SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

odchudzanie+budowa mięsni

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3967

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 2860 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 41203
tak więc mam do zrzucenia pare kg i jednocześnie chcjałbym popracować nad mięśniami(do cwiczeń dodał bym anabolic amino 5500 maga cabs) cwicze codziennie biegi brzuszki itp czy powinienem najpierw zgubic zbędne kg a dopiero potem popracowac nad miesniami czy może od razu jednocześnie gubic kg i pracować nad miesniami??

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 16

Waga: 80kg

Wzrost: 177

Obwód klatki: ------

Obwód ramienia: ------

Obwód talii: ------

Obwód uda: ------

Obwód łydki: ------

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: --------

Aktywność w ciągu dnia:
szkoła, codzienne ćwiczenia


Uprawiany sport lub inne formy aktywności: 2x trening taekwon-do

Odżywianie: ------

Cel: szybka redukcja

Ograniczenia żywieniowe: brak

Stan zdrowia: dobry

Preferowane formy aktywności fizycznej: ---

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: -----

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: nie

Stosowane wcześniej diety: ------

Zmieniony przez - kondek w dniu 2007-01-01 23:31:17

Zmieniony przez - kondek w dniu 2007-01-01 23:31:52
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
qazar ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 732 Napisanych postów 31016 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 94344
ale sie ubawilem czytajac to co piszesz

podstawy chlopie ,chcesz budowac dom a nei masz anwet pomyslu na temat fundamentow

wywal te aminy, pomysl nad realnymi celami i biez jedna droge ,albo redukcja albo masamiesniowa

bez treningu silowego sie nie obejdzie jak i dobrze zbilansowanej diety redukcyjnej oraz pro zdrowotnej suplementacji
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ellis ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 120 Napisanych postów 4616 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 53303
Jeśli zaczniesz treningi na siłowni i będzie to naprawdę przemyślana rozsądna aktywność to nawet bez mocno dopracowanej diety z deficytem kalorycznym jest duża szansa, że zredukujesz trochę tkankę tłuszczową i zbudujesz trochę masy mięśniowej. Poczytaj trochę jakie rady były dawane w innych postach w tym dziale, zajrzyj do linków, które najczęściej były dawane i postaraj się ułożyć coś do oceny. Masz 16 lat, nie nastawiałbym się tutaj na mocną redukcję, dodaj aktywność fizyczną, zmień trochę swoje złe nawyki żywieniowe i będzie ok. Możesz wkleić też swój przykładowy jadłospis jaki miałeś do tej pory, może wystarczą tylko drobne korekty...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 2860 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 41203
jeśli chodzi o diete to od 3 tygodni jestem wegetarianinem siłka-domowa
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ellis ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 120 Napisanych postów 4616 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 53303
Jaki typ wegetarianizmu? i z czego wynika to postanowienie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 2860 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 41203
semiwegetarianizm a wynika z preferencji żywieniowych acha dodam ze białko w postacji mleka serów równierz sporzywam..

Zmieniony przez - kondek w dniu 2007-01-02 20:54:28
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 2860 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 41203
witam ponownie mam tu kilka spalaczy które moge zdobyć za przystepną cene
który z nich jest najleprzy?

ACTIVITA L-CARNITINE 600
ACTIVITA L-CARNITINE 1000
ACTIVITA SLIM MAX 3
ACTIVITA THERMO SHAPE
OLIMP L-KARNITYNA
OLIMP
L-KARNITYNA PLUS

pozdr
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ellis ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 120 Napisanych postów 4616 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 53303
Czyli rozumiem, że nie jesz tylko czerwonego mięsa?

Najpierw dopracuj dietę, zadbaj o regularną, przemyślaną aktywność fizyczną, dopiero potem zastanowisz się nad dodatkową suplementacją.

Nie wiem jak u Ciebie dokładniej wygląda dieta, ale dodatkowa suplementacja np: kwasami tłuszczowymi omega-3 pewnie nie byłaby złym pomysłem. Uwzględniasz je w tej chwili?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 2860 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 41203
pewnie większośc żle ale zobaczcie

Poniedziałek
-----------------
I.
*Ser twarogowy chudy (100g)
* bułka grahamka
* mleko 0.5% (250ml)


II.
*chleb pełnoziarnisty (2xkromka - 94g)
*2x plaster szynki
* jabłko


III.
*ryż biały(100g)
* kurczak (200g)
*Fasola czerwona (85 g)

IV.
* Ser biały półtłusty (100g)
*owoc

V.
* Mleko 0,5% (200 g)
*płatki nestle kornflakes




Wtorek
-------------
I.
*Chleb pełnoziarnisty
*ser biały(80g)

II.
* bułka grahamka
*plaster szynki
*sałata(liść)

III.
*kurczak (150g)
*ryż biały(100g)
*Fasola czerwona (85 g)

IV.
*owoce: np 3x pomarańcz

V.
*Chleb pełnoziarnisty (94 g)
*ser biały(80g)




Środa
--------
I.
*sok pomarańczowy
* chleb pełnoziarnisty 2 kromki
*Jogurt naturalny 0% (125 g)

II.
*bułka grachamka
*plaster szynki
*liść sałaty

III.
* Brokuły (400gr)
*ryżu biały (100g)
* kurczak 200

IV.
ser biały(150 g)

V.
*Chleb pełnoziarnisty (94 g)
*mleko 0.5% (250ml)



Czwartek
--------------
I.
*chleb pełnoziarnisty
*ser biały(100g)

II.
*bułka grachamka
*plaster szynki
*liść sałaty

III.
*kurczak (150g)
*ryż biały(100g)
*Fasola czerwona (85 g)

IV.
* Szpinak (200g)

V.
* Dżem
* chlebek razowy




Piątek
---------
I.
* Jajka kurze całe sztuk 2
* chleb pełnoziarnisty

II.
* Serek gouda
* kromeczka chleba razowego

III.
*Szpinak (200g)
*ryba sola(filet)

IV.
*ser biały(150 g)

V.
* Mleko 0,5% (200 g)
*płatki nestle kornflakes



-sobota/niedziela któryś dzień z tych
-pije tylko czerwoną herbate i wode


TRENING(CODZIENNY)
1)2.5 km biegu zmiennego(sprint,trucht)
2)80 przysiadów
3)100 brzuszków
4)rozciaganie
5)50 pąpek
6)2x w tygodniu trening taekwon-do




Zmieniony przez - kondek w dniu 2007-01-04 00:47:21
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ellis ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 120 Napisanych postów 4616 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 53303
Skorzystaj z tego dziennika(niżej) i sprawdz ile zjadasz białka/tłuszczu/węglowodanów w tych posiłkach. Podaj te ilości tutaj. Przy okazji dowiesz się czy dostarczasz odpowiednie ilości składników mineralnych i witamin. Moim zdaniem jesz znacznie za mało, produkty dobrane do diety nie są jeszcze takie tragiczne... kilka poprawek na pewno będzie, ale podstawowy problem to wartość odżywcza tej diety.
darkthorn.republika.pl/dp.htm

Zrezygnuj z tych weekendowych głodówek! To moja rada.

Przy treningu widzę, że stosujesz taktykę by jak najmocniej się napracować, niekoniecznie uzyskując przy tym wymierny efekt. Może nie jest to najlepsze, ale przynajmniej utrzymujesz wysoką aktywność, to dobrze, tylko wtedy trzeba odpowiednio więcej jeść, szczególnie w Twoim wieku
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Problem z dieta. Prosze o rady.

Następny temat

Godziny posiłków a praca i ćwiczenia ?

Wheya