SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

nastepny trening do oceny

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 810

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 136 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 4483
Cwicze od miesiaca, tzn tak wogole swoja przygode z silownia zaczolem wlasnie miesiac temu, moje cele to sila i rzezba, niechcialbym za duzo przytyc poniewaz uprawiam kolarstwo ekstremalne(181cm wzrostu, 70kg wagi), po treningu wprowadzajacym, zaczolem cwiczyc cos takiego:

Poniedziałek

Klata i bic

Wyciskanie sztanga 4x10

Wyciskanie hantle(lawka, skos, 45stopni) 4x10

Rozpietki 3x10

Uginanie ramion sztanga 4x10

Uginanie ramion hantle 3x10

Uginanie ramion hantle, modlitewnik 3x12

Wtorek

Nogi:

Przysiady 4x10

Wykrok ze sztangielka 3x8

Uginanie nog w lezeniu 4x10

Prostowanie nog w siadzie 4x10

Wspięcia na palce 4x15

Środa

Plecy:

Drazek 3xmax

Ściąganie drazka na wyciągu do karku 3x12

Wiosłowanie hantlem 3x12

Dociąganie na wyciągu do brzucha 3x12

Dociąganie sztangi do brzucha 3x12

Martwy ciag 3x12

Czwartek

Barki i tric:

Wyciskanie siedząc 3x10

Wznosy sztangielek sztangielek bok 3x8

Wznosy w bok w sklonie 3x8

Wyciskanie sztangi waskim uchwytem 4x8

Prostowanie rak do dolu (linka wyciag) 3x8

Wymach w tyl w opadzie tulowia 3x10
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 136 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 4483
no i co o tym myslicie? jakies sugestie? itp?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 626 Wiek 44 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 6038
a nie możesz zrobić sobie chociażby środy wolnej a trening przesunąć na czwartek i piątek , no i na plecy moim zdaniem za dużo serii wystarczy 12 ,a na ticeps zamiast wyciskania wąskim robiłbym wyciskanie francuskie oburącz w leżeniu ,pozdrawiam i życzę powodzenia

chcesz być jak olbrzym ,to ćwicz jak olbrzym
nie zaglądaj tu: http://www.sfd.pl/temat170674/
Legio patra nostra.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 136 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 4483
raczej nie, bo piatek mam przewaznie zajety... ;)
czekam na dalsze sugestie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 44 Napisanych postów 6083 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 33055
Pon Klata Tric
wt wolne
sr plecy bic Przedramie
cz wolne
pt barki nogi
sobota i niedziela wolne

Lub
wt Klata Tric
sr wolne
czw plecy bic Przedramie
pt wolne
sob barki nogi
niedziela i pon wolne

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 136 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 4483
hyh w tym sek ze silk jest czynna od poniedzialku do piatku
i jak juz pisalem piatek mam przewaznie zajety
nie przeszkadza mi ze cwicze 4 dni pod rzad
chodzi mi raczej o to czy zmienic jakies cwiczenia i ich polaczenia?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 2556
ja bym sie nie zgodzil z polaczeniem barki + nogi, ktore cale forum tak zachwala. nie wiem jak dla was, ale dla mnie, moj trening nog, na ktory sklada sie 7 cwiczen (prosze nie pisac ze za duzo, zgodnie z atlasem: na duze grupy 12-16, na male 9-12, i tak robie troche mniej, a chcac nie chcac, nogi to 1 duza grupa + 2 male), jest naprawde wyczerpujacy, do tego jeszcze barki?
ja proponowalbym taki system:

1. klata+tric
2. plecy calosc
3. wolne
4. barki+bic+przedramie
5. nogi calosc
6. wolne
7. wolne
do tego brzuch albo weiderem, albo absII, a jak nie to w ktores 2-3 dni treningowe, tylko nie w wolne.
mozna zamieszac kolejnoscia dni, ale dobrze by bylo, zeby dni treningowe nie byly 4 pod rzad.


ewentualnie drugi wariant.

1. klata+tric
2. plecy najszersze i inne gorne+bic+przedramie
3. wolne
4. uda czworoglowe+barki
5. prostowniki+dwuglowe uda+ludki
6. wolne
7. wolne
z brzuchem to samo.

pozdr

Komuno wróć!!!
Wałęsa dawaj nasze 100 milionów!!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 44 Napisanych postów 6083 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 33055
Ej stary 16 serii ale nikt Ci nie pisał ze to musi byc w 7 cwiczeniach dla mnie to bez sens jedno cwiczenia 2 serie wykonywac ehhh ... zrozumiał bym w 4 cwiczeniach ale w 7 ???

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 2556
zle mnie zrozumiales. 3 cwiczenia na 4glowe (prostowanie, przysiady (takze z wykrokiem), suwnica, 2 na 2glowe (maszyna i odwodzenie), i 2 na lydki (wypychanie na suwnicy, wspiecia odwrotne), wszystko po 4 serie:P

Komuno wróć!!!
Wałęsa dawaj nasze 100 milionów!!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 44 Napisanych postów 6083 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 33055
No na dwugłowe wystarczy jedno cwiczenie i na łydki tez Ale to kwestia indywidualna

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 2556
dokladnie. to jest sprawa indywidualna. poniewaz dwuglowy jest odpowiednikiem bicepsa, rozumujac tym krokiem, na bic rowniez wystarczy 1 cwiczenie. i wtedy z plecami rzeczywiscie mozna robic.:P. ja traktuje nogi na rowni w kazda inna partia (nie widze powodu dla ktorego mam tak nie robic), lydki cwicze duzo, bo mam stosunkowo male. ale w sumie, trening to dla kazdego sprawa indywidualna, wazne, zeby tylko nie zapominac o nogach i prostownikach, bo one traktowane sa przez wielu po macoszemu (ze mna kiedys tez tak bylo:P).pozdr

Komuno wróć!!!
Wałęsa dawaj nasze 100 milionów!!!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

kolejny trening do oceny

Następny temat

Ułozcie mi plan

Fruzelina