SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Regeneracja po lokach

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 4054

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11149 Napisanych postów 51567 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Ćwiczę od kilku miesięcy MT i mam w związku z tym pytanie. Jak sprawić, żeby uda po otrzymanych low-kickach szybciej się regenerowały?? Po dobrym treningu z dużą iloscią kopnieć przez 3-4 dni ledwo mogę chodzić, a po 2 dniach kolejne zajęcia...
Stosować jakieś maści(jakie?), a może chłodzić???

Koko dżambo i do przodu!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11149 Napisanych postów 51567 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
hmm wiec mysle ze oprocz przysiadow powinno sie robic przysiady ale z wyskokiem w gore i sie nie oszczedzac (bol podczas cwiczenia nie powinien odgrywac dla ciebie waznej roli) po prostu wsadzasz cos w zeby i jedziesz (pamietaj nie wazne ze boli) i musisz pamietac ze jesli nie zrobisz na nastepny dzien takiej samej serii albo wiekszej to jest poraszka. oczywiscie wprawa w przyjmowaniu lokow tez musi byc

pozdro

Ból odchodzi wraz z snem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Kask ZASŁUŻONY
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 3395 Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 21099
Kurna nie wiem ... ale chyba tak jak na inne czyli masarz, masci. Lod tylko na poczatku jest dobry a pozniej to raczej masci i masarze
I poczekaj by sie goilo troche ...

Nie spij bo ci garnek zlota podrzuca.
Wspiera mnie Olek K., ale nie lubie czerwonych szczurow.

Zmieniony przez - Kask w dniu 2002-12-02 17:15:58

Nie spij, bo ci garnek zlota podrzuca.

...