Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.
...
Napisał(a)
Przechowywanie nie ma na to wpływu, mogę trzymać nawet w piwnicy i jak będzie hermetycznie zamknięte to się nic nie stanie.
...
Napisał(a)
jw, nie powinno byc w produkcie wilgoci
Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja https://www.instagram.com/tomq.bb
[email protected]
...
Napisał(a)
idz z reklamą gdzieś indziej
Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja https://www.instagram.com/tomq.bb
[email protected]
...
Napisał(a)
anubis84 W takim razie drugie opakowanie także musiało posiadać, jakieś mikro uszkodzenia, jakie nie były tak widoczne, jak w pierwszym przypadku, gdzie występowało rzucające się w oczy rozcięcie. Skoro produkt nie mógł się zepsuć bez dostępu do niego czynników zewnętrznych, to zawartość tego drugiego suplementu także musiała mieć styczność z takimi czynnikami, jakie doprowadziły do jego wcześniejszego zepsucia, mimo że data ważności na opakowaniu sugeruje, że produkt powinien być zdatny do spożycia.
...
Napisał(a)
Sklep SFD odezwał się po 3 dniach. Na razie przekazali mój problem do producenta i tyle. Czekam więc na informację zwrotną. Z izolatu póki co nie korzystam i jestem uziemiony.
...
Napisał(a)
SzeA Daj znać, jak coś będzie wiadomo. Ciekawy jestem jak podejdzie do tej sprawy SFD.
...
Napisał(a)
Od 30 maja czekam za informacją czy moja reklamacja została uznana (zabrudzony izolat firmy AllNutrition) i jak dotąd ZERO odzewu ze strony SFD. Szczerze mówiąc to miałem nadzieję, że SFD stanie na wysokości zadania i taką pierdołę załatwi w maks 3 dni. Dzis wygląda to tak, że od 30 maja nie mogę użyć odzywki białkowej AllNutrition, za którą zapłaciłem niemałą kasę.
Jeżeli jutro nie otrzymam informacji od SFD (piszę to celowo na ich forum by inni wiedzieli, jak traktuje się klientów SFD) to żegnam się z ich produktami. Raz na zawsze. A przy okazji, zawsze to robię przy nieuczciwych firmach, narobię im troszkę syfu. Towar wysyłają na drugi dzień jak klient zaplaci ale jak SFD ma coś zwrócić to jest maksymalne przeciąganie. Szczerze to zawiodłem się na SFD...
Zmieniony przez - SzeA w dniu 2017-06-15 19:19:52
Jeżeli jutro nie otrzymam informacji od SFD (piszę to celowo na ich forum by inni wiedzieli, jak traktuje się klientów SFD) to żegnam się z ich produktami. Raz na zawsze. A przy okazji, zawsze to robię przy nieuczciwych firmach, narobię im troszkę syfu. Towar wysyłają na drugi dzień jak klient zaplaci ale jak SFD ma coś zwrócić to jest maksymalne przeciąganie. Szczerze to zawiodłem się na SFD...
Zmieniony przez - SzeA w dniu 2017-06-15 19:19:52
Poprzedni temat
Suplementacja + katering dietetczny
Następny temat
Pytanie o spalacz
Polecane artykuły