SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

nowy trening masa

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 552

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 200 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3627
siema.chce zmienic plan i jestem w trakci ukladania wczesniej byl fbw a teraz split 4 razy na tydzien i potrzebuje rady odnosnie barkow i plecow.z plecami jest taki problem ze nie maja grubosci.sa dosc szerokie ale nie grube.jakie cwiczenia wykonywac?i chcial bym poprawic tyl barkow i zwiekszyc kulistosc.pozdr
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 333 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 3850
Na szerokość pleców dałbym klacyczny MC i wiosło.
Co do tyłu barków zelecam robienie 2x w tyg z dołączeniem unoszenia a opadzie na koniec pleców 3x15 z zachowaniem poprawnej techniki i oczywiście w treningu na barki też unoszenie o opadzie tylko na samym początku treningu 4x15.
czyli:
robiąc plecy włączasz jedno ćw na koncu ich treningu ponieważ tył barków pracuje przy większości ćw na plecy wtedy gry łokieć wysówa się poza linie pleców. ja zazwyczej bardziej czuję tył barów po plecach niż po barkach.
robiąc barki robisz tył na samym początku pokoleji przechodząc do następnych aktonów (tył, bok, przód)

następna bardzo ważna uwaga żeby pomiędzy plecami a barkami był odstęp min 3 dni tak aby barki mogły sie zregenerować

zalecam taki rozkład tygodnia:
plecy, tył barków, bic
klatka, tric
off
nogi, lydki
barki
off
off
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 7 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam.
Jeśli szukasz indywidualnych porad, diety opracowanej precyzyjnie dla Ciebie przez naszych dietetyków oraz treningu przygotowanego przez naszych trenerów personalnych to skorzystaj z tej oferty.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny

Pozdrawiam.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Nowy plan - masa

Następny temat

Ból pleców po przysiadach.

Masa