SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

uwydatnienie niektórych partii ciała

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2465

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 87
siema ;)
jestem tu nowa i nie mam zielonego pojęcia, co robić, a więc proszę Was o pomoc.
chciałabym przytyć czy też uwydatnić niektóre części ciała (pośladki, uda). wiadomo, jak dla dziewczyny jest to ważne.
nie chciałabym jednak przytyć w innych partiach ciała.
czy jest to w ogóle możliwe i co jeść, by to osiągnąć?
pozdrawiam :D
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1160 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 8304
Nie znam punktowego przybywania na masie
Mozna temu "pomoc" gdybys trenowala tylko uda/posladki , wtedy one bardziej sie rozbuduja. jednak przy odpowiednim odzywianiu i tak "masa" moze Ci isc w inne rejony ciala i napewno to sie uczyni. Hmm... Kobieta nie musi az miec tak specjalistycznej dietki jak mezczyzna wydaje mi sie , byle sie zdrowo odzywiac , jadac regularnie itp.
Zapewne jak chcesz "uwydatnic" niektore partie to jestes chudzinka Mimo tego proponowalbym diete nisko-weglowodanowa , bedzie an niej trudniej o zdobycie wagi jednak zapewne nie zbierzesz za duzo tluszczyku Chociaz zalezy to rowniez od reakcji Twego organizmu bo nie wiadomo jak zareagowalby na "typowa masowke" z lekkim plusem kalorycznym.
masz tu przydatne linki :

http://www.sfd.pl/Low_carb_na_mase_-_fakty_nie_mity_by_qaz-t162782.html - o LOW CARB
http://www.sfd.pl/Podstawy_układania_diety-t367367.html
http://www.sfd.pl/Robimy_masę-t39176.html
http://www.sfd.pl/10_wskaz�wek_�ywieniowych-t315293.html
http://www.sfd.pl/Zbiór_linków_działu_Odżywianie-t418003.html
i tutaj podumowujac ostatni link w ktorym znajdziesz te powyzsze

Troche tego jest ale coz... pamietaj ze mezczyzna ma inne zapotrzebowania niz kobieta ,nie mowie tu tylko o kaloriach ale rowniez rozklad BTW/trening/itp.

Pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 87
okej, dzięki :D
postaram się to jakoś przyswoić.
chudzinka... nie wiem 168 i 58/59 kg :P zależy mi na uwydatnieniu, nie na przytyciu;)
staram się odżywiać zdrowo i regularnie ;)
dzięki wielkie jeszcze raz ! :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1160 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 8304
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 87
nie :P
jeszcze nie ;)
bardziej myślałam o fitness w domku.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1160 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 8304
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 87
czasami biegam, chociaż jestem leeeniwa :P
tak, mam programy specjalne na DVD. podobno dobre, bo koleżanka ćwiczyła i mówiła, że rezultaty są :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1160 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 8304
Rezultaty to rowniez kwestia psychiki
Jedni sobie "wlewaja" ze efekty sa( niekiedy to bardzo wazne ! ) a niektorzy poprostu je maja Nie oceniam tej plytki bo jej nie widzialem
Hmm... rezultat w wyniku "uwydatnienia" czy schudniecia?

Pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 87
uwydatnienia, oczywiście :P
łatwo było te rezultaty zauważyć :P

bardzo dobrze wygląda :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1160 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 8304
To jedynie powodzenia pozostaje mi zyczyc
Pewnie chcesz na lato sie "wyrobic"?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 87
nie dziękuję.
pewnie, wakacje się zbliżają. trzeba wskoczyć w bikini :D
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pomoc w ulepszeniu diety

Następny temat

Takie pytanko xD^^

Shaker