SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

zouzelina // rekompozycja idealna

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 36866

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 5688 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 34046
Witam serdecznie!
Za sugestią obi zakładam swój dziennik treningowo-dietowy. Mam nadzieję że po tych 7 latach (!o zgrozo!) moja dieta wyjdzie w końcu na prostą .. bo z ćwiczeniami/treningami nie mam zbytnio problemu

Aktualnie rozpocznę (jutro) 8 dzień p90x plus. Zaczęłam jakiś czas temu p90x klasyczne, ale w międzyczasie choroba, niemoc, zwątpienie .. i poszło w kąt Teraz jestem zdeterminowana, pełna wiary i chęci .. a że płynie we mnie góralska krew to - uparcie będę dążyć do celu.

Mój glówny problem to dieta. W 2003 roku w pare miesięcy zgubilam ponad 10kg. Na starcie ważyłam ponad 80 (jeszcze w LO), potem złamano mi serce i tak głodówkami doprowadziłam do wagi 59, anemii i innych 'ciekawych' przypadłości. Próbowałam już wszystkiego, począwszy od MM I i II fazy, przez diete Dunkana, zbilansowaną .. na głodówkach i napadach kończąc. Moja przemiana materii jest do bani, choć od paru tygodni podczytując sfd w końcu zaczynam coś robić. I co najważniejsze - czuć się coraz lepiej.

Diete z prawdziwego zdarzenia zacznę dopiero w czwartek znaczy nie że prima aprilis ale wypłata przyjdzie Jak na razie staram się przyzwyczaić organizm do braku węgli złożonych i nabiału (sugestia obi) .. ze względu na moje uczulenia i dolegliwości zdrowotne.

Tytułem wstępu to chyba tyle :)
Jeszcze troche szczegółów:

Płeć: Kobieta

Wiek: 25

Waga: 68,3

Wzrost: 177

Obwód klatki: 90

Obwód ramienia: 29

Obwód talii: 71

Obwód uda: 58 (najszersze miejsce)

Obwód łydki: 40

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: 27 wg mojej wagi

Aktywność w ciągu dnia: 5:20 pobudka
6:20 marsz na autobus
7:00 - 15:00 praca siedząca
potem różnie bywa
czwartki wycięte z życiorysu (uczelnia)


Uprawiany sport lub inne formy aktywności: p90x plus

Odżywianie: ma być 1700-2000 kcl, bez węgli złożonych i nabiału. No i musze sie przeprosić z owocami


Cel: redukcja rozłożona w czasie

Ograniczenia żywieniowe: uczulona na nikiel

Stan zdrowia: kamica nerkowa
niedoczynność żylna I i II stopnia


Preferowane formy aktywności fizycznej: p90x plus (90dni), potem siłownia

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: białko

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: Jest

Stosowane wcześniej diety: Głodówki, kopenhaskie, MM I i II faza = metabolizm daleko w lesie :/

i fotka - innych nie mam









Zmieniony przez - zouzelina w dniu 2010-03-28 18:09:51

Zmieniony przez - zouzelina w dniu 2010-03-28 18:11:15

Zmieniony przez - zouzelina w dniu 2010-03-28 18:14:34

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

z Mayą http://www.sfd.pl/-t767671.html

Wolę być niedoskonałą wersją samej siebie, niż najlepszą kopią kogoś innego
Zwycięzcy to przegrani, którzy powstali i spróbowali o jeden raz więcej ..

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 177 Napisanych postów 65575 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 188925
Tylko z redukcja nie przesadzaj, bo jesteś chudzinka bardziej skup sie na jakości ciała
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 5688 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 34046
obli, <zawstydzony>

Przesadzać nie mam zamiaru, zależy mi na rzeźbie - niezależnie ile wskaże wagi. Niemniej jednak marzy mi się 64kg

Dzisiejsze wstępne menu:

7:20 - omlet: 2 jajka (102g), 10g siemienia, 10g słonecznika

29.6/27.7/5.9 387

11:00 - 50g soczewicy zielonej, kapkisz, 7g oliwy

12.1/1.0/30.4 237.38

14:00 - sałatka: 125g tuńczyka w oleju (odsączony), 8g oliwy, sałata lodowa, pomidorki koktajlowe, przyprawy

29.0/13.5/36.8 228

całość do godz. 14:00

70.7/42.2/36.8 852.38

Po 16 będzie przedtreningowy (nie mam pojęcia jak się za to wziąć) a po treningu jajco na twardo, warzywa. I sen.

