SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening na masę dla poczotkującego

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2143

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 33 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 537
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 33 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 537
rain man - jedno pytanie -
koleś chce zacząć przygodę na siłowni więc nie ma absolutnie żadnego stażu nie ma pojęcia co to jest mc a TY chcesz żeby zaczynał od martwego ciągu ?
Nie wiem, nie znam się, ale to chyba jedno z bardziej kontuzjogennych ćwiczeń wiec może najpierw coś prostszego żeby wzmocnić odrobinę plecy

Jego staż treningowy to - zero
nie uprawia żadnych sportów


moja rada to zapomnij o planie, o masie, o odżywkach i innych pierdołach - pierwsze 1.5 miesiąca poświęć na to żeby przyzwyczaić ciało do dodatkowego wysiłku. Staraj się robić ćwiczenia ogólnorozwojowe ale lżejszymi ciężarami a więcej ruchów. Tym sposobem rozruszasz mięśnie, wzmocnisz stawy. Gwarantuję Ci że odżywki na nic Ci się nie przydadzą w pierwszym miesiącu. Gdyż i tak nie wykorzystasz ich potencjału bo praktycznie cały czas będziesz miał zakwasy. Apetyt przy wysiłku fizycznym będziesz miał, jeśli nie pracujesz fizycznie i nie uprawiasz żadnego sportu. Ciało samo się upomni o dodatkowe wartości odżywcze.

Po 1.5 miecha wróć na to forum i faktycznie upomnij się o plan treningowy na masę dla początkujących.


A tymczasem przez te 1.5 miecha
Proponuje 3x w tygodniu
Np.

PN klata
Rowerek 5-10min
klata
Ławka prosta wyciskanie sztangi na klatę
Ławka skośna wyciskanie sztangielek
Triceps
Francuskie leżąc
Prostowanie rąk na wyciągu
2 serie brzuszków

Śr
Nogi plecy
Rowerek 5-10min
Wypychanie ciężaru na suwnicy
Uginanie nóg w leżeniu
Ściąganie drążka wyciągu górnego w siadzie szerokim uchwytem
PRZYCIĄGANIE LINKI WYCIĄGU DOLNEGO W SIADZIE PŁASKIM
Unoszenie tułowia z opadu