SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

kolejny plan do oceny / fbw

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 657

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 2551 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 31379
Plan FBW do sprawdzenia:

A:
Nogi:
- Przysiady ze sztanga 4s
Plecy:
- MC 4s
Klatka:
- Wyciskanie sztangi (lekki skos dolny) 3s
Barki:
- Wyciskanie sztangi z przed głowy 2s
Bicepsy:
- Uginanie ramion ze sztangielkami w chwycie młotkowym 2s
Tricepsy:
- Wyciskanie francuskie w lezeniu 2s

B:
Nogi:
- Przysiady wykroczne 3s
Plecy:
- Drążek podchwytem 2s
- Wiosłowanie sztanga 2s
Klatka:
- Wyciskanie sztangi skos w górę 3s
Barki:
- Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 2s
Bicepsy:
- Uginanie ramion ze sztanga stojąc 2s
Tricepsy:
- Prostowanie ramion na wyciągu 2s (ewentualnie pompki w podporze tyłem).

powtorzen w serii po 8.

Wyczytalem, ze mozna zrobic jako rozgrzewke 1 obwod serii oczywiscie z niskim obciazeniem, dobry pomysl?


Niepewnosci co do planu:
-Czy dodawac gdzies lydki do tego?
-w A MC wystarczy (mi sie wydaje ze tak, w koncu meczace i dobre cwiczenie)? Nie chce dawac cwiczenia na wyciagu.

-aktualnie robie 2 serie po 10-15powt brzuszkow po treningu, jezeli dam rade po tym treningu to tez takie brzuszki bede robil.
-jeden trening w tyg. beda jeszcze 2 serie przedramion (dodatkowo w ktorys dzien)

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 18

Waga: 80

Wzrost: 175

Cel treningowy: masa

Staż treningowy na słowni: 6 mies

Uprawiane inne sporty: nie

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): wszystko co niezbedne

Dieta: jest

Przeciwskaznania medyczne: brak

Zażywane suplementy: obecnie kreatyna, plan bedzie po cyklu i wpc od jakiegos czasu.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 540 Napisanych postów 21399 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 141170
Łydki po którymś z trening np. w A łydki w B brzuch.

Same brzuszki na brzuch nie wystarczą bo ćwiczysz nimi tylko proste brzucha a gdzie skos ?

Łączenie siadów i mc klasyków na jedym treningu to nie jest dobry pomysł moim zdaniem, rozdzieliłbym je na dwa treningi albo dał jakąś inną wersję.

Za podciąganie wzdłuz tułowia dałbym coś innego.

Masz poręcze do pompek ?

Pzdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 2551 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 31379
To czym zastapic te podciaganie wzdluz tulowia? Moze unoszenie sztangielek w bok?

Zdaje sobie sprawe, ze same brzuszki nie wystarcza, ale kaloryfera na chwile obecna nie zrobie, nad tym moze popracuje w wakacje (troche redukcji), a wole robic male cos niz wielkie nic :]

Poreczy niestety nie mam.

A co do kwestii MC: to co polecasz robic zamiast przysiadow? Nie chce sie bawic w prase do nog... A MC dalem dlatego ze zwyklymi przysiadami, bo przysiady wykroczne w B sa dla mnie o wiele ciezsze i meczace, na zwyklych nie jest az tak zle.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 978 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4416
podciąganie wzdłuż tłowia jest za***istym ćwiczeniem, więc nie widze powodów dla których miałbyś je wywalać... poszukaj przykladowych planow FBW a nie wymyślasz cuda

Co ty k***a wiesz o spamowaniu???

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 2551 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 31379
Co do podciagania, to osobiscie jestem za tym (unoszeie w bok mam w obecnym planie, chce to zmienic).

Jak sama nazwa wskazuje to sa przykladowe plany, nie sa uniwersalne i nie pasuja kazdemu. Aha, i zadnych cudow to ja tu nie wymyslilem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 540 Napisanych postów 21399 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 141170
Podciąganie wzdluz tułowia jest szkodliwe dla barków - zmniejsz zakres ruchu.

Ogólnie dałbym jakieś wyciskanie na te barki np. w A military press a w B wyciskanie hantli.

Zrobiłbym:

Siady/wykroki 3s
drązek/mc 3s
wyciskanie skos w dół/ wyciskanie hantli skos góra 3s
military press/wyciskanie hantli 2s
Bic/tric


Pzdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 2551 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 31379
Co do barkow, to wyciskanie jest w A jakbys nie zauwazyl. Podciaganie sztangi zostaje, bo jeszcze w planie nie mialem tego cwiczenia, a nie chce robic tego co mialem do tej pory, nie bede przecierz robil tego cwiczenia przez dlugi okres czasu, tylko 6 tygodni, wiec mysle ze nie nie bedzie az tak zle i dam rade sie pozniej podrapac po plecach :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 540 Napisanych postów 21399 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 141170
Skróciłbym zakres ruchu, najlepiej jakbyś to robił na wyciągu.


Pzdro

Zmieniony przez - Viren w dniu 2010-04-21 18:06:11
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Temat do oceny.

Następny temat

Jak zabudować kaltke...

Fruzelina