Chyba nie dobije nawet do tych 1700

z Mayą http://www.sfd.pl/-t767671.html

Wolę być niedoskonałą wersją samej siebie, niż najlepszą kopią kogoś innego
Zwycięzcy to przegrani, którzy powstali i spróbowali o jeden raz więcej ..

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 3597 Wiek 37 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 24639
Witaj Zouzelina.
Masz ładne, jędrne ciałko, życzę powodzenia w naprawianiu metabolizmu i osiągnięciu celu, dużo cierpliwośći i siły.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 5688 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 34046
Zyrafka nie-dziękuję ;)

z Mayą http://www.sfd.pl/-t767671.html

Wolę być niedoskonałą wersją samej siebie, niż najlepszą kopią kogoś innego
Zwycięzcy to przegrani, którzy powstali i spróbowali o jeden raz więcej ..

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 177 Napisanych postów 65575 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 188925
mam o dobre 4cm mniej niz ty wzrostu i waze teraz 58kg i nie wyglada to najlepiej, jestem strasznie wysuszona, oczywiście mam więcej mięśni niz ty, ale wlasnie o to chodzi, powalcz o jakość ciała, przy wadze która masz mozesz miec pare centymetrów mniej.
Zaraz przypomina mi sie vajolet jak napisala ze wazy 60kg ale po tym okresie ćwiczeń i "normalnej" diety co robila to wszystkie rzeczy z kiedysniejszej wagi 57 - osiągniętej głodówkami, byly na nia luzne
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 5688 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 34046
obliques no właśnie o to mi chodzi w okresie kiedy ważyłam 59 kilo wyglądałam mniej więcej jak teraz. No może łapki miałam szczuplejsze - ale wole jak są umięśnione. Mam bzika akurat na tym punkcie. No i brzuch oczywiście - ale tam to jeszcze spora kołderka tłuszczu

Po ponad 2h od omleta zdecydowanie moge stwierdzić że miałam za małe śniadanie. Ssie mnie nieziemsko .. chyba soczewice pożre wcześniej

z Mayą http://www.sfd.pl/-t767671.html

Wolę być niedoskonałą wersją samej siebie, niż najlepszą kopią kogoś innego
Zwycięzcy to przegrani, którzy powstali i spróbowali o jeden raz więcej ..

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 177 Napisanych postów 65575 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 188925
zouzka nie boj sie dac sobie wiecej jajek, dojesz do tego omleta miche slaty skropionej oliwa z oliwek i octem balsamicznym wiecej zieleniny dobije glod. Zreszta patrz jak jestes glodna przed uplywem 3h to zwieksz porcje
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 5688 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 34046
Nie nie, nie boje sie
tylko jajców ma mi starczyć do czwartku :P

Jutro będzie więcej.

Czy przed treningiem same owoce to dobre rozwiązanie?
czy walnąć sobie jakąś sałatke? (tylko bez tłuszczu bo potem mam problemy podczas ćw) .. z drugiej strony jednak czytałam że warzywa przed treningiem niet <zakręcony>

z Mayą http://www.sfd.pl/-t767671.html

Wolę być niedoskonałą wersją samej siebie, niż najlepszą kopią kogoś innego
Zwycięzcy to przegrani, którzy powstali i spróbowali o jeden raz więcej ..

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 177 Napisanych postów 65575 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 188925
sam owoce nie, powinno byc bialko, to przed treningiem sobie fasoli zjedz Daj spokoj tym zaleceniom nie jestes kulturysta
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 5688 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 34046
Ok Ok

Białko dodatkowo kupić?
rozumiem że musiałabym pić z wodą jakby co

z Mayą http://www.sfd.pl/-t767671.html

Wolę być niedoskonałą wersją samej siebie, niż najlepszą kopią kogoś innego
Zwycięzcy to przegrani, którzy powstali i spróbowali o jeden raz więcej ..

Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

jak ćwiczyć na wzrost czy są ćwiczenia na wzrost !!!!!!!!!

Następny temat

FBW 15-10-5 do sprawdzenia