SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

'dieta'

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1058

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 83
Witam. Ćwiczę od dwóch miesięcy, widzę już pewne efekty. Ale oczywiście człowiek chce się rozwijać, tak wiec zrozumiałem, że potrzebuje odpowiedniej dietę. Odżywiam się dobrze, jednakże potrzebuje cos konkretnego .Chciałbym podkreślić, ze w tej kwestii jestem ‘zielony’ i jedynie przeczytałem kilka artykułów, dlatego bardzo bym prosił o wyrozumiałość i konstruktywne wytykanie błędów. Zależy mi na czymś prostym i niezbyt skomplikowanym. Mam duże trudności ze wskazaniem, ile czego potrzebuje no i do końca nie wiem co pić (woda wiadomo, ale co jeszcze?). To na razie taki zarys... Z góry dziękuję.

18 lat, 178 cm, 65 kg, wzrost masy.


1.posiłek

-płatki - 100g
- mleko 2,0% - 300ml
-oliwa z oliwek - 10g


2. posiłek

- tuńczyk- 30 gr.
- oliwa z oliwek - 10g


3. posiłek

- kasza + piersi z kurczaka - ok. 180g


4. posiłek

-twaróg (chudy?) - 110g
-ryż - 90g
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 2164 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 23575