta - moim zdaniem odpada. Koniecznie wieksze ciezarki, musisz czuc duzy opor, ma byc ciezko. Ciezar musi by tak dobrany, zebys nie mogla zrobic 20 powtorzen, lub z wielkimi problemami. [...]

    Odpowiedzi: 1150 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/10/2009 11:48:36 AM Liczba szacunów: 0
  • kathy78- zyje sie tylko raz ;)

    Post
    Trening dla początkujących

    hehhe..jedyne suple jakie wcinam to wpc Morales.. A Iza ja jestem pewna,ze zmiazdzylas wszystkich. Pamietam jak 1wszy raz Twoje foty widzialam :) Pozytywna ,mobilizacyjma zazdrosc

    Odpowiedzi: 1117 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/10/2009 12:30:49 PM Liczba szacunów: 0
  • REANIMATOR - TOTALNA REANIMACJA

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    jesli receptura sie sprawdzi opisz prosze proporcje :D swoja droga bardzo lubie miks - czekolady z cytryna - czesto laczylem w ten sposob WPC 100% z Carbo

    Odpowiedzi: 715 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/10/2009 5:16:00 PM Liczba szacunów: 0