SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trening nóg i pośladków

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1025

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3349 Napisanych postów 42795 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 329992
Troche przekombinowany ale powinno być ok.

Na góre po jednym ćwiczeniu na klatkę, plecy, barki i ramiona.3-4 serie i wystarczy.

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3143 Napisanych postów 50615 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 682498
Wystarczy w zupełności jak jest priorytet na pośladki to na nich się skupiasz, resztę trenujesz na podtrzymanie

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 683 Wiek 22 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 41069
ronie220
Troche przekombinowany ale powinno być ok.

Na góre po jednym ćwiczeniu na klatkę, plecy, barki i ramiona.3-4 serie i wystarczy.


To mam poświęcić tylko jeden dzień na trening górnych partii? Bo chciałam ogólnie trenować 5 razy w tygodniu - tak jak pisałam wcześniej 3 treningi poświęcić na nogi i pośladki, a 2 treningi na górne partie (plecy + biceps oraz barki + triceps). Czy może 2 treningi na górne partie to będzie dla mnie zbyt dużo, jeżeli nie chce rozbudować tych partii?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3143 Napisanych postów 50615 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 682498
BlueberryGirl
ronie220
Troche przekombinowany ale powinno być ok.

Na góre po jednym ćwiczeniu na klatkę, plecy, barki i ramiona.3-4 serie i wystarczy.


To mam poświęcić tylko jeden dzień na trening górnych partii? Bo chciałam ogólnie trenować 5 razy w tygodniu - tak jak pisałam wcześniej 3 treningi poświęcić na nogi i pośladki, a 2 treningi na górne partie (plecy + biceps oraz barki + triceps). Czy może 2 treningi na górne partie to będzie dla mnie zbyt dużo, jeżeli nie chce rozbudować tych partii?


To zacznijmy od drugiej strony jak aktualnie wygląda dieta Twoja jesteś na dodatnim bilansie?

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 683 Wiek 22 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 41069
Moim celem jest przytycie. Obecnie ważę 50kg przy 165cm wzrostu, ale chciałabym przytyć tak do 53kg - szczerze mówiąc, to czuję się trochę za chuda
A z tym dodatnim bilansem to różnie bywa - co jakiś czas zwiększam swoje porcje jedzenia, ale waga dalej stoi czyli chyba dalej jem za mało
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3143 Napisanych postów 50615 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 682498
W takim razie z treningiem wszystko jest ok, ale musisz miskę dopiąć bo w innym wypadku bez sensu jest robienie prio na pośladki skoro one nie będą mieć możliwości rozwoju bez michy dobrej będzie kicha

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3349 Napisanych postów 42795 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 329992
BlueberryGirl
ronie220
Troche przekombinowany ale powinno być ok.

Na góre po jednym ćwiczeniu na klatkę, plecy, barki i ramiona.3-4 serie i wystarczy.


To mam poświęcić tylko jeden dzień na trening górnych partii? Bo chciałam ogólnie trenować 5 razy w tygodniu - tak jak pisałam wcześniej 3 treningi poświęcić na nogi i pośladki, a 2 treningi na górne partie (plecy + biceps oraz barki + triceps). Czy może 2 treningi na górne partie to będzie dla mnie zbyt dużo, jeżeli nie chce rozbudować tych partii?



4 treningi w tygodniu w zupełności starszą.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 683 Wiek 22 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 41069
ronie220
BlueberryGirl
ronie220
Troche przekombinowany ale powinno być ok.

Na góre po jednym ćwiczeniu na klatkę, plecy, barki i ramiona.3-4 serie i wystarczy.


To mam poświęcić tylko jeden dzień na trening górnych partii? Bo chciałam ogólnie trenować 5 razy w tygodniu - tak jak pisałam wcześniej 3 treningi poświęcić na nogi i pośladki, a 2 treningi na górne partie (plecy + biceps oraz barki + triceps). Czy może 2 treningi na górne partie to będzie dla mnie zbyt dużo, jeżeli nie chce rozbudować tych partii?



4 treningi w tygodniu w zupełności starszą.


A dlaczego 5 treningów to Twoim zdaniem zbyt dużo? I jak uważasz powinnam trenować: 3 razy w tygodniu nogi i pośladki, 1 raz w tygodniu cała góra czy inaczej?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Korekta planu (rezygnacja z przysiadu i mc na jednej sesji treningowej)