SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

posilek potreningowy:

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1345

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10982 Napisanych postów 50414 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
po 2 godz. okolo , rowerka i 30 min treningu na lapy z 2 kg hantelkami i na brzucho (30 spiec +30 unoszen nog)-woiecej mnie sie nie kcialo, ale mniejsza...no, czy po takim treningu taki poilek moze byc, czy przesada z czyms:
-2 kanapki z szynka, serem zoltym, pomidorem (lyzeczka masla), na chlebie bialym
-jakies 150gr makaronu w zupce pomidorowej i udko z kurczaka

i co, ok??
chcialam wiecej zjesc w sumie, ale nie dalo rady-znaczy organizm chyba stwierdzil,ze dosc

to jak, nie pojdzie mi to w tyolek czasami????

pozdroo


chce przypakowac!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 2930 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 13308
zamiast tej zubki weś ryż, do tego kurczaka, a kanabki se podarój

Wszystko co liczy się, to to co się liczy... Dla mnie są to dziewczyny, czyli fajne dupcie i pare innych rzeczy. A czym to jest dla ciebie
Każdy dzień to nieskączone dążenie do ludzikiej doskonałości, zlikwidowania wad, umocnienia plusów.
Chcesz mi pomóc Kliknij: http://sisco.pl/cgi-bin/ref/ref.pl?ID=482639
https://bundles.sfd.pl/../../buziaki/29.gif[/img]SFD FIGHT CLUBSFD FIGHT CLUBSFD FIGHT CLUB[img]../../buziaki/29.gif" alt="" />
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 4108 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 24162
...a w szczegolnosci biale pieczywo Pakowac nie chce nic mowic, ale zastosuj sie do diety Smoczka ona naprawde pomaga a nie jest trudna w wykonaniu

Zakochany w usmiechu Smoczka
------------------------------
Jeżeli moja wypowiedż Ci się podobała to nie dawaj Sog'a tylko wejdź na http://www.pajacyk.pl i kliknij na pajacyka. Będzie z tego większy pożytek niż z Sog'a!

Klub Kulturystyczny "Hermes"
ul. Skargi 8
05-822 Milanowek
>->Zapraszamy<-<

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 71 Napisanych postów 10883 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 44966
-2 kanapki z szynka, serem zoltym, pomidorem (lyzeczka masla), na chlebie bialym /to sobie daruj, a jezeli koniecznie musisz to kanapka z pieczywa z pelnego przemialu, chuda wedlina i bialy twarog, do tego torche warzyw.
-jakies 150gr makaronu w zupce pomidorowej i udko z kurczaka /150g makaronu + 150g piersi kuraka + salatka warzywna z lyzka oliwy.

BTW: Pakowac... Mam nadzieje, ze nie stracilem czasu.

______________________________
Niepijacy kawy i nieleniwy Kawosz.
Chyba nie chce byc grubasem.
______________________________
Doradca w Odżywianiu
BTW: Nie ukladam diet!!!!

pierwsza by zobaczyc twoje oczy...
druga, druga... by zobaczyc twoje usta...
trzecia po to by zobaczyc cala twoja twarz...

A.W.O.L.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10982 Napisanych postów 50414 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
Mistrzu drogi - troche duzo jej tego zalecasz. Nie chcę tego negowac, ale powiem jedynie ze ja takiego np. makaroniku na diecie redukcyjnej to z połowę bym jadł, a ważę bez mała dwa razy tyle co Pakowac

Pozdrawiam,
Leniwy Tyka

*** Utyłem w Fitnessie ***
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 71 Napisanych postów 10883 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 44966
To Pakowac sie redukuje?
Pom tym makaronie nie bedzie miejsca na lody.

BTW: Tyka ma oczywiscie racje. Obcinamy makaron do 50-70g ale wtedy zero lodow!!!

______________________________
Niepijacy kawy i nieleniwy Kawosz.
Chyba nie chce byc grubasem.
______________________________
Doradca w Odżywianiu
BTW: Nie ukladam diet!!!!

Zmieniony przez - Marcinecki w dniu 2003-07-03 09:29:16

pierwsza by zobaczyc twoje oczy...
druga, druga... by zobaczyc twoje usta...
trzecia po to by zobaczyc cala twoja twarz...

A.W.O.L.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10982 Napisanych postów 50414 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
A skoro to kffestia wypełnienia żrącej pustki normalnie zapełnianej lodami to przepraszam - wtedy można nawet 250 gram, najlepiej otrębooff

Pozdrawiam,
Leniwy Tyka

*** Utyłem w Fitnessie ***
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10982 Napisanych postów 50414 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
a bron Bosz, na diety pour moi sie czasu nie tracie przecie ;) NEVER!!
ale serio, tera sie dostosuje kochane chlopaki, zwlaszcza,ze jutro wybywam wiec, a bede z dala od lodowy tam dzie sie wybieram wiec..no powiedzialabym- JEST szansa !!...sesese )
hy, to za 2 tyg. zdam Wam ostateczna relacje jak sie bitka ze smalcem udala

pozdroo
i tez na wakacje wyjedzie se
buzka-apapapaps

chce przypakowac!
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

pewne cwiczenie

Następny temat

przed i po biegu- co zjeść?

Water