SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

czy coś jest nie tak

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 613

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 122
Mam 16 lat i 178cm wzrostu ćwiczę od kilku miesięcy nie biore zadnych odżywek po prostu rekreacyjnie i już od bardzo dawna nie rosne czy to może oznaczać że przez to że ćwicze pogorszyłem sobie tak ze nie urosne już wogóle? pleców przyznam się ze nie ćwiczyłem bo nie chciałem obciążać kręgosłupa
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rutkow Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7513 Napisanych postów 49521 Wiek 44 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 385511
chodzi ci o to zeby mieć wiecej wzrostu czy wieksza wage ??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 246 Napisanych postów 27200 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 78909
wzrost ^^. Spoko, ja mam 176cm i też czekam aż urosnę. Jeśli masz "wysoką rodzinę" to masz jeszcze kilka ładnych lat żeby strzelić w górę, także chillout :D
Edit. ćwicz plecy.

Zmieniony przez - DreamEvil w dniu 2012-12-11 20:10:13
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rutkow Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7513 Napisanych postów 49521 Wiek 44 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 385511
jesli chodzi o wzrost to mitem jest z cwiczenia je hamuja , jesli dobrze wykonujesz technike to nie musisz sie martwić , masz 16 lat pewnie jeszcze pociagniesz do góry
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 122