SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Kettlebell-jak ulozyc trening??

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 8938

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1431 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 21309
siemka :D
chwilowo nie mam dostepu do silki ale znalazlem w piwnicy stare kule ;) w tym jedna jest regolowana-starszy kiedys cos tym robil i mi nie powiedzial ze sa niedobry jeden :D
jak byscie ulozyli plan z cwiczeniami wykonywanymi wlasnie tymi kulkami?? do dyspozycji jeszcze mam drazek :D
dzieki za pomoc :D
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 2566 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 10268
Chodzi ci o odważniki z uchwytami ( tzw. uchem ) ?

Coś podobnego do tego ? --> http://www.oss.wroc.pl/wystawy/obrazki_mund/013.jpg

Zmieniony przez - Mazuro13 w dniu 2007-04-04 00:57:08
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 1588 Wiek 35 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 16577
niestety jest to bardzo ciężkie zadanie do zrealizowania, ponieważ taka kula ma stały ciężar i ka każde ćwiczenie używasz innego ciężaru, a jak długo nie będziesz mieć dostępu do paki ??
jak masz drążek to pompuj i podciągaj się...
to moja propozycja
pozdro

Gdzie jest Bóg, chyba na urlopie, na niego też mieli kartotekę w UOP-ie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1431 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 21309
Mazuro13 dokladnie tak
Chomson przeczytaj uwaznie co napisalem....mam jeden regulowany:P kolo 10 kilo i moge dokladac kolka :)
cwiczen jest bardzo duza mozliwosc ttylko nie wime jak je zgrac z soba ;/

Zmieniony przez - Smoq. w dniu 2007-04-04 09:18:11
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3352 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 46894
luknij tutaj http://www.kulturystyka.pl/atlas/ trening domatora ułóz plan i niektóre ćwiczenia poprzyj tymi kulami.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2488
proponuje zainteresować się ebook-iem Pavel Tsatsouline - Enter The Kettlebell, dodatkowo zalecane jest przejrzeć:
http://www.crossfit.com
http://www.gymjones.com/knowledge.php?id=35
w ostatnim linku masz z grubsza opis trening aktorów z filmu "300"
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 628 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 15314
te odważniki to świetna sprawa. szczególnie są przydatne do robienia dynamiki. http://www.sfd.pl/Kettlebell_-_jak_to_się_zwie_po_polsku-t178252.html 

Najpierw szukaj i czytaj potem pytaj.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 2566 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 10268
Takimi dwona kulami możesz wykonywać wiele ćwiczeń. Wykonuje się je podobnie jak przy użyciu sztangielek a liczba serii i powtórzeń jest zależna od celu treningowego i innych czynników.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Szacuny 2674 Napisanych postów 50497 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 340591
mój dziadek takim zastawia drzwi od stodoły by się nie zamykały.

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 607 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3397
ciezarki sa super, cwicze z nimi regularnie

a jakie masz te kule? (w kg)

mozna robic z jedna lub dwiema
zarzut na klatke, przysiad, plus wyciskanie nad glowe(lub wyrzut z nog)
rwanie, przysiad z kulami nad glowa

mozna tez wyciskac na klatke lezac na podlodze, waska deska pod plecy dla zwiekszenia zasiegu ruchu

jesli dla ciebie za maly ciezar na wyciskanie, to zamiast dokladac ciezar, mozesz utrudnic ciwczenie:
wyciskanie stojac na jednej nodze
wyciskaj w pelnym przysiadzie - to cwiczenie ciezarowcow

mozna tez dolepic tasma male 2,5 kg krazki do spodu ciezarka

od cholery filmow w internecie
slowa kluczowe: kettlebell snatch, clean and jerk, swing, etc.

planowanie zalezy oczywiscie od celu, ktory chcesz osiagnac (masa, dynamika, sila, wytrzymalosc silowa)

podciaganie na drazku, stope wkladasz w uchwyt ciezarka, lub wieszasz ciezarek na pasie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 926 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 9702
kule - wznosy ramion bokiem w gore, wyciskanie na barki, w opadzie tulowia mozesz tez zrobic serie utrzymywania RR w przod w skurczu izomerycznym przez np. 30s x 4

drazek - jesli dasz rade to najlepiej z obciazeniem, czyli kule do plecacka, plecak zakladasz na plecy i sie podciagasz

plus cwiczenia z treningu na domatora, kilka cwiczen na barki mozesz sobie odpuscic z tego zestawu i dodac te co CI wyzej wymienilem.

1.Pompki płasko(dowolna z podanych wersji)-4-5 serii x do zmęczenia-ze zmiennym rozstawem dłoni.
2.Pompki głową w dół(nogi na podwyższeniu-rys.5)-4-5 serii x do zmęczenia- ze zmiennym rozstawem dłoni.
3.Pompki na taborecie(F)-3-4 serie x do zmęczenia
4.Pompki boczne(rys.7)2-3serie x do zm.
5.Pompki przy ścianie(rys.2)2-4serii x do zm.
6.Pompki w podporze tyłem(G)2-4serii x do zm.
7.Przysiady(na jednej lub obu nogach)4-6 serii x do zm.
8.Wspiecia na palce(na jednej lub obu nogach)4-6 serii x do zm.
9.i 10.-dwa wybrane ćwiczenia(C-F)na mięsnie brzucha po 4-5 serii x do zm.
11.Unoszenie tułowia z leżenia przodem-4-5 serii x do zm.
12.Uginanie ramion w ciężarem stojąc(ciężar zamiast ekspandera)-4-5serii x do zm.

Trening domatora wiele Ci nie pomoze, ale to wszystko zalezy ile bedziesz mial tej przerwy od silowni. Masy na pewno nie nabierzesz a z utrzymaniem tez bedzie ciezko.


Zmieniony przez - Raptor85 w dniu 2007-04-04 18:08:49
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

masa vs. rower

Następny temat

MASA I RZEŹBA

Fruzelina