SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

masa czy redukcja?

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1573

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 86
Siema. Na wstepie odrazu chce zaznaczyc ze jestem zupelnie zielony jezeli chodzi o cwiczenie na silowni i diete, nie mam pojecia czy jestem ekto/endo/mezo ogolnie to wydaje mi sie ze jestem jakas hybryda.
Na silownie nie chodzilem robilem sobie trening domatora (pompki, brzuchy, drazek).
Nigdy nie mialem raczej problemow z nadwaga ale tluszczyk jako taki zawsze byl. Mam 20 lat,183 cm wzrostu i waga 74 kg i chce jak wiekszosc zrobic cos ze swoim nedznym zywotem ;). Zmierzylem sobie %tkani tluszczowej w organizmie wg. jakiegos poradnika z sfd i wyszlo 15%.
I mam zasadnicze pytanie. Czy zredukowac ten tluszcz do 10/9% czy
jechac odrazu mase.Boje sie tego ze jak zejde na redukcje to nic ze mnie nie zostanie :P a z koleji gdy pojde na mase to wiekszosc pojdzie w tluszcz a nie w miecho. I odrazu jak by ktos mi mogl odpowiedziec do jakiej wagi optymalnie masowac albo jakiego % bf.
Wrzucam pare zdjec mojej sylwetki.
Z gory dzieki za odpowiedz, wybaczcie jak pisze nie fachowo. Sorry za jakosc zdjec ale nie mam ani dobrego aparatu ani dobrego lustra.


Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 86
okej dzieki serdecznie. Poslucham sie kolegi i zaczne od 3300 kcal i bd sprawdzac czy idzie w gore bo 3800 kcal to wydaje mi sie ze musialbym ostro na sile pchac.
...
Napisał(a)