SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Co na mase dla początkującego?

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 28746

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 490
Czesc,

Co mozecie polecic na mase dla poczatkujacego ?

CEL: DUZOO MASY

Moge na to przeznaczyc tak do 130 zł.

Mysłałem o :
Super Hard Gainer 3kg + Uni Liver 250t

Co sadzicie? Jezeli macie jakies lepsze oferty dla mnie, to piszcie !

Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 121 Wiek 25 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 78
Okres budowania masy mięśniowej wbrew pozorom nie jest prosty. Jest to bardzo złożony i trudny okres który powinien zostać dobrze przemyślany. Niestety, zarówno redukcja jak i masa nie przychodzi szybko.
Jedynymi sposobami na to by szybko przybrać na masie jest przytycie - jednak mija się to z celem ponieważ przybieżemy również na bezsensownej tkance tłuszczowej. Kolejnym sposobem na szybkie przyrosty masy mięśniowej jest doping - który niesie ze sobą ogrom negatywnych skutków zdrowotnych.

Zakładając więc że nie chcemy się "zalać" oraz zniszczyć sobie zdrowa stosując sterydy, jak odpowiednio przeprowadzić okres budowania masy mięśniowej?
Po pierwsze, podstawą jest dieta, musimy dobrać odpowiednią ilość makroskładników dopasowaną do naszej aktywności, somatotypu oraz innych aspektów oraz wprowadzić nadwyżkę kaloryczną.

Trening

Kolejną bardzo ważną kwestią jest trening, mięśnie potrzebują odpowiedniego bodźca do rozrostu. Tak naprawdę trening podczas redukcji oraz budowania masy mięśniowej nie różni się niczym oprócz ewentualnie zmianą ilości jednostek aerobów czy interwałów w tygodniu jak również zmianą systemu treningowego na bardziej wymagający dla nas.

Fast foody a budowanie masy mięśniowej

Budując masę mięśniową powinniśmy skupić się na odpowiedniej podaży makroskładników i bazować na niskoprzetworzonych, zdrowych produktach. Tak naprawdę dieta w budowaniu masy mięśniowej i redukcji tkanki tłuszczowej może być taka sama, balansujemy jedynie kalorycznością i podziałem makroskładników. Budowanie masy mięśniowej nie oznacza że możemy sobie pozwolić codzienie jeść fast-foody. Jednak czy to budując tkankę mięśniową czy redukując tkankę mięśniową, niektóre osoby mogą pozwolić sobie na Cheat Meal. Cheat Meal może mieć jednak postać również zdrowego i pełnowartościowego posiłku, tylko poprostu bardziej kalorycznego.

Podczas Cheat Meal'a co prawda mozemy sobie pozwolić na niezdrowe produkty. Jeżeli chcemy jednak ograniczyć negatywne strony ze spożycia fast-foodów warto zamówić je przykładowo bez sosu, kukurydzy czy sera które są bardzo częstymi dodatkami, a nie koniecznie mają dobry wpływ na naszą sylwetkę.

Suplementacja

Ostatnią kwestią jest suplementacja, budując siłę i masę mięśniową z pomocą przychodzi nam masa suplementów takich jak:
- gainery - świetne w przypadku osób które potrzebują dodatkowych wartościowych kalorii poza dietą
- odżywki typu carbo - dostarczające energii podczas treningu oraz uzupełniające glikogen
- bcaa - podstawowe aminokwasy stosowane w celach energetycznych oraz zabezpieczenia mięśni
- kreatyna - jeden z najpopularniejszych i najbardziej cenionych suplementów m.in. stymuluje syntezę białek
- beta alanina, cytrulina, aakg oraz wiele innych suplementów okołotreningowych

Należy pamiętać również o podstawach suplementacji takich jak kompleks witamin i minerałów oraz kwasy Omega 3

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 285 Wiek 36 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 22466
Napisz wiecej o sobie bo ciezko doradzac w ciemno... Staz na silowni, wiek, czy brales juz wczesniej jakies suple, czy jest dieta itp.

This is 10% luck, 20% skill, 15% concentrated power of will, 5% pleasure, 50% pain
And a 100% reason to remember the name!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 490
Wiek 17 lat,183 cm/ 71 kg.Pierwszy raz brałem (co było wtopą)kre alkalyn 2x na czczo. I na tym skonczylem pare dni temu.Staz na silce - 1 miech :/. Dieta jest.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1941 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 8538
Jak coś koniecznie chcesz pomimo małego stażu to na początek polecam coś "lajtowego" np. połączenie gainerka z białkiem (np. ostrowia jest dobra i w dodatku smaczna). POLECAM bo mój kuzyn to bierze imówi że smaczne, a co do efektów to zależy od genetyki i i ćwiczeń- jednemu urośnie fat a innemu mięsień...
4

Tant que luttes, tu es vainqueur!!! Dopóki walczysz, jesteś zwyciezcą!!!!!!!!!!!

www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 3208 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 17274
chleb razowy; tuńczyk; ser biały; płatki owsiane, jaja; ...

za 130 zł troche tego kupisz;
3

Istnieją trzy rodzaje kłamstwa: przepowiadanie pogody, statystyka i komunikat dyplomatyczny.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BPL-G Fizjoterapeuta
Ekspert
Szacuny 2110 Napisanych postów 49893 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 492546
przede wszystkim uloz sobie diete:
http://www.sfd.pl/temat173140/

nastepnie mozesz kupic sobie gainera w celu podbicia ilosci kalorii w diecie:
http://www.sfd.pl/temat252665/ 
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10960 Napisanych postów 50310 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Narazaie daj sobie spokój z wszystkimi kreatynami, hmb itp. skup się na diecie i ew. dokup gainera, polecam gainbolic lub gainer 1 z vitalmaxa
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 490
Wiec Super Hard Gainer 3kg + Uni Liver 250t nie jest trafnym zakupem w moim przypadku ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 2386 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 28303
gainera mozesz kupic jak najbardziej to przeciez uzupelnienie posilkow. popatrz na gainery Vitalmaxa ktore sa dosc tanie

Ale czekajcie wszyscy zblędną Wam twarze jeszcze kilka miesiecy ja Wam k***a pokaże

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 490
Co sądzicie o takim połączeniu?
Dodam , ze na mase Razz

Gainer

Jedna porcja zaraz po treningu + jedna miedzy posilkami. ( Dni Treningowe)
Jedna porcja pomiedzy posilkami (Dni nietreningowe)

Amiokwasy (Universal Uni-liver)

2 tabletki do kazdego posilki, w dni trenigowe do 4-5.

Carbo

1 porcja 300 ml przed i po treningu.


Prosze o ocene !
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Zakaz sprzedaży pirogronianów.

Następny temat

Podstawowa suplementacja okołotreningowa

Wheya