Witam.Chciałbym ,żebyście poradzili mi jaką suplementacje mam stosować ( jestem zielony w tym temacie więc niechce nasilę kombinować sam)Więc trenuje Sztuki walki i dodatkowo siłke (noi oczywiście praca) -dotego dochodzi dość kiepskie odżywianie(niechodzi o fastfudy tylko o to że mało jem z braku czasu jak już jem to kiepskie rzeczy i o nierównych porach-ale niegłodze się)Mój tydzień wygląda w zarysie tak-pon:robota(trzy godzinki przerwy) trening wt:robota(odrazu po)siłka (około godziny przerwy) trening śr:robota (około 4 godzin przerwy) trening czw:powtórka z wtorku pt:powtórka z środy sob:siłka(dość szybka i lekka-nogi)i za jakiś czas trening nd;wieczorna piłka z kumplami Noi jakoś tak niedługo dołącze jeszcze dotego poranne bieganie pon,śr,pt.
To by było tak krótko w zarysie dodatkowo dodam ,że treningi są bardzo intensywne a ja się nieoszczędzam.I teraz chodzi mi oto żebyście podpowiedzieli mi jakie i kiedy (poprosze o w miare dokładne informacje/rozpisanie) suplementy (waszej firmy)stosować by poprawić siłę!!! i wytrzymałość/wydolność no żeby ogólnie się to wszystko lepiej regenerowało(a przytym spalić trochę tłuszczyku i pobudzić mięsnie do wzrostu) ,ale to już drugoplanowo)Prosiłbym żebyście ograniczyli się tylko do najpotrzebniejszych rzeczy i powiedzieli mi jakie są ceny tych produktów.
To by było tak krótko w zarysie dodatkowo dodam ,że treningi są bardzo intensywne a ja się nieoszczędzam.I teraz chodzi mi oto żebyście podpowiedzieli mi jakie i kiedy (poprosze o w miare dokładne informacje/rozpisanie) suplementy (waszej firmy)stosować by poprawić siłę!!! i wytrzymałość/wydolność no żeby ogólnie się to wszystko lepiej regenerowało(a przytym spalić trochę tłuszczyku i pobudzić mięsnie do wzrostu) ,ale to już drugoplanowo)Prosiłbym żebyście ograniczyli się tylko do najpotrzebniejszych rzeczy i powiedzieli mi jakie są ceny tych produktów.
"BÓG (+ JPII)--------------------HONOR-------------------OJCZYZNA"
================SFD FIGHT CLUB===============