SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

muay thai i siłownia

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1617

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 10
znalazłem taki plan na forum i mam pytanie czy będzie on dobry w połączeniu z treningami muay thai? trenuje muay thai we wtorki i czwartki na siłowni poniedziałek środa i piątek zależy mi głównie na sile.

push

pompki na poręczach
push press
wyciskanie na skosie
francuz
i coś na triceps jeszcze


pull

drążek
wiosło
power clean
szrugs
biceps


nogi

przysiad
rdl
wykroki
żuraw
łydki

Zmieniony przez - shoguns w dniu 2010-02-26 11:20:33
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 400 Napisanych postów 72270 Wiek 40 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 304520
5 x5 to znaczy 5 serii po 5 powtórzeń z progresja obciążenia. Np gdy wykonujesz 5 powt ze 100kg to progresje rozkładasz tak:
60 x 5
70 x 5
80 x 5
90 x 5
100 x 5

Za tydzień do każdej serii dokładasz 2,5-5 kg. To tak w skrócie i uproszeniu. Możesz bardziej "rozrzucić" ciężar po seriach stosując tzw rampę ale nie będę Ci już mieszał.


Przerwy między seriami to kwestia w sumie indywidualna. w początkowych 2,3 seriach może to być ok minuty, potem kiedy ciężar robi się znaczny możesz wydłużyć maks do dwóch minut.

W ćwiczeniach dodatkowych (tych w zakresie 8 powt) przerwy ok 90 sekund. Staraj się ćwiczyć intensywnie, im mniej czasu tym lepiej. Optymalnie to 40-50 minut.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 400 Napisanych postów 72270 Wiek 40 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 304520
Chyba coś takiego proponowałem koledze pod kątem sw. Plan dobry pod kątem siły, same najcięższe ćwiczenia. Dla mnie podział ok.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1240 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 8570
Dobre porzadne silowe cwiczenia, podzial tez dobry tylko czemu chcesz robic push press przed wyciskaniem na skosie?

Don't be afraid to be weak,
don't be too proud to be strong.

www.wolny-finansowo.pl - zarabianie online i revshare
www.treningnamase.com.pl - indywidualne diety i plany treningowe

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 10
Oczywiście mogę to zmienić narazie wkleiłem tylko przykładowy plan
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1240 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 8570
Takze proponuje najpierw pompki, wyciskanie i potem push press

Don't be afraid to be weak,
don't be too proud to be strong.

www.wolny-finansowo.pl - zarabianie online i revshare
www.treningnamase.com.pl - indywidualne diety i plany treningowe

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 400 Napisanych postów 72270 Wiek 40 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 304520
Dobrze jest! PP po pompkach

Tak by to wyglądało w szczegółach:

push

pompki na poręczach 5 x 5
push press 5 x 5
wyciskanie na skosie 4 x 8
wąski wycisk 3-4 x 8
francuz 3 x 8



pull

drążek 5 x 5
wiosło 5 x 5
power clean 4 x 8
szrugs 4 x 8
biceps 3 x 8


nogi

przysiad 5 x 5
rdl 5 x 5
wykroki 4 x 8
żuraw 4 x 8
łydki 3 x ile to zależy od Ciebie (na każdego inny przedział powt działa)

Zmieniony przez - Hubert81 w dniu 2010-02-26 14:38:33
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1240 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 8570
A czemu push press po pompkach? Po co oddzielac tak ze klatka/barki/klatka?

Don't be afraid to be weak,
don't be too proud to be strong.

www.wolny-finansowo.pl - zarabianie online i revshare
www.treningnamase.com.pl - indywidualne diety i plany treningowe

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 400 Napisanych postów 72270 Wiek 40 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 304520
Diablos ćwiczenia heavy zawsze są na początku w takim treningu. Nie oddzielam klatki od barków tylko ciężkie od lżejszych.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1240 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 8570
Aha to w taki sposob nie pomyslalem hehe, wprawdzie i racja
Takze jakby byly rozpietki do klatki to je na sam koniec treingu czy po barkach a przed tricepsem?

Zmieniony przez - diablos666 w dniu 2010-02-26 22:39:19

Don't be afraid to be weak,
don't be too proud to be strong.

www.wolny-finansowo.pl - zarabianie online i revshare
www.treningnamase.com.pl - indywidualne diety i plany treningowe

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 400 Napisanych postów 72270 Wiek 40 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 304520
Tu nie ma miejsca na rozpiętki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1240 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 8570
hehe w moim planie jest

Don't be afraid to be weak,
don't be too proud to be strong.

www.wolny-finansowo.pl - zarabianie online i revshare
www.treningnamase.com.pl - indywidualne diety i plany treningowe

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening po chorobie do oceny

Następny temat

Przełom w kultyrystyce?

nutloveb