SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Rzezba w miecha !!!

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 4754

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47466 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Etap I Dni 1-13

Dni 1-5: Przyspieszamy spalanie tłuszczu
Punkt 1: Zmniejszyć o połowę spożycie węglowodanów.
Dla naszego kulturysty oznacza to zejście do 175g dzinnie. Zmniejszenie spożycia węglowodanów powoduje zmniejszenie rezerw glikogenu w mięśniach i w wątrobie, co z kolei pobudza organizm do spalania tłuszczu. Trzeba na to poczekać dzień lub dwa. Trzeciego dnia organizm zaczyna być w dużym stopniu zależny od tłuszczu jako żródła energii. Ta faza zaczyna się pierwszego dnia i trwa do dnia jedenastego.
Punkt 2: Zwiększyć spożycie białka o połowę.
Gdy węglowodany idą w dół, białko musi iść w górę. W naszym przykładzie należy zwiększyć spożycie białka do 300g dziennie w ciągu od pierwszego do piątego dnia. Zmniejszenie węglowodanów powoduje, że organizm zaczyna wykorzystywać do prdukcji energii białka i tłuszcze. Jedzenie większej ilości węglowodanów da ten efekt, że organizm raczej wykorzysta białek obecne w pokarmie, niż białka naszych mięśni. Końcowy rezultat: spalanie tłuszczu bez jednoczesnej utraty mięśni.
Punkt 3: Podwoić spożycie wody.
Wysokie spożycie wody łącznie z niskowęglowodanową dietą działa jak silny środek moczopędny, przez co od razu nabiera się smuklejszego wyglądu. Przeciwdziała to również zwalnianiu metabolizmu wskutek zmniejszenia liczby zjadanych dziennie kalorii. Utrzmuj zwiększone spożycie wody przez pełne 26 dni.
Dni 6-10: Rozpalamy w piecu
Punkt 4: Podwoić liczbę ćwiczeń krążeniowych.
Obciążając organizm podwójną obiętością intesywnych ćwiczeń krążeniowych przez ograniczoną liczbę dni (pięć) sprawi, że zużyje on więcej energii, czyli spali większą ilość tłuszczu. Jeśli dotąd nie robiłeś ćwiczeń krążeniowych, zacznij od 30 minut dziennie w ciągu tych 5 dni, jeśli już robisz 30-minutowy trening krążeniowy dziennie, zwiększ go do 60 minut. W celu lepszych rezultatów ćwicz przez 30 minut rano na czczo, a pozostałe pół godziny po trningu siłowym.
Punkt 5: Nieznaczne zmniejszenie spożycie białka.
Gdy gwałtownie spada spożycie węglowodanów, organizm zaczyna najpierw spalać więcej białka. Ma to miejsce zwłaszcza pod czas pierwszych pięciu dni ścisłej diety. Jednak w następnych dniach organizm zaczyna oszczędzać mięśnie spalając więcej tłuszczu, a mniej białka. Wobec tego możesz teraz zmniejszyć spożycie białka, jednak powinno być ono nadal o 25% wyższe niż wyjściowe, gdy rozpoczynałes naszą dietę. Czyli że nasz kulturysta powinien teraz jeść 250g białka dziennie.
Punkt 6: Włącz do diety trójglicerydy o średnich łańcuchach (MCT).
Mct to radzj tłuszczu, który zmniejsza utratę mięśni, gdy maleją rezerwy glikogenu. Wówczas MCT są szybko spalane i ułatwiają powstawanie ciał ketonowych, które z kolei powodują oszczędzanie mięśni, przeciwdziałając wykorzystaniu ich jako żródła energii. Przyjmuj 3 łyżki stołowe (1 łyżka stołowa= 12g) MCT przed ranną sesją aerobiku i 3 łyżki przed treningiem popołudniowym. Jeśli ważysz mniej niż 80 kg, bierz tylko dwie łyżki stołowe.
Dni 11-13: Przyspieszamy metabolizm
Na tym etapie oragnizm w mniejszym stopniu wykorzystuje białko w celach energetycznych, a metabolizm zwalnia, co jest przekleństwem dla będącego na diecie kulturysty. Oto rada na ten okropny scenariusz.
Punkt 7: Wróć do wyjściwego spożycia białka.
Ponieważ organizm nie zużywa już w takim stopniu białka do produkcji energii, nie trzeba jeść go w nadmiarze. Nasz odchudzjący siękulturysta z powrotem zjada 200g białka dziennie.
Punkt 8: Zwiększ trzykrotnie aktualne spożycie węglowodanów.
Zmniejszenie spożycia węglowodanów to skuteczny sposób zrobienia rzeżby, ale jeśli zbyt długo je się mało węglowodanów, wówczas zwalnia metabolizm. W tym samym czasie, gdy wracasz do początkowego spożycia białek zwiększ swójmetabolizm zjadając 525g węglowodanów dziennie, czyli trzykrotnie więcej niż zalecałem w punkcie 1. Te dodatkowe węglowodany nigdy nie odłożą się wpostaci tłuszczu, ponieważ spragnione glikogenu mięśnie muszą najpierw uzupełnić jego zapasy zanim organizm zacznie przerabiać go na tłuszcz.
Punkt 9: Odstaw MCT.
Kalorie pochodzące teraz z węglowodanów dostarczją wystarczającej ilości cukru do pobudznia nowego procesu przyrostu i kompletnego odwrócenia stanu katabolizmu. Zatem odstaw MCT wprowadzone w punkcie 6.
Punkt 10: Czasowo zawieś ćwiczenia krążeniowe.
Ćwiczenia krążeniowe mogą zaburzać zdolność organizmu do uzupełniania zapasów glikogenu. W dniach 11-13 zaprzestań ćwiczeń krążeniowych, by umożliwić odnowienie rezerw glikogenu.

ETAP II Dni 14-26

Powtórz wszystkie 10 punktów, jakie przechodziłeś kolejno w etapie I przez następnych 13 dni, ale z pewnymi modyfikacjami. Zmniejsz spożycie węglowodanów o 75% w dniach 14-16.
W dniach 17 i 18 zmniejsz je o 50%.
Nasz odchudzjący się kulturysta będzie jadł 25% wyjściowego spożycia węglowodanów, czyli 88g w dniach 14-16 oraz 175g w dniach 17 i 18. Tak, jak w punkcie 1, zjada 175g węglowodanów aż do dnia 23. W naszym przykładzie spożycie znowu zwiększa się do 525g w dniach 24-26.
W dniach 14-26 stosuj suplementy.
Dni 14-18: Metaform Metacuts i L-karnityna.
Kapsułki Metaform Metacuts połykaj przed śniadaniem. Metacuts zawiera kofeinę i zioła, które przyspieszą metabolizm i przemianę tłuszczu. Bierz również 2000mg L-karnityny - 1000mg po obudzeniu się i 1000mg przed treningiem po południu lub wieczorem. L-karnityna wspomaga metabolizm ketonów i tłuszczu podczas diety niskowęglowodanowej.
Dni 19-23: Glutamina i L-karnityna
Bierz 8g glutaminy przed porannym treningiem krążeniowym i kolejne 8g przed treningiem popołudniowym lub wieczornym. Glutamina może być wykorzystana do produkcji energii podczas okresów zmniejszonego spożycia kalorii lub intensywnej aktywności fizycznej. Nadal stosuj L-karnitynę.
Dni 24-26: Kreatyna
Bierz 20g kreatyny dziennie. To najlepszy czas na ładowanie kreatyny, gdyż dieata wysokowęglowodanowa pobudza transport kreatyny z krwi do mięśni. Nasycenie mięśni kreatyną da wrażenie ich pełności.

Jest artykuł z pewnej stronki internetowej.. Co o nim sadzicie (pytanie to glownie kieruje do Sebypl i Maka)- pozatym co to jest to MCT oraz Metaform Metacuts (i gdzie to mozna dostac !!!???). Pozatym czy nie lepiej byloby zastapic L- Karnityne jakims dobry Fat Burneremm???

Pozdrawiam wszystkich pakierow
ViRuS

"Life is brutal and sometimes kopen w dupen"
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47466 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
podaje namiary stronki: http://www.kulturystyka.pl/iceman/ 

"Life is brutal and sometimes kopen w dupen"
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47466 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
ej ludzie co sie dzieje ??? czego nie odpowiadacie ???

"Life is brutal and sometimes kopen w dupen"
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 256 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 6043
Brałeś pod uwagę rozstrój żołądkowy o ciężkim przebiegu ?

To oczywiście żart - sorry ! [

Chciałeś , żeby ktoś napisał ...

Jeszcze raz przepraszam

Tułam się tu i tam... najczęściej w jamce tradycyjnych
Dlaczego widząc słowa "gramatyka, ortografia, fleksja, składnia" myślisz sobie takie straszne i obraźliwe rzeczy pod moim adresem ?
http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=64429 <-- wejdź...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 617 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 8283
Mysle ze ta dieta jest nie glupia choc wymaga bardzo duzo wyrzeczen, Jak widze 175 g weglowodanow na dzien to chce mi sie plakac ale podobno czlowiek jest jak swninia i moze przyzwyczaic sie do wszystkiego. Szkoda tylko ze nie ma do tego zalaczonego treningu ale wydaje mi sie ze trening 5 dniwy byl by tu najlepszy. Proponowal bym (choc wszelkie sygestie przyjme) 3 serie na kazda grupe miesni po 12-15 powtorzen. I teraz pytanie :
Autor poleca areoby na czczo Ok ale czy moza zrobic trening silowy po nim areoby ? Czy nie spowoduje to spalanie miesnia? Nie wiem teoretyzuje. Sam jednak zaczalem tak wlasnie cwiczyc tzn.
Rano na pusty zalodek ide na silownie i robie jedna partie miesni
Pn- Klatka +40 minut areoby
Wt-Plecy +40 minut areoby
Sr-Biceps-triceps +40 minut areoby
Cz-Barki +40 minut areoby
Pt- Nogi +40 minut areoby
So- 40 minut areoby, sauna
ND- 40 minut areoby, sauna
Brzuch co drugi dzien
Pzred treningiem suplementy: ECA ale tylko polowe zalecanej dawki (nie lubie czuc sie nacpany, 500 mg l-karnityny, Zenszen i vit b-12. Po treningu glutamina i odzywka proteinowa. Staram sie jesc 2-3 godziny. Salatka z kurczakiem lub tunczykiem, maly obiadek ryba lub piers z kurzaka z okolo 100 g ryzu. Kontroluje co jem. Na noc przed snem kojene 500 g l- karnityny. Aha w atrykule mowa o MCT nie wiem dokladnie co to jest ale wydaje mi sie ze tu chodzi o tzn dobre tluszcze (sparwdze to i potwierdze) Ja do swojego koktajlu proteinowego i glutaminy dodaje pol banana i 2 lyzki stolowe flax oil(olej z siemia lnianego) czyba to o tym mowa. Narazie po pierwszym tygodni schudlem okolo 2,5 kilo i jestem bardzo zdowolony bo jak wiadomo do spalenia 1 kg tluszczu potrzeba 7000 kcl. Nie powino sie chudnoac wiecej bo to oczywiscie niezdrowe no i efekt Jo-jo murowany. Przestudiowalem caly artykul i podoba mi sie ten cykl ale jeszcze nie mam na tyle silnej woli i czasu zeby go zastosowac ale moze za jakis czas )
Napiszcie co o tym sadzicie ok ?

DANZAN RYU/BJJ RULEZ

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47466 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Te a co to są te ćwiczenia krążeniowe ????????

Dragon
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

2 Jak wyciągnąć klatkę z doła?

Następny temat

PRZEDRAMIONA

Fruzelina