SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening z Kettlebell

temat działu:

Szybkie pytania bez logowania

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 105

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10771 Napisanych postów 47050 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Rozpocząłem trening z Kettlebell. Czy stosowanie gainera pomoże uzyskać kilka kg więcej? Z góry dziękuję za odpowiedź.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Inezz96 Mistrzyni Polski Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 461 Napisanych postów 524 Wiek 23 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 26375
Podstawowym i absolutnym warunkiem wzrostu wagi jest dodatni bilans kaloryczny. Oznacza to tyle, że musisz jeść więcej niż wynosi Twoje dzienne zapotrzebowanie. Tylko taka sytuacja przyniesie Ci oczekiwany efekt.

Gainer jest najczęściej stosowanym "narzędziem" tego typu. Jest on niezwykle łatwy w zastosowaniu smaczny i nie obciąża układu pokarmowego. Ma to szczególne znaczenie zwłaszcza w porze potreningowej, gdy krew z jelit przepływa z mniejszą intensywnością, a nasz układ trawienny nie pracuje optymalnie. Najcześciej stosuje się 2 porcje dziennie po ok 75g-100g miksując z wodą lub z białkiem. Jeśli zastanawiasz się jaki gainer wybrać skorzystaj z naszych rankingów, które znajdziesz pod tym linkiem: https://www.sfd.pl/art/Rankingi/Odżywki_na_masę_ranking__najlepszy_gainer-a1100.html

Ważne by wybrać produkt o małym udziale węglowodanów prostych. Ma to szczególne znaczenie w jakości przybieranej masy.

A teraz o samym bilansie energetycznym.
Warto go poznać i obliczyć przy pomocy kalkulatora BMR: https://www.sfd.pl/art/Kalkulatory/Kalkulator_kalorii_BMR-a3734.html?fbclid=IwAR0ETTGfoVPFiPWueU9VAyJYksHWV-CNsqbmBavYoKUaFm9GdYeEs38j29k

Jeśli zależy Ci, aby masa którą zyskujesz była dobrej jakości to bilans kaloryczny nie powinien wynosić więcej niż 300-500 kcal. Inaczej udział tłuszczu, który będzie towarzyszył w budowie masy mięśniowej będzie zbyt duży.

Budując jakościową masę mięśniową nie ma miejsca na przypadek, dlatego warto wszystko dokładnie obliczać.

Jakie suplementy warto brać w celu rozbudowy maksymalnej masy mięśniowej i siły, przeczytasz w artykule Macieja, który znajduje się pod tym linkiem:https://www.sfd.pl/art/Suplementy/Suplementy_na_masę_mięsniową-a2500.html 
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Jest liderem w tym dziale Szacuny 13 Napisanych postów 221 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1940
aby zdobyć kilka kg wystarczy mieć dodatni bilans kaloryczny. Większość kalorii powinna pochodzić z jedzenia, ale gainer jak najbardziej może uzupełniać Twoją dietę. Jeśli zależy Ci jednak na zdobyciu masy mięśniowej, to powinieneś się wziąć za trening z dużymi ciężarami (ćwiczyłem jakiś czas na ketlach i wydaje mi się, że nie są wystarczające do budowania czystej masy mięśniowej).

" W poglądach różnica, każdy świat widzi inaczej ... "

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 187 Napisanych postów 613 Wiek 23 lat Na forum 173 dni Przeczytanych tematów 2291
Stosowanie nadwyżki pozwoli uzyskać kilka kilogramów więcej. Gainer to nic innego jak element generowania dodatniego bilansu kalorycznego więc jeśli przebijesz nim swoje dzienne zapotrzebowanie to tak pomoże ;)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Mięso

aerofull