...
Napisał(a)
A ja czekam niecierpliwie na oficjalną informację o cenie (chyba już czas, prawda? i datę wprowadzenia tego produktu do sprzedaży. Jeśli potwierdzi się cena 6 zł. za sztukę to byłoby naprawdę dobrze (MRP Labrady kosztuje 9 zł). To dokładnie koszt batona Matrix, który ma mniej białka, niż to MRP. Porównując te dwa produkty to czy według Was batony się obronią (jeśli oba produkty będą po 6 zł. za sztukę)? Jaką zaletę, oprócz większej wygody stosowania, będzie miał w tym wypadku Matrix? Ja nie widzę więcej zalet, ale wygoda jest bardzo istotna, czasem się nie da przygotować tego MRP, a baton nie wzbudza sensacji :)
...
Napisał(a)
Baton - jeszcze większa wygoda, mniej węglowodanów, namiastka słodyczy.
S. Ambroziak
...
Napisał(a)
Faktycznie, wszystko się zgadza. No i posiłek bardziej "konkretny" ;) - stały, a nie płynny :)
...
Napisał(a)
ambroziak - pozycjonowanie ma na celu wyrobienie takiej atmosfery i opinii wokol marki, zeby konkretna grupa odbiorcow zaczela sie z nia identyfikowac
czasem wymaga to ogromnych nakladow i wrecz "tworzenia" takiej grupy od podstaw (np. ludzi ktorzy z uwagi na swoja proznosc "łykną" hasło pokroju "tylko dla inteligentow" [meritum Platformy Obywatelskiej ])
przykladowo volvo jest pozycjonowane jako samochod bezpieczny i trwaly, grupa docelowa sa wiec wszyscy ci ktorzy cenia bezpieczenstwo i niezawodnosc pojazdu - i to nic, ze renault moze wypuscic bezpieczniejszy i bardziej niezawodny samochod skoro w opinii konsumentow figuruje jako sredniej jakosci i awaryjne auto dla klasy sredniej, przykladow nie trzeba szukac - chociazby klapa finansowa zwiazana z wypuszczaniem coraz to nowych i bardzo dobrych eskluzywnych modeli (pokroju vel satis)
ot potega pozycjonowania
moim zdaniem nie jestescie (jeszcze ?) pozycjonowani wysoko, na to potrzeba wiecej czasu
nie bede podawal przykladow czy argumentow bo o tym by mozna godzinami dyskutowac, a dzisiaj nie mam zbyt wiele czasu
skoro jednak opieracie sie na jakis badaniach rynku to musicie byc pewni swoich posuniec, choc imo troche na nie za wczesnie, praktyka pokaze, pozdrawiam
czasem wymaga to ogromnych nakladow i wrecz "tworzenia" takiej grupy od podstaw (np. ludzi ktorzy z uwagi na swoja proznosc "łykną" hasło pokroju "tylko dla inteligentow" [meritum Platformy Obywatelskiej ])
przykladowo volvo jest pozycjonowane jako samochod bezpieczny i trwaly, grupa docelowa sa wiec wszyscy ci ktorzy cenia bezpieczenstwo i niezawodnosc pojazdu - i to nic, ze renault moze wypuscic bezpieczniejszy i bardziej niezawodny samochod skoro w opinii konsumentow figuruje jako sredniej jakosci i awaryjne auto dla klasy sredniej, przykladow nie trzeba szukac - chociazby klapa finansowa zwiazana z wypuszczaniem coraz to nowych i bardzo dobrych eskluzywnych modeli (pokroju vel satis)
ot potega pozycjonowania
moim zdaniem nie jestescie (jeszcze ?) pozycjonowani wysoko, na to potrzeba wiecej czasu
nie bede podawal przykladow czy argumentow bo o tym by mozna godzinami dyskutowac, a dzisiaj nie mam zbyt wiele czasu
skoro jednak opieracie sie na jakis badaniach rynku to musicie byc pewni swoich posuniec, choc imo troche na nie za wczesnie, praktyka pokaze, pozdrawiam
-World belongs to strong and brutal-
...
Napisał(a)
Fu
zauwaz, ze raporty z badania rynku I inne dane takze sa czescia dzialan marketingowych
Wiec tutaj z ocenami takze ostroznie
A zatem wiarygodnosci takich informacji podawanych przez firmy na ktorych zelcenie robiono badania a takze w ich interesie nie jest wysoka
Firmy konkurencyjne posiadaja mocno odbiegajace dane
zauwaz, ze raporty z badania rynku I inne dane takze sa czescia dzialan marketingowych
Wiec tutaj z ocenami takze ostroznie
A zatem wiarygodnosci takich informacji podawanych przez firmy na ktorych zelcenie robiono badania a takze w ich interesie nie jest wysoka
Firmy konkurencyjne posiadaja mocno odbiegajace dane
...
Napisał(a)
jasne, wiem o co Ci chodzi
mowie o tym ze sam w sobie brand OLIMP nie jest pozycjonowany wysoko, mowiac wprost - sa to tanie suplementy, o przecietnej renomie, dostosowane do masowego odbiorcy, po prostu odiobr jako przecietnosc bez rewelacji - zdecydowanie jest to inna bajka niz np pozycjonowanie universala w Polsce (swietna robota chlopakow z FA, te wszystkie bajki o animalach-zwierzetach w ludzkiej skorze co na paru witaminkach z paka robia cuda - swietne) czy chociazby syntraxa - podczas gdy nie jest powiedziane ze przykladowy olimp nie przewyzsza ich jakoscia !
czysty marketing
w takim wypadku wyjscie z marka go4it sygnowana logiem olimp to strzal w stope na starcie
dokladnie ten sam problem mial renault z luksusowymi autami - proba pozycjonowania wysoko opiera sie na wyzszych cenach, za to wyzsze ceny dla przecietnej marki sa w oczach konsumenta nie do przyjecia i pozniej dzieje sie tak jak sie dzieje
w tym przypadku chyba najlepsze byloby rozwiazanie w stylu koncernu fiat
czyli rozne marki dla roznych odbiorcow - rozne ich pozycjonowanie, choc wlasciciel ten sam (marka fiat dla biednych, lancia i alfa dla sredniej i wyzszej, ferrari dla bogaczy - moglem pomylic marki, ale meritum chyba jest jasne)
analogicznie = olimp - tanie suple dla mas, biogenix - wysoka jakosc na europejskim poziomie, nutrifarm - prozdrowotne srodki w aptekach, go4it - nowoczesne srodki zywieniowe
bez loga olimp na kazdej z nich !!!
mowie o tym ze sam w sobie brand OLIMP nie jest pozycjonowany wysoko, mowiac wprost - sa to tanie suplementy, o przecietnej renomie, dostosowane do masowego odbiorcy, po prostu odiobr jako przecietnosc bez rewelacji - zdecydowanie jest to inna bajka niz np pozycjonowanie universala w Polsce (swietna robota chlopakow z FA, te wszystkie bajki o animalach-zwierzetach w ludzkiej skorze co na paru witaminkach z paka robia cuda - swietne) czy chociazby syntraxa - podczas gdy nie jest powiedziane ze przykladowy olimp nie przewyzsza ich jakoscia !
czysty marketing
w takim wypadku wyjscie z marka go4it sygnowana logiem olimp to strzal w stope na starcie
dokladnie ten sam problem mial renault z luksusowymi autami - proba pozycjonowania wysoko opiera sie na wyzszych cenach, za to wyzsze ceny dla przecietnej marki sa w oczach konsumenta nie do przyjecia i pozniej dzieje sie tak jak sie dzieje
w tym przypadku chyba najlepsze byloby rozwiazanie w stylu koncernu fiat
czyli rozne marki dla roznych odbiorcow - rozne ich pozycjonowanie, choc wlasciciel ten sam (marka fiat dla biednych, lancia i alfa dla sredniej i wyzszej, ferrari dla bogaczy - moglem pomylic marki, ale meritum chyba jest jasne)
analogicznie = olimp - tanie suple dla mas, biogenix - wysoka jakosc na europejskim poziomie, nutrifarm - prozdrowotne srodki w aptekach, go4it - nowoczesne srodki zywieniowe
bez loga olimp na kazdej z nich !!!
-World belongs to strong and brutal-
...
Napisał(a)
ehhh nie no już nic ... mało istotna myśl ...
sory
PS: Myśle podobnie jak FU ... olimpowi troszke brak Fantazji mimo że ma pieniądze ...
Zmieniony przez - Gosteczek w dniu 2007-03-15 13:51:42
Zmieniony przez - Gosteczek w dniu 2007-03-15 13:52:02
sory
PS: Myśle podobnie jak FU ... olimpowi troszke brak Fantazji mimo że ma pieniądze ...
Zmieniony przez - Gosteczek w dniu 2007-03-15 13:51:42
Zmieniony przez - Gosteczek w dniu 2007-03-15 13:52:02
...
Napisał(a)
mowie o tym ze sam w sobie brand OLIMP nie jest pozycjonowany wysoko, mowiac wprost - sa to tanie suplementy, o przecietnej renomie, dostosowane do masowego odbiorcy, po prostu odiobr jako przecietnosc bez rewelacji - zdecydowanie jest to inna bajka niz np pozycjonowanie universala w Polsce
Fu ,z całym szacunkiem ale ceny olimpa są dostosowane do realiów polskich ..to po 1sze.
Po 2gie chcesz powiedzisc ,ze cena pozycjonuje produkt?(patrz pkt 3.
po 3cie Universal to jeden z najtanszych znanych brandów w USA jeśli patrzymy na ceny zakupu produktów w fabryce lub u innych posredników hurtowych:).
Jakość to warunki produkcji,badania i nadzór nad nimi w firmie,dobrej jakosci surowce i dobry marketing.
Panowie ,kończymy z tego typu dyskusjami w postach dotyczących produktów.
Każdy następny leci do kosza.
Poprzedni temat
Połączenie supli, a zdrowie?
Następny temat
Wybór odżywek na masę do 200zł
Polecane artykuły