SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

split i inne

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 521

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 143 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 998
witam mam 16 lat ciwczeod okolo roku wczesniej czyli 8 ,iesicey wogule zadnej diety lapalem sie za co popadnie... teraz staram sie porzadanie jesc i widze efekty w masie ;]

moje pytanie brzmi czy podczas splitu na mase mam dokladac ciezary pomiedzy seriami robie 12-10-8


czy twarog moze zastapic mi bialko serwatkowe z odzywki

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 16

Waga: 80

Wzrost: 178

Cel treningowy: masa

Staż treningowy na słowni: 1rojk

Uprawiane inne sporty: nie

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): sztanga sztanigelki lawka wyciag drzek porecze 250kg obciazenia

Dieta: tak sobie

Przeciwskaznania medyczne: nie

Zażywane suplementy: nie
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 147326
nigdy suplementy nie zastapia ci dobrego jedzonka moga tylko byc uzupelnieniem diety jesli w jedznie nie jestes wstanie uzupelnic to wetdy warto siegnac po suplement zeby to uzupelnic
12/10/8 wiadomo według mnie oczywiscie że jesli zrobisz jakims ciezarem 12 serii to 10 razy zrobisz wiekrzym i tak samo 8 razy zrobisz wiekrzym według mnie dokladaj każdy trening powinien byc lepszy i bardziej efektywny
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 143 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 998
tomasz bo slyszalem ze bialko z twarogu o wiele gorzej sie wchlania niz bialko z z odzywki co o tym sadzisz??

a 2 rzecz
ja nie dokladam ciezaru co serie ale co trening

np w poniedzialek na klatke wziolem 80kg to w nastepny poniedzialek 82
czy robie dobrze??? czy raczej powiniem przy 12 powtorzeniach 80 kg przy 10-82kg a przy 8 - 84kg?????
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 147326
ale to nie znaczy że trzeba zastepowac jeżeli twaróg nie to zastap to innym jedzonkiem to pytanie lepiej ci doradzom w dziale odzywiania a co do drugiego to mysle że zostan przy tym że co trening dokładasz choc to tez jest dobre wyjscie::

12 powtorzeniach 80 kg przy 10-82kg a przy 8 - 84kg?????
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 143 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 998
ok dzieki za info ale musze zapotrzeiwac chidz troche siebie w bialko ;]
bede cokladal co trening
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 279 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3296
zależy od ćwiczenia, lecz w większości stosuje się progresję +
Jeżeli schodzisz z powtórzeniami w serii to kolejno dokładasz ciężar
np.
12 powtórzeń 55kg
10 powtórzeń 60kg
8 powtórzeń 65kg
6-8 powtórzeń 70kg

Jeżeli schodzisz z powtórzeniami w serii to kolejno dokładasz ciężar

Zmieniony przez - xmajkeeel1 w dniu 2011-05-04 23:28:20
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ćwiczenia zapobiegające spadkowi siły.

Następny temat

FBW do oceny

Fruzelina