SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Odchudzanie z dużej ilości tłuszczu a budowa mięśni

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1635

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 95
Witam, jestem nowy na forum. Sprowadził mnie tu następujący problem...
Mianowicie przy wzroście 172 cm ważę 101 kg. Od dwóch tygodni zacząłem ćwiczyć czego efektem jest zejscie ze 105.
Zastanawia mnie jedna rzecz. Stosuję trening dość ogólnorozwojowy. Moje zaplecze to rower, hantla sztuk jeden oraz szawka do zapierania się na ćwiczenie brzuszków. Do sedna, do czego zmierzam.
Czy stosując taki trening ogólnorozwojowy w którym widzę wzrost siły, wytrzymałości itp buduję mięśnie w pełni tego słowa? Czy jak pozbędę sie tego całe syfu to będę mógł w maju zobaczyć same mięśnie, pięknie uformowany gorset itp?
Zdaje się na Wasze sugestie jako, że znacie się na tym temacie.

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 22

Waga: 101.5

Wzrost: 171

Obwód klatki: 110

Obwód ramienia: 37

Obwód talii: 113

Obwód uda: 85

Obwód łydki: 44

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: brak

Aktywność w ciągu dnia: tryb siedządzy

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: brak

Odżywianie: wcześniej piwo codziennie, słodycze, chleb i kartofle, teraz zdrowe jedzenie i piwo dwa razy w tygodniu

Cel: szybka redukcja

Ograniczenia żywieniowe: brak

Stan zdrowia: brak kondycji, ociężałość itp

Preferowane formy aktywności fizycznej: codziennie trening ogólnorozwojowy

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: thermo fat burner

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: nie myślałem o tym

Stosowane wcześniej diety: brak

Boczek, 100kg

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 466 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 15935
tak w ogóle to jakie ćwiczenia wykonujesz ? Powiem Ci tak do maja zostały 3/4 miesiące (zależy czy masz na mysli poczatek czy koniec maja) ,a w takim czasie nie zrobisz muskulatury godnej podziwu. Szczerze to do wyboru masz : trochę mięśnia + kości (jak się dobrze wytniesz) albo trochę mięśnia i pozostałości tłuszczu z redukcji.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1332 Wiek 34 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 8007
NIe bedzie rewelki. Przespałeś ten sezon. Weź sie za siebie a w nastepnym roku będziesz miał sie czym pochwalić.

Każdy dzień jest walką
-BLOG
http://www.sfd.pl/Darrak_Moja_Walka:_-t653614.html



Jeśli moja rada była pomocna możesz odwdzięczyć sie sogiem

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 95
Co do rewelacji to się ich nie spodziewam. Chce tylko wiedzieć czy ćwiczenia które wykonują jedyne co robią to spalają tłuszcz czy też jak bym chciał pod tym tłuszczem robią gorset mięśni. Nie zależy mi na nie wiadomo na czym.
Ćwiczenia:
-wypychanie bioder
-UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI STOJĄC PODCHWYTEM 10 kg
-UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI STOJĄC 10 kg
-UGINANIE NADGARSTKÓW NACHWYTEM W SIADZIE: 4kg
-przysiady
-brzuszki.
Przeważnie powtórzenia po 10 razy, 5-6 serii na każdy rzut.
Do tego jakieś skłony i inne pajacowanie byle tylko rozruszać tuszę.
Diety jako takiej nie stosuje. Rano twarożek 200 gram , po drodze w ciągu dnia mandarynki jak zaczyna ssać, zero słodkich napojów. Na obiad mięcho, głównie gotowane, ew ryba z pieca :) Do tego sałata z jogurtem. Na kolacje jakiś serek, jogurt, względnie chlebek sezamowy a w zasadzie coś na wzór płyty karton-gips ryglowanej o smaku skoszonego pola podanego razem z kombajnem i stodołą.
Pozdrawiam!

Boczek, 100kg

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 293 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3821
taki trening to nie trening...
Najlepiej zapisz sie na silke, do tego koniecznie aeroby
Uloz dobra diete, bo glodowaniem daleko nei dojedziesz.
Do maja nie masz szans zdazyc. Muszisz spalic jakies 30 kg tluszczu :p
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 83 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1395
chyba ze jest prze***esz i bedzie palił 10 kilo na miesiac :D

Trening czyni mistrza, wiara czyni cuda

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 293 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3821
:D

realnie patrząc, przy pełnej koncentracji, cięzkim treningu i idealnej diecie do wakacji masz szansę rozsądnie i w miare zdrowo zwędzić kilkanaście kg :) Ale na następne wakacje, jak będziesz wytrwały to sylwetka będzie super :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 95
Witajcie.
Dzisiaj robiłem aktualizację wagi i jest 100.0 kg :)

Proponujecie aeroby- tzn wysadzić z tego treningu hantle?

Nie jest to moje pierwsze odchudzanie w życiu. Dwa lata temu przy tym samym wzroście ważyłem 75 kg. Biegałem, ćwiczyłem, jeździłem na rowerze. A że Bóg stworzył duże auta w których człowiek nie czuje swojej wielkosci, pyszne fastfoody, odjazdowe piwo itp to jest co jest...
Powiedzcie mi, jaki realny target ustawić ? Po 2 kg na tydzień będzie ok?

Boczek, 100kg

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 95
Dodam tylko, że dla mnie normą było w tym i zeszłym roku wypicie 3-4 piw na wieczór, paczka fajek to podstawa, na śniadanie kebab, na obiad mc donald a wieczorem same smażone g..

Boczek, 100kg

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 293 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3821
2 kg to za duzo, chyba nawet przy tej wadze. 1 kg jest zdrowo i latwiej potem to utrzymac.
wylicz zapotrzebowanie, uloz diete najlepiej ;p
poczytaj o "treningu w domowych warunkach", bo narazie masz zbyt marny ten trening. Koniecznie aero, przy Twojej wadze najlepiej jakies szybkie marsze etc. ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 95
Trening rozszerzę o uwagi które tutaj zawarliście.
Jeśli nie będzie problemu to postaram się tutaj relacjonować swoje postępy.
Pozdrawiam i do jutra!

Boczek, 100kg

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta na redukcje do oceny

Następny temat

zaniedbany 41-latek

WPC zestaw