SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Rekompozycja

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 177

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 44 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 543
Cześć,
pytanie szybkie i konkretne.
Staż: rok z przerwami (łącznie 4msc przerwy) - realnie 0
Waga: 78kg
Wzrost: 172cm
BF: max. 20% (18-20%) (ani skinny ani fat)
Polecilibyście wejść na utrzymanie i spróbować rekompozycji? (od 8tygodni masa)

Wiem co się z czym je, żywienie, liczenie, technika (tu cały czas szlifuję!) ogarniam temat ze strony merytorycznej, znam założenia możliwości rekompozycji, a pytanie w mojej głowie pojawiło się ze względu na obiektywny staż, poziom BF i stałą progresję (po przerwie) od 2msc (tak jakbym jednak założenia spełniał).




Zmieniony przez - Synek0087 w dniu 2020-11-22 01:26:45

Zmieniony przez - Synek0087 w dniu 2020-11-22 02:01:30
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 16047 Napisanych postów 12641 Wiek 40 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 247574
Lepiej skupić się na jednym konkretnym celu ( Redukcja albo masa ) daj zdjecię to wszystko się wyjaśni , na rekompozycje szkoda czasu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9288 Napisanych postów 46552 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 366342
Ja również nie nastawiałbym się na rekomp jako cel sam w sobie, a liczył na to jako skutek uboczny. Wejdź na redu z małym minusem kalorycznym i może rekomp pójdzie przy okazji

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 14815 Napisanych postów 124993 Wiek 36 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1422438
Z bfem w okolicach 20% to na redukcję się nastaw.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5188 Napisanych postów 59094 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 726463
Ja bym się na Twoim miejscu nie nastawiał na jakąś rekompozycję no chyba, że jesteś na dodatkowym wspomaganiu, ale jak masz 18-20% poziom tłuszczu to jest wysoko. Jak byś dopiero zaczynał swoje treningi to ustawienie miski na zero i sensowny trening siłowy mógłby się sprawdzić, ale po roku ćwiczeń już takiego efektu wow nie będzie więc bym na Twoim miejscu zrobił sensowną redukcję tak aby ten poziom tkanki tłuszczowej doprowadzić do sensownego poziomu, a dopiero później ewentualnie wziął się za budowę masy mięśniowej.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9005 Napisanych postów 152589 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1200623
Ogolnie rekompozycja ciala jest troche takim mitem, tworem, ktory wychodzi sam z siebie i roznie jest interpretowany

1. udaje sie podczatkujacycm, ktorzy po prostu na skutek rozpoczecia treningu wiekszaja mase miesniowa i redukuja fat jednoczesnie
2. udaje sie na lekach, streydach, gdzie metabolizm pracuje zupelnie inaczej i wtedy mozna sie pobawic.
3. trzeba byc mocno doswiadczonym, znac to, jak organizm reaguje na zmiany dietetyczne itd
4. nikt nie da CI jasnej odp jak przeprowadzic rekomp, czy na low carb, czy na rotacji weglowodanowej, czy zmianie poziomu kalorycznego tluszczami itd.

dlatego duzo latwiej i szybciej osiagniesz forme bazujac na tym co sprawdzone czyli typowa redukcja/mini cut, czy wykonywanie okresowego budowania mssy miesniowej
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Hantle dla nastolatka

sosy