SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Suple na start.

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 630

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 25
Witam. Chodzę na siłownię ok. 7 miesięcy i na tym etapie mam wrażenie że mięśnie już nie rosną. Nigdy nie zażywałem żadnych odżywek ani suplementów. Staram się jedynie odżywiać w miare dobrze.., mięsko codzienie.., wywalilem chleb ziemniaki itd. Chciałbym zacząć brać suplementy w celu zwiększenia objętości mięśni. Nie wiem od czego zacząć ..., nie znam się na tym. Proszę o pomoc i ewentualne info w sprawie ceny takich supli. Ile cos takiego kosztuje np. w skali miesiąca. Z góry dziękuje i pozdrawiam.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 148 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 4850
Najpierw to się zajmij porządną dietą, bo to klucz do sukcesu, no i oczywiście ciężki trening. Suple nie zrobią nic za Ciebie, jeśli Ty z siebie nic nie dasz.

Jak na taki staż to bym nic nie kupował. Ewentualnie witaminy, prozdrowotne i może jakieś białko/gainer, żeby uzupełnić braki w diecie. Później możesz ewentualnie pomyśleć o kreatynie, kofie albo jakichś boosterach lekkich.

P.S Poczytaj sobie artykuły podwieszone w dziale albo użyj wyszukiwarki to się czegoś dowiesz i znajdziesz podobnych do Twojego tematu milion dwieście innych.

Zmieniony przez - RiseMeph w dniu 2014-07-21 20:43:37
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert