“Żywi zamykają oczy zmarłym.
Zmarli otwierają oczy żywym"
...
Napisał(a)
mi tam kręcenie gałkami w Fight nigh round 4 się podobało, fajna kontrola nad zawodnikiem
...
Napisał(a)
mnie po dłuższym graniu męczyła :/ nie wiem ...może dlatego że wychowany na Tekkenie :D
Ułi x)
...
Napisał(a)
The "shine" is what we call rotating the Right Stick/Right Analog along the edge of the controller with the palm of your hand. Doing this kind of looks like you're polishing furniture or something, hence the term "shining."
To get out of a Submission, the important thing to remember this year is to do something we on the team call "Clean Shines." Smooth, clean shining where you constantly touch the edge of the Right Stick/Right Analog is better than frantic shining where you jump from Stick/Analog surface to surface. And in general, Clean Shines are much more important than fast Shines (although the faster the Clean Shine, the better). A good rule of thumb to go by is that if you can hear your Shine, you're doing it wrong!
To improve your chances of successfully completing a Submission, all the old rules apply: make sure you're in a good advantaged position – it's easier to submit someone from Mount than it is from Open Guard – and make sure to take advantage of situation in which your opponent has low Energy (that's Energy, not Stamina, although sometimes by virtue of your opponent having low Stamina, it's easier for them to have low Energy). The only new wrinkle we've added this year is that it's also much easier to submit an opponent once they're Rocked.
Beyond that, Clean Shines is the only other tip I can offer.
Przetłumaczy to ktos? Te internetowe translatory to jakaś kpina.
To get out of a Submission, the important thing to remember this year is to do something we on the team call "Clean Shines." Smooth, clean shining where you constantly touch the edge of the Right Stick/Right Analog is better than frantic shining where you jump from Stick/Analog surface to surface. And in general, Clean Shines are much more important than fast Shines (although the faster the Clean Shine, the better). A good rule of thumb to go by is that if you can hear your Shine, you're doing it wrong!
To improve your chances of successfully completing a Submission, all the old rules apply: make sure you're in a good advantaged position – it's easier to submit someone from Mount than it is from Open Guard – and make sure to take advantage of situation in which your opponent has low Energy (that's Energy, not Stamina, although sometimes by virtue of your opponent having low Stamina, it's easier for them to have low Energy). The only new wrinkle we've added this year is that it's also much easier to submit an opponent once they're Rocked.
Beyond that, Clean Shines is the only other tip I can offer.
Przetłumaczy to ktos? Te internetowe translatory to jakaś kpina.
...
Napisał(a)
...
Napisał(a)
Hehe mi mimo wszystko te wszystkie symulatory czy to mma czy innych (grąłem w boks i wrestling) nie podchodzą, nic nigdy nie przebije starego dobrego nierealistycznego ale jakże za to zayebiscie grywalnego Tekkena
...
Napisał(a)
Jak sie robi te uniki ciałem niby i zabawy z siatka gralem chwile w demo i nie wiem...
...
Napisał(a)
Ja dlatego polecam, zakupić i jedną i drugą gre. Każda ma licencje na inne federacje, a więc większość zawodników się nie powtórzy. Grałem w wersje demo UFC 2010, i na pewno są dwie rzeczy, które na chwile obecną mi się podobają:
1: Lepsze animacje, podczas walki.
2:Oraz drabinka turniejowa a'la WWE vs RAW 2010.
A co do produkcji EA, też na pewno zakupie, 3 rodzaje gry, i oczywiście moi ulubieńcy: Shamrock, emelianenko, Chung Le. Poza tym jak system będzie przy tworzeniu zawodników taki sam jak w FNR4, to praktycznie nie będzie ograniczeń i stworzymy każdego.
1: Lepsze animacje, podczas walki.
2:Oraz drabinka turniejowa a'la WWE vs RAW 2010.
A co do produkcji EA, też na pewno zakupie, 3 rodzaje gry, i oczywiście moi ulubieńcy: Shamrock, emelianenko, Chung Le. Poza tym jak system będzie przy tworzeniu zawodników taki sam jak w FNR4, to praktycznie nie będzie ograniczeń i stworzymy każdego.
...
Napisał(a)
dlonrA uniki ciałem robi sie: R1 + prawy analog na PS3. Na X to nie wiem, ale tez pewno podobnie. R1 to garda góra w ps3 jbc
...
Napisał(a)
To zapewne mozna sie tylko do tylu odchylac,mniejsza z tym ogolnie to ta gra to jest lipa przypomina mi fife z dawnych lat kiedy co roku wprowadzali drobne zmiany kosmetyczne i tyle, chodzilo tylko o napchanie portfela.
...
Napisał(a)
Dlatego też polecam EA MMA (Przynajmniej pierwszą część, bo potem może być jak z fifą na PC).
Zdecydowanie większa różnorodność. Trzeba czekać, i tyle ;p
Zdecydowanie większa różnorodność. Trzeba czekać, i tyle ;p
Poprzedni temat
Mamed Khalidov pokazowy trening
Następny temat
MMA/K1 w Tarnowie
Polecane artykuły