SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

siłownia+crossfit+aeroby

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 154

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 151 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 13755
Płeć: M
Wiek: 33
Waga: 92
Wzrost: 178
Cel treningowy: sprawność/kondycja/siła/utrzymanie masy mięśniowej
Staż treningowy na siłowni: 15 lat
Uprawiane inne sporty: rower, bieganie
Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : full
Dieta: Zerowy bilans kaloryczny
Przeciwskazania medyczne: Brak
Ostatnio przerabiany plan: FBW
Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): Przysiad: 10x140kg, MC: 10x160kg, WL: 1x150

Cześć,
Mam duży staż na siłowni, swoje już podniosłem, masę zrobiłem. Teraz zmieniły mi się priorytety w życiu i już nie dążę, żeby być coraz większym.
Obecnie moim celem jest utrzymanie tego co zbudowałem, poprawienie kondycji i sprawności. Ćwiczę 3 razy w tygodniu po 45 min - poniedziałek, czwartek i piątek. Chciałbym, żeby każdy trening był inny - siłownia FBW, crossfit (skrzynie/kettle/drążki/liny) oraz jeden trening aerobowy (bieganie/rower/orbitrek).
Pytanie jest proste - w którym dniu najlepiej robić który trening według Was?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 9095 Napisanych postów 112487 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1360965
pn siłownia czw cros a w piatek aeroby

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 761 Napisanych postów 3387 Wiek 34 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 68816
Jeżeli masy Ci wystarczy a chcesz się usprawnić i poprawić ogólną kondycje odpuściłbym na jakiś czas klasyczną pakernie, wrzucił 2-3 w tygodniu crossfit z elementami siłowymi i 1 dzień dłuższego cardio - dłuższe biegi, wiosła, basen. Jeżeli wybierzesz się na prawdziwy crossfit to uwierz mi - każdy trening będzie inny

Biegać szybciej, Skakać wyżej,
Time to beat: Półmaraton: 41m27s; Maraton: 1h33m49s; Annie: 7m31s

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Czy to są też interwały?