SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

dla kogo MEGABOL Gainer 737

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2153

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 323
witam !
Mam pytanie co do Gainer 737
ćwiczę już od ponad roku i zastanawiam się nad jego zakupem tylko nie wiem czy w moim przypadku jest on wskazany bo ważę około 85-87kg czyli za dużo
i właśnie zastanawiam sie czy nie przytyje jeszcze bardziej od tego?????????????
Proszę o rade co mam zrobić !!!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 61 Napisanych postów 2157 Wiek 34 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 38624
dla kogo MEGABOL Gainer 737

dla psa
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 60 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1560
*emilooos haha ładnie podsumowałeś, ale z tego co słyszałem to niestety cała prawda :(

"Wy co macie pieniędzy kupę, hej pocałujcie mnie wszyscy w du**..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 103 Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 3370
A co Ci ten pies zrobił ??
Chcesz go otruć ??

Nie je sie żółtego śniegu

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 3454 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 33518
dla świń

"A co Ci ten pies zrobił ?? "

Zmieniony przez - mjś w dniu 2007-10-06 23:34:02

"..im Bewußtsein der Verantwortung vor Gott oder vor dem eigenen Gewissen.."

robie formę na euro 2012
potrzebujesz pomocy - pisz.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący