SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Suplementy jakie?

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1222

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Wiek 40 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 36
Witam
Mam 30 lat, ćwiczę od około 8 miesięcy. Wzrost 180cm, waga 90kg (zaczynałem z wagą 105kg). Mam trochę brzuch. Chciałem się trochę wspomóc suplementami:
Myślałem o kreatynie (monohydrat), dekstrozie, do tego aminokwasy BCAA lub L-Glutamina; albo jedno i drugie co sądzicie?
Czy coś dołożyć do tego zestawu? Chyba, że proponujecie mi coś innego?
Z góry dziękuję i pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2453 Napisanych postów 24181 Wiek 42 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 402586
jaki cel suplementacji tak w ogóle?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Wiek 40 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 36
Cel suplementacji? Chciałbym poprawić swój wygląd.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2453 Napisanych postów 24181 Wiek 42 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 402586
ok zgubic jeszcze brzuch czy na razie to zostawic i skupic sie na budowaniu miesni teraz/
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Wiek 40 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 36
Szczerze mówiąc, to chciałbym i jedno i drugie. Mam rzeźbę mięśni, ale niestety też jest brzuch wystający trochę przed resztę. Unikam słodyczy choć nie zawsze się to udaje.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 9318 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 26947