SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

plan do oceny i kilka pytań

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 696

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 234 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 5495
Witam wszystkich:)
Zacznę od paru info o mnie:
trenuję z grubsza od 4 lat, ale miałem wiele długich przerw i generalnie intensywnie to od 3 miesięcy(wczesniej dwumiesieczna przerwa, przed tym 2 miesiace treningu, a wczesniej pol roku bez i znowu coś w stylu pol roku treningu, wiec liczmy tylko te 3 ostatnie miesiace)
Masa: 88kg, wzrost 175cm. Osiągów nie bede podawal, bo chyba nie istotne. Mam ułożoną dietę(na masę, choć bez przesady, bo otłuszczony jestem troche), której sie trzymam mniej więcej(nie mam za dużo silnej woli i dochdzę do ideału małymi krokami).
Ułożyłem sobie plan(z założenia ma być na masę, ale przy jak najmniejszym dołożeniu tłuszczu) na najbliższe 6 tygodni(bo zaczynam akurat cykl na mono), który przedstawię wam do oceny i poprawy.
Trenować mogę w środe(lub wtorek), piątek i sobote, więc troche niewygodnie, ale inaczej sie nie da.
sroda - plecy i bic(+tylne bary i przedramiona), piątek - klata i tric, sobota - nogi i bary(bez tylnych)
A wygląda to tak:
środa:
martwy 4s
podciąganie wąsko 4s
wiosłowanie w opadzie szeroko 4s
tylne barki(jakieś unoszenie w opadzie) 3s(stały ciężar)
uginanie sztangi(bic) 4s
młotki 4s(stały ciężar)
przedramiona(sztangą stojąc) 3s(stały ciężar)

piątek:
ławka płaska 4s
skos 4s
brama lub przenoszenie(co lepsze?) 3s(stały ciężar)
poręcze(pionowo) 4s
francuz leżąc 3s
ściąganie wyciągu 3s(stały ciężar)

sobota:
przysiad 5s
uginanie nóg(na dwugłowe) 3s
łydy 3s(stały ciężar)
wyciskanie do czubka głowy 4s
unoszenie wzdłuż tułowia(tylko dolna połowa ruchu, czyli do połowy zeber) 3s
unoszenie bokiem 3s(stały ciężar)

W każdy dzen na koniec robie brzuchy:
ściąganie wyciągu klęcząc 4s(lekkie obciązenie na maxa)