SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening dla początkującego na rzeźbę.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1366

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

mężczyzna

Wiek

17

Waga

73

Wzrost

174

Cel treningowy

rzeźba

Staż treningowy na siłowni

pół roku

Uprawiane inne sporty

wf piłka nożna

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

sztanga prosta, sztangielki, sztanga łamana, drążek

Dieta

brak

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

brak

Zażywane suplementy

brak

Ostatnio przerabiany plan

na mase

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

wyciskanie na ławce leżąc 85kg
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 144
Witam, jako że nie mam dużego doświadczenia na siłowni chciałbym, żeby ktoś kto się zna ocenił mój plan na rzeźbę i jak byłby naprawdę do dupy pomógł mi ułożyć coś w miarę sensownego. Wcześniej trenowałem planem treningowym kumpla na masę ( 8 tygodni) i uważam że teraz po takim czasie należy zmienić trening na inny tj. na rzeźbę.

PON
Klata / triceps
1 Wyciskanie sztangi na prostej 3 serie po 16 powtórzeń
2 Wyciskanie sztangi na skośnej głową w dół 3 / 16
3 Wyciskanie sztangielek na skośnej głową do góry 3 / 16
4 Rozpiętki 3 / 16
5 Wyciskanie francuskie sztangi w leżeniu 3/ 16
6 Wyciskanie francuskie jednorącz sztangielki w siadzie 4 / 16
Wtorek
Nogi
1 Przysiady ze sztanga 5 / 16
2 przysiady wykroczne 3 / 16
3 wspięcia na palcach 3 / 20
środa
plecy/biceps
1 podciąganie sztangi w opadzie 3/16
2 podciąganie sztangielki w opadzie 3/16
3 wyciskanie sztangi łamanej za głową 3/16
4 UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI STOJĄC PODCHWYTEM(Z „SUPINACJĄ” NADGARSTKA) 3 /16
5 uginanie ramienia ze sztangielką w siadzie- w podporze o kolano 3/16
piątek
barki
1 wyciskanie sztangi sprzed głowy 3/16