SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

prosze pomoc mi zmienic terening!!!

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 808

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 39 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 810
Siema od pewnego czasu juz przestalem rosnac nawet sila nie idzie diete mam mowio ze to wide mego treningu tez tak mysle bo bardzo dlugo z niego kozysta pomorzcie mi go zmienic . oto moj trenin
3 serje po 10 8 6
poniedzialek kalta barki
klata wyciska sztangi na prostej wycisk chankli na skosie rozpietki na skosie
barki wycisk sztangi zza glowy unoszenie sztangi przed soba i unoszenie chankli na boki

wtorek nogi
przysiad na maszynie prostowanie stawu kolanowego siedzac i zginanie lezac na brzuchu

Sroda wolne

czwartek bicep i triceps
BICEPS unoszenie sztangi prostej , chankli na przemian stojac, unoszenie sztangi lamanej
Triceps francuskie lezac sciaganie drazka wyciagu i francuski siedzac

piatek motyl karki
motyl wioslowanie sztango w opadzie nad chwyt, przyciaganie chankla jednoracz i przyciaganie sztangi w rozkroku (sztanga miedzy nogami)
karki unoszeni sztangi krecenie chankli

bym byl wdzieczny za pomoc
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 39 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 810
zapomnialem dodac moj staz treningowy to 2 lata mam 19 lat 190cm i 95kg
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 657 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 51093
Zrób sobie teraz Hst. Wszystko znajdziesz w alternatywnej drodze. Pozdrawiam!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 297 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 4915
na poczatek zrob sobie dwutygodniowy plan regeneracyjny czyli taki lzejszy gdzie wszystkie serie konczysz z dwoma ruchami w zapasie.

jak skonczysz regeneracje to zmien sobie ulozenia grup miesniowych na:

klatka(12 seri) tric(9 sei)
bary(10 seri) kark(4 serie) nogi
grzbiet(12 seri) bic (9 seri)

teraz dobierz sobie tylko cwiczenia i tym planem jedz z 6 tygodni.

a co do twojego poprzedniego treningu to trzabylo robic bic tric w superseriach dalo by ci lepsze rezultaty.
powodzenia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 39 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 810
dzienki za wskazuwki a nadal mam robic systemem 10 8 6??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 297 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 4915
taka progresja 10 8 6 jest dobra ale tylko w cwiczeniach zlozonych czyli wyciskania, a staly ciezar stosuj w izolowanych np. rozpietki najlepiej zajrzyj do atlasu cwiczen.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 39 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 810
zapomnialem wam dodac ze jestem na cyklu
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Śmiała teoria! %-)

Następny temat

Triceps

sosy