SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening dla początkujących..

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1302

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 102 Wiek 33 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 2011
witam! mam wiele pytan i prosb i prosze o wyrozumialosc bo jestem nowy na tym forum.. niestety w wyszukiwarce nie znalazlem tematu ktory by mi pomogl wiec zalozylem nowy.
A wiec na silownie chodze gdzies juz od 1,5-2 miesięcy we Wtorki, Piątki i Soboty.Mam 16 lat jestem chudy (59 kg) i mam 179 cm wzrostu.. mam prosbe czy moglby mi ktos ulozyc dobry plan na mase czy tam silowy?(bo nie wiem czy najpierw silowy czy na mase) chcialbym głównie rozbudowac barki, klatke, bicepsy i nogi :P czyli prawie wszystko.. ze sprzetem nie ma problemu bo wszystko jest..dlatego zalezy mi na dobrym planie dla początkujacego bo jestem kompletnie zielony w tych sprawach a chcialbym lepiej wygladac.. jeśli chcecie wiedziec cos wiecej to piszcie.Z gory dziekuje za odpowiedzi..
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Szacuny 3036 Napisanych postów 51767 Wiek 34 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 349882


musiałem

TRENER PERSONALNY/(PSYCHO)DIETETYK ONLINE. POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGOW ONLINE.
KONTAKT: [email protected]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 102 Wiek 33 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 2011
no rzeczywiscie jestem gruby :P
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 51 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 398