SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

wyciskanie lezac

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 896

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 440 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 5350
siemka ćwicze juz 4 lata na siłowni. mój rekord w wysciskaniu to 130 kg i mam od roku zastój na tym cieżarze i ma prosbe o wskazowki co do cwiczen Wyskiskanie lezac robie tak :
serie rozgrzewkowe: gryf, 15 razy 40 kg, 10 razy 60kg
serie ćwiczeniowe: 6 razy 80kg, 4 razy 100kg, 3 razy 110kg 2 razy 120kg,1 raz 130kg(choc z ta ostatnia serrio róznie bywa czasami juz nie daje razy)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 213 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5573
Czesc
Zrob sobie hst . dla mnie to byl strzal w 10 ... w 1,5 miesiaca doszedlem z 145 do 160 ... mam nadzieje ze od roku te cwiczenia , liczba serii , powt sie zmienialy ??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 440 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 5350
no własnie starałem sie zieniac np odpoczywałem przez mc na niskich ciezarach potem znowu dobijałem i dupa ogólnie ...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 213 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5573
Wiec sproboj tak jak pisalem hst , jesli jeszcze nie robiles to mysle ze podziala bardzo fajnie a i sila powinna sie ruszyc . jesli chcesz wylacznie zrobic sile klatki to sproboj metody 5*5 :
1) 55/5 60/5 65/5 70/5 75/5
2) 60/5 65/5 70/5 75/5 80/5
3) 55/5 60/5 65/5 70/5 75/5
4) 60/5 65/5 70/5 75/5 80/5
5) 65/5 70/5 75/5 80/5 85/5
6) 60/5 65/5 70/5 75/5 80/5
7) 65/5 70/5 75/5 80/5 85/5
8) 70/5 75/5 80/5 85/5 90/5
9) 65/5 70/5 75/5 80/5 85/5
10) 70/5 75/5 80/5 85/5 90/5
11) 75/5 80/5 85/5 90/5 95/5
12) 70/5 75/5 80/5 85/5 90/5
13) 75/5 80/5 85/5 90/5 95/5
14) 80/5 85/5 90/5 95/5 100/5
15) 75/5 80/5 85/5 90/5 95/5
16) 80/5 85/5 90/5 95/5 100/5
17) SPRAWDZIAN
pierwsza liczba oznacza % twojego maxymalnego ciezaru czyli 130 . druga 5 powt
do tego dozuc np. 3s hantelek na skosie i rozpetki 3s ... Plan dosyc dlugi ale wszystkiego trzeba sprobowac .
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Poprawa planu split 3-dniowy

Następny temat

zlamana kosc skokowa

Fruzelina