Szacuny
4
Napisanych postów
331
Na forum
16 lat
Przeczytanych tematów
6002
witam. pisalem do was na e-mail w sprawie reklamacji jednego z zakupionych sprzetow. w zamian dostalem jeden telefon z zapytaniem o przyczyne reklamacji. wytlumaczylem jakiejs pani o co chodzi, miala sie odezwac. nei zrobila tego. wczesniej chcieliscie zebym wysylal maile ze zdjeciami produktu ktory jest zepsuty.
chcialbym otrzymac nr do osoby odpowiedzialnej za reklamacje lub poprostu bardziej kompetentnej niz ta ktora odpowiada na telefony i e-maile.
Szacuny
4
Napisanych postów
331
Na forum
16 lat
Przeczytanych tematów
6002
nie otrzymalem do tej pory zadnego telefonu ani e-maila w tej sprawie.
edit: dzisiaj otrzymalem jeden telefon lecz nie zdarzylem odebrac. dzieki za pomoc, bo spodziewam sie ponownego jutro, jako ze biuro pracuje do 15. dam znac czy sie ze mna skontaktuja.
Szacuny
4
Napisanych postów
331
Na forum
16 lat
Przeczytanych tematów
6002
dwukrotnie ustalalem juz z firma kurierska termin odebrania tej przesylki. kurier nie pojawil sie ani razu. za drugim razem, pani dzwonila do mnie jeszcze tego samego dnia i zapewniala ze kurier dzisiaj przyjedzie. wierzac w to czekalem kilka godzin w domu i bylem unieruchomiony, bo nie moglem nigdzie wyjsc czekajac na niego.
jak mam to zalatwic? dzwonic do tej firmy i znow ustalac termin czy czekac az sami sie ze mna skontaktuja?
z tego co wyczytalem w innym tematach w BOK-u, proponuje rozwazyc zmiane firmy kurierskiej ktora wysyla wasze paczki. widac ze jest nierzetelna i nie traktuje powaznie waszych zamowien